1.9 tdi daha güzel
140 lıklarda enjektör problemi var zaten şakaya gelmez bence o araba 1.9 gayet iyi
Printable View
1.9 tdi daha güzel
140 lıklarda enjektör problemi var zaten şakaya gelmez bence o araba 1.9 gayet iyi
Teşekkürler.
TDİ'dan vazgeçtik.2.0TDCİ :)
aslında gecmez ama nasıl kullanıldıgı onemli.. vw in TDI ları cok saglam gercekten.. Bakımı duzgun oldugu surece KM ile sınırlanmaz kolay kolay ömrü
mitsubishi colt dıd bi işlem yapan yokmu yaa.chip egr iptali kat iptali blow off ne olursa.bide chipte en ii yer neredir yapanlar yardımcı olursa sevinirim.
ayrı bi konu acmıyım dedım burda biz dızelcıler gorenler cvap verır dıye dusundum..ılerleyen zamanlarda pederın mınıbus hayalı var nedense durumu toparlayınca acıkcası benımde hosuma gıdıyor.bı ara trafıc bakalım dedık..fıyatı uygun kalite olarakta reno fena sayılmaz o paraya sonucta mınıbus.bıde dedım 2004 transporter tdi tabiki :D 25 30 bin arası rahat bulunabiliyor. sımdı bıde aklıma vito girdi yine 2004 35 civarı 115cdi alınabilir.vito aklıma girince ztn renoyu eledim :D
bence vito vw ye göre cok dhaa guzel duruyor ıc dızayn olsun dışı olsun.yol tutus falan merso ıyıdr ıllaki herzaman motor olarakta öyle.
bide size sormak istedim sizde hangisi daha mantıklı.bakım olarakta hemen hemen yakındırlar diye dusunuyorum ikiside alman.baska sizin bildikleriniz ekleyecekleriniz fikir konusunda?
not:arac alınınca 2.el piyasası cokta onemlı degıl bınılecek cunku :)
tabiki vito , başka bi araç düşünmeyin derim.
Benim arabamda vito parçası taşıyor bu arada :D Akçiğerleri vitodan :D
nasıl yani yaa :D cıdden o nasıl oluyo mork?
Bi arabanın akçiğeri ne olabilir ?
Temiz hava okisjen hava almak vs :D Bunları sağlayan ney
Bilmem ney:)
Az once basima kotu bi is geldi.isten geldm bulgurluda depoyu fulledm shelde yikama kismina gectm kotu bi koku dedm disardan herhalde snra kokladmki bnden kaputu actim sanki soba tutuyor bitmek bilmiyor.radyotor suyunda sorn yk hararet dusk.turbonun manifildun ordan geliyormus arkadas falan geldi bide baktik ordaki aliminyum dusmus elyaf yanmis...nse cektk tepretogluna bakalm ne cikacak.ben smdi pek anlamam bu manifold temzligi yaptirmamstk ondan tikanip asiri isinma sorunu yaparmi akrabaya soliyimde bari sokulmusken temizlkte yapilsn
sadece alımınyum koruma eskıdıgnden yarısı gıtmıs elyaf yanmıs ordakı halletık onuda :)
2 gündür 2000 devire gelene kadar tır tır tır diye sesler geliyo motordan 2000devirden sonra kesiliyor.
Performansta düşüş vs yok aksine daha keyifli oldu sanki :D
Ses hakkında düşüncesi olan var mı?
arkadaşlar slm
bende bravo m.jet var
k&n'in kutu içi hava filitresi var model no E-2995
bundan alsam bir faydası olurmu motor sesi falan fark edermi ?
birde bu filitre yağlımı pek anlayamadım..
yağlı pek tavsiye edilmemiş önceki sayfalarda okudum
boşuna parçalanmıyalım 150 tl falan filitre..
teşekkürler cvplar için
Kutu içinde bir problem yaşamassınız. Vede herhangi bir sesde beklemeyin kutu içi filtreden. Açık filtre olursa emiş sesi oluşuyor. K&n iyi bir marka bence memnuniyete engel olcak bir durum yaşamassınız.
murat nedir senin motorun son durum??nihai yazılım yapıldımı turbo büyütme sonrası?
Nette aradım aradım bulamadım varmı 200 PS jumbo'ya yazılımdır felandır yapan :D
Kendileri hayalim olurda o motoru c-max'e takıcam :D
teşekkürler bravocu arkadaşım..
peki bu yağlı yağsız olayını pek anlamadım debimetreyi gerçekten bozarmı dün fiat servisinde konuştum arkadaşlarla bozabılır dediler o alette 400 tl civarıymış..
sizce kutu içimi yoksa 5000-10000 km de bir orjınal fılıtremi?
bu arada aracınızı bende takip ediyorum sonucu merakla bekliyorum.
insaallah problemsiz bir sekilde biter proje:icon_tup:
murat bekle geliyorum sana kabus olmaya :D
Vallahi bende yağsız filtre var. Ama turbo büyütürken sök tak yaparken bozuldu yenisini almak zorunda kaldım. Şans işi birazda. Ama 400 falanda değil 150 ye buldum ben. Klasik servis mantığı olduğundan 2 katını geçir :D
Proje bitti sayılır yaa baskı balatayı yaptırıyım sonra bakıcaz nedir ne değildir. Ama orjinal hali ile dağlar kadar fark var :D
Orjinal filtreden performans olarak bence daha iyi. Benim hissiyat o yönde idi. Aem dry flow filtremde.
Ayıpsın yaa beni geçen sen ol ;) Lauk lauk tipler geçip konuşmasında sorun değil :D
..evet ya servis hiç affetmiyor 20.000 bakımda 6 lt yag ft kesmişler araba yağ fltrs değişince 4,6 alıyor gerisini indira gandi:)
bende aem baktım ama sitesinde arattığımda fiata uygun yoktu bi ara modelini banada yazarsan filitrenin sevinirim:icon_tup:
evet baya fark olduğuna eminim :D benimki acemi işi bi box taktım o kadar...belki bir dahaki ay chip olayına girebilirim ama duman mevzusu hoşuma gitmiyor..
box tada 138hp 350 nm çıktı paşaoğlunda ama motorun sadece yakıtına yuklenmesi ofsayt :icon13:
sende sport vardı sattın galıba dimi oda guzel bi aractı :icon_tup:
neyse merakla beklıyorum aracın nasıl olcak..
tşk yardımın için..
aem dry flow. Normal açık filtre benimki çok memnunum araya boru yaptırdım sağ ön sis farı yuvasının tam arkasında duruyor gayet güzel oldu tek dezavantajı yağmurlu havalarda dikkat etmek zorunda kalıyorum hepsi o :)
Paşaoğlunun katsayı problemi var ondan birazcık fazla ölçüyor ama genede 130hp nin üstündedir. Oda güzel değer. Bende baskı balatayı yaptırıyımda çıkıcam dyno ya bakalım ne olcak :)
Evet sport vardı halada var babam biniyor benzin 4tl ye yaklaşınca babama veriverdim onu :D Şimdi ne güzel o kadar yüklü motor olmasına rağmen 220 kuruşu geçmiyor.
anladım normal hava filitre kutusunun biraz aşşagısı :icon_tup: acık havaların o prob var evet ama o sıkıntıya değiyor galiba..:)
evet bi iki yerde daha duydum katsayı problemi bende...130 da fena degıl ama yazılımla bi 150 hp cik olsa hiç fena olmaz :D
ama şu duman olayı beni düşündürüyor sende bol dumanlı yazılım var dimi ? :D
ist. tavsiye edebileceğin bir yer varmı?
babayada yakışır sport bence eski toprak derler ya normalde gazlıyordur eve gelmeye yakın boşa atıp ortalamayı düşürüyordur:D
sanada cok soru soruyorum galıba ama bravo varya ondan ;) idare et :D
Sorun değil :)
Bana yazılım yapan arkadaşım ankarada ama sık sık istanbula gidip geliyor. Siz karar verin tam olarak ben ayarlarım buluştururum sizi. Çokda memnun kalırsınız. egzoz filtre + yazılım ile 145 civarlarına geliyor. Daha üstü için chip+box yada turbo büyütme işlemleri lazım :)
Hmm araç 120 likse 150 yakalanır ;) DEişken geometrili turbo var ondan güzel sonuç veriyor chipe. Dumana neden taklıyorsunuzki arabada siyah.. Benim dumanı bi görseniz bayılırsınız siz o zaman :D
Dizelde ne kadar çok güç istiyorsanız o kadar çok duman aksini duyarsanız he deyip geçin :D
Ama az dumanlı bir yazılım ilede 145 150 olur ;) Deneyek görek :D
Siz yaptırmaya karar verdiğinizde bana haber verin sadece gerisini hallederim ben.
142 - 144 hp sıfır duman mümkün..
max güçden ziyade tork önemli.. torkda peak basıncla oluşur.. şehir içinde senin işine yarayacak olan tork dur.. arabanda ciddi tork potansiyeli var.. bigün uğra ataşehire dynoda sana uygulamalı anlatayım anlatmak istediğimi.. bütün gün ayağın tam gazda 4000 rpm de gezmiyorsun değilmi ;)
:) iyice gaza geldim valla
siyah renk ve duman baglantın müthiş :icon_tup:
evet güç duman & ekmek köfte olayı benim camlarda siyah çok görmem zaten dumanı arkadan:D
ok çok saol yardımın için istanbula gelirsende aracını görmek isterim..
chip için karar verdiğimde ulaşıcam sana..
birde debrıyajı yaptırdıktan sonra bi 184 lük 3.20 kopartma vıdeosu beklenıyor..
dün gece temde benı bi3.20d fena ayıkladı..:D
18 jantlarım varken ve bitik baskı balata ile 4 boy geçti 184 lük. kış moduna geçtim sadece jantları sökünce 2 3 boy iyileşti araba. Baskıyıda yaptırayım ilk işim denemek olcak. Sevdiğimi bi abimde var bir telefon uzağımda 184 lük bmw.
----
Benim arabada siyah ya ondan biliyorum. Arka is ama siyah olduuğu için belli olmuyor. Arabaya dokunmadığım sürece sıkıntı yok. dokununca üstün başın simsiyah oluyor ama :D
:D bomba
tulum gıyıcez o zaman..ben o arkaya yapışan isi duymuştum o kafamı kurcalıyo ben bagajı iş gereği günde 10-15 defa acıyorum neyse ortalama bı şeyler bakıcaz artık..
o zaman senın araba saglam gıdıyo benı baya bi parca pıncık ettı düz yolda allahtan bıraz trafık oldu iki harekette durumu toparladım..
sende tamamlayınca baskı falan olayını kesin gecersin o zaman keşke ist. olsaydın bende gelirdim neyse video seyrederiz artık:icon_tup:
Arkadaşlar BOX kullanıp memnun olanlarda var , diğer tarafta bazı mapper'lar box değilde remap öneriyoruz diyorlar artık işleri artsın diyemi bilmem demek istediğim BOX-MODÜL neden tavsiye edilmiyor....
önceki msjları okuduysan bende box var zaten fakat aracın sadece yakıt basınç sistemini yanıltıp onu arttırıyor öyle güç alınıyor fakat tek bir sisteme yüklenmenin ilerde zarar verme olasılığı daha yüksek..yazılımda butun değerler orantılı bır sekılde yukseltılıyor :icon_tup:
valla box bazı yönlerden dolayı bana zararlı geliyor en nihayetinde orjinal map belli sen arabaya daha fazla mazot yolluyorsun ama ortada daha fazla hava yok ben böle düşünüyorum yoksa box la bende kullandım farkı hakikaten anloyorsun ama kaputu açınca direk bi mazot kokusu geliyor
duman olayına takmayın anı bırden dıp gaz yuklenmelerde atıyor normal kullanımda duman olmuyor en azından benımkı oleydı :d ama 1.vites serı kalkıyım dersen yardırıp ozmn arkadakı adamı boguyorsun :D
box yakıtı attıryor diyorsunuzda bişeyi merak ediyorum ecu da yakıt haritası yokmu ya da değiştirilemiyormu ki? box kullanılıyor?
Bazı aracların Ecularına müdahale edilemiyor veyahut obd üzeri edılemiyor garantı bozmasın diyede icini actırmayanlar oluyor..Örnek suan 2011 1.6 TDİ motor grubu.(henüz bir update yokdu)Bu yüzden kullanıcıda powerbox'a yönelebiliyor veyahut box alıp aracında kullanıp aracı sattıkdan sonra box'ı satmak ıcınde yonelebiliyorlar.
box drek enjeksiyoan etki eder. Enjeksiyonu arttırıp azda olsa artan egzoz gazı ile basınçta artar ancak ecu ile oynadığınızda yeni map yapıp daha fazla basınç verebilrisiniz aynı gücü bile alsanız daha az enjeksiyonla alırsınız. Ama box dan her halukarda daha verimlidir ecu.. İşte bundan çok tavsiye edilmiyor deniliyor... Ama kişiye bağlı bazısıda bakımda sökecem diye takıntılı oluyor box onlar için daha mantıklı.