Lique molly de cok guzel
Mobil esp de bende binlardan birini kullan derim ;)
Printable View
Lique molly de cok guzel
Mobil esp de bende binlardan birini kullan derim ;)
4lt toptec 125tl
merhaba arkadaslar bende dizel giulietta varda bilgidiniz üzere 16. 105 bg liklerden ...
yaızlım ,aem acık filtre , kat ve partekül iptali , son susuturucu cıkarıldı ortaya tüp atıldı , simdi turboya girmek istiorum birazcık ... manifold la ugrasmak istemedigim icin vede kendi turbo mu elletmeden bi tane hybrid tubo toplayım diorum ne dersiniz , ne önerirsiniz , turbo modelleri hakkında cok bilgim olmadıgı icin sizede bi soruyum dedim ???
olabilitesi var güzel bi hibridlenip iyi basınçlarla doyurur seni
stabilite sağlıyamazsın
basıncı stabil tutamazsın kalite bi boost cont. ile bile olsa yükselip sonra düşüşe geçecektir ext. wastgate kullanırsan bi nebze daha iyi olur
bu aem dryflow hakkında ne düşünüyorsunuz ? Benim aracımda dryflow var ama acaba hks mantar daha mı iyi olur ?
hks mantar daha iyidir turbolu araçta
Hks mantar siddetle tavsiye edilir ;)
hks daha iyi bi filtre ama aem e göre de daha pahalı ... 1.6 hdi sanırım motorunuz , simdi sunu düsünmek lazım ... sizin aracınıza aem in cektigi hava yetersiz mi kalıcaktır ??? bence gerekli havayı rahatlıkla cekebilicektir bu yuzdende bosu bosuna hks ye para vermeye gerek yok ... diye düsünüorum
Clio 1.5 dci 65 hp
Kat iptali
QTP
Megachip
Race chip box
K&N filtre
------ 98 hp 260 nm torq
Selam arkadaşlar, konuyu uzun uzun okudum, aracım 99 passat TDI 110 luk öncelikle emme manifoldunu söküp temizliğini yapmayı düşünüyorum.
daha sonra kat iptali ve egr iptali kat ı iptal ederken kalın düz boru indirteceğim aşağıya ve sona kadar 60 lık boru çekip sona düz çıkışlı bir susturucu taktırmayı planlıyorum.
soracaklarım kafama takılanlar daha doğrusu
1.katı iptal edince muayenede sorun oluyormu? ( tüv de ve egzos muayenesinde)
2. egr yi söküp bağlantı yerleri körlense arıza ışığı yakarmı?
3. 60 lık düz boru ile çıkacak olan ses ne derece olacaktır çok rahatsız edici bir ses olmasını istemiyorum.
4. ve en önemlisi yazılım yapmadan bu söyledikleri yaptığımda güçte herhangi bir fark olacakmıdır (sürüş esnasında hissedilecek kadar)
http://www.techturkey.com/forum/otom...at-b5-tdi.html
bu benim aracın konusu aynı motor aynı araç belki fikir verir :)
99 passatlarda 2001 ve üzri olanlardan farklı bir kontrol unitesi var.. işler biraz farklı yürüyor..
Stock albea 1.3 mjet var 75 hp neler yapabiliriz fazla sıkıntıya sokmadan ..
2005 Corsa C 1.3 CDTI
Kat iptali Egr iptali(beyinden) Son susturmayıcı :)
Chip tuning
Tekerlekte 95bg 205Nm Tork yada 110bg 235nm tork krankta
1.3 multijet 2006 punto aracım ıcın motor modıfıyesı ıstıyorum ve sızın fıkırlerınıze danısmak.aracta suan 51 duz boru kat ıptalı ve aem costum fılıtre mevcud yazılım olarak ecu fastte yaptırmayı dusunuyorum cok abartıya kacmadan turbo buyutme ıntercooller buyutme nerde yada ne projede yaparız ve turbo buyuturken pıstonlara zarar vermeden dızel ıcın forget var mıdır ? yardımcı olursanız sevınırım 75 hp stock motor
35AR5226
1.5 dci 65 hp kangoo
yazılım + chip box + intercooler + alüminyum borular + spor hava filtresi ve borusu + megane turbo pervanesi + boost controller + egr komple iptal + blow off + eksoz monifoldu genişletildi + kat iptali + vanalı eksoz
1.5 bar basıyo şuan en son 102 hp cıktı ama ondan sonra baya değişiklik yapıldı şuan 110+ hp tahminen yakında bittiğinde dyno verisini verebilirim
Stock bi 1.7 corsa ilk aşamada kat iptali düz boru egr iptali ve gazihan yazılım ile hangi güçleri elde ederiz? Kat iptali ve düz borunun sonuna bişey koymak lazım mı ?
audi a4 2.5 v6 180 hp yazılım vs ile ne gibi sonuçlar alabiliriz ?
dizelci abiler arkadaslar..
dizel yuklemeye kalktik biraz sancili olmaya basladi bu is..
1.7dti var corsa c..
booster yazilim, egr ve wastegate iptali ile kendi halimizde gazliyorduk, ta ki turbo nanay olana kadar..
dedikki madem kendi turbosunun mili koptu parcalandi vs, buyuk takalim..
once forumdan epey bi kisiye pm attim, bu motora ne takilir, neyle ne kadar guc aliriz, hangisi hangi devirde gelir nefesi nerde kesilir vs vs..
birisi dedi ben soylemem, birisi dedi ben artik yardimci olmuyorum musterim degilsen, birisi dedi biz yapariz soylemeyiz, birisi hic cvp bile atmadi vs vs..
acik soyleyim sinirlendim bende, nette arastirmaya basladim, cogu kisi 1749 takmis, inatla 1749 takmamak icin talan ettim interneti, en sonunda kendimce tf035 de karar kildim.
neyse aldik bi tf035, flanslar kesildi, komple duz 60mm krom eksoz falan filan..
araca taktik, dyno da (booster) 4. vites 124 5.vites 127hp guc aldik.
3bin rpm de basinc geliyor ve 4700 lere kadar stabil.
wastegate iptal etmeme ragmen 1.3 bar sabit.
yazilim olarakta orj turbosuyla olan yazilim duruyor.
lag da ciddi duman var, basinc gelincede yine bayaa dumanli..
yakit az degil yani..
ama 1.3 barin ustune cikamiyorum..
birseyler eksik yada yanlis sanirim ama anlayamiyorum hata nerde..
160-170 hp leri gorebiliriz diye dusunurken 130 bile goremedik..
tavsiyleriniz ne olur bana?
eksoz manifoldu mu yetmiyor?
emme manifoldumu yetmiyor?
cooler mi kucuk?
yakit mi az?
turbo mu yanlis secim?
not:
normalde orj turbosuyla 120 hp civari guc cikarilan yazilimla biz 99.7 aldik.
enjektorlerden killanmaya basladim, sokup pompacida olcturmeyi dusunuyorum.
Basınç yok ki ? Enjektörde sıkıntı yok turboda bir acaiplik var bence, tubo basar 2 bar arabada duman göremezsiniz yürürmez ben o zaman derim enjektör diye, neden 1749 veya 1549 değil ? insignia turbosu olabilirdi ? 2500/3000 arası doldurup 5 bin çevirmenin nesini söylemediler bende anlamadım :(
turbonun az basınç basması hiç normal gelmedi. benimki orjinal turbo sadece emme bıçağı büyültüldü 1.9 basabiliyo turbo ben 1.5 bar basıyorum cok hafif duman var görünmüyo bile ama araç fena yürüyo
Cooler ı enjektoru motorun ıcı dısı sagı solu 200hpye kadar problem yok kullanabiliyorsunuz.Aynı sekılde döküm manıfoldu ve emmeyide.Sorun baska yerde.Turbo büyüklukten degil 3000rpmde tam spool diyorsunuz.
bende anlamadım nesini söylemediler vs vs..
***** arabasını yürüten top secret takılmayı çok seviyor, neyse o konuya çok girmicem..
turbo da mı bi acayiplik var anlamadımki bende...
1.3 bar nedir ya..
aynen fantastik bi sorun var ama çözemedim..
3k devirde fullboost..
turbo boyutunda bi saçmalık olmamalı..
zaten 1749 ayarında bi turbo..
manifold değil, emme değil, yakıt değil....
turbodamı bi sıkıntı var ki acaba..
içini sıfır toplatıp aldım turboyu balansı falanda yapıldı..
120 hp aldım az dumanla orj 65 hp
eksoz monifoldundaki flanşlardan kaçırıyo olabilir intercooler ve borularından kaçırıyo olabilir ve emmedeki sensörde sorun olabilir basıncı normal ölçmezse aracı bi yerden sonra kesiyo