User Tag List

Sayfa 5/14 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
248 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: vw 1.9 tdi ları hakkında?

  1. #77
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    "grey cast iron; five main bearings, die-forged steel crankshaft, fracture-split forged steel connecting rods, Mahle or Alcan pistons, simplex roller chain-driven oil pump, cast aluminium alloy baffled oil sump"

    pd olmayan da olan da bu şekilde yani forged miş

  2. #78
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vay anasını. tank motoru mübarek

    pd ile arasındaki temel farklılık ne peki? sıkıştırma farklı mı?
    bildiğim kadrıyla pd130 19 ya da 19.5 sıkıştırmaya sahip
    110lukların teknik verileri de bu şekil mi?
    Clio 2001 1.4 RXT Sold
    Volvo C70 2.3 T5 Sold

  3. #79
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    pd130 lar 19:1 sıkıştırmaya sahip pd150 ler 18.8 gibi değerlere sahip.
    düz tdi lar da 19:1 orana sahip.
    pd nin açılımı pompa düse yani unit injector, farkı da bu enjektörlerin binevii pompa gibi çalışması aslında.

  4. #80
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pd130 lar 19:1 sıkıştırmaya sahip pd150 ler 18.8 gibi değerlere sahip.
    düz tdi lar da 19:1 orana sahip.
    pd nin açılımı pompa düse yani unit injector, farkı da bu enjektörlerin binevii pompa gibi çalışması aslında.
    110luklarda gt15 130luklarda gt17 var yanılmıyorsam.

    orta karar bi başlangıç için yani 200+ ları hedeflemeyen bi setup için 130 luk mu daha iyi yoksa 110luk mu? mantıken 130luk denir ama araba fiyatı da konuya dahil edilse hangisi mantıklı oluyor?
    Clio 2001 1.4 RXT Sold
    Volvo C70 2.3 T5 Sold

  5. #81
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı cery Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    110luklarda gt15 130luklarda gt17 var yanılmıyorsam.

    orta karar bi başlangıç için yani 200+ ları hedeflemeyen bi setup için 130 luk mu daha iyi yoksa 110luk mu? mantıken 130luk denir ama araba fiyatı da konuya dahil edilse hangisi mantıklı oluyor?
    valla aynı paralara çıkıyor hemen hemen, pd130 da hard yazılım intercooler egsoz filtre ekibi ile 200 alınır, 110 lukta turbo büyütmek gerekli aynı güç için.

    110 da vnt 15 çıkıyor pd130da gt1749va çıkıyor

  6. #82
    _Burak_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200+ da nasıl yürünür merak ediyorum
    ben bu kıydırık halimle kalkamıyorum 2.vites 2000dd küsürlerden sonra basabiliyorum adam akıllı , sarıp duruyor
    motor kulağı şanzıman kulağını yeni değiştirmeme rağmen yük biniyor sıkıntıda
    Burak ÇAPKAN
    Volkswagen Ticari Araç Satış

  7. #83
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı _Burak_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    200+ da nasıl yürünür merak ediyorum
    ben bu kıydırık halimle kalkamıyorum 2.vites 2000dd küsürlerden sonra basabiliyorum adam akıllı , sarıp duruyor
    motor kulağı şanzıman kulağını yeni değiştirmeme rağmen yük biniyor sıkıntıda
    senin yazılımın çok iniş-çıkışlıydı hacı, daha düzgün eğrili bi yazılımla güzel olur

  8. #84
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _Burak_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    200+ da nasıl yürünür merak ediyorum
    ben bu kıydırık halimle kalkamıyorum 2.vites 2000dd küsürlerden sonra basabiliyorum adam akıllı , sarıp duruyor
    motor kulağı şanzıman kulağını yeni değiştirmeme rağmen yük biniyor sıkıntıda
    3 vites bas dostum sende onden cekisli aracta guc sikinti ya hele yokuslarda hafifte cukur olsa gaza yuklenmicen aci tecrubelerle ogrendim

  9. #85
    _Burak_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin yazılımın çok iniş-çıkışlıydı hacı, daha düzgün eğrili bi yazılımla güzel olur
    ben alıştım o inişli çıkışlı haline
    köfteci spec geziyoruz
    ikinci bir müdahaleye kadar böyle devam eder
    ama dediğin doğru 2250 de fena pik yapıyor o yüzden
    Burak ÇAPKAN
    Volkswagen Ticari Araç Satış

  10. #86
    _Burak_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kadyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 vites bas dostum sende onden cekisli aracta guc sikinti ya hele yokuslarda hafifte cukur olsa gaza yuklenmicen aci tecrubelerle ogrendim
    devri yakalayıp torka kurban gitmediğin zaman 1de de sorun yok fakat ani hareketler ilk iki viteste boş sonuç veriyor
    nabzına göre gaz vermekte fayda var , boşa dönmekten iyidir
    Burak ÇAPKAN
    Volkswagen Ticari Araç Satış

  11. #87
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı _Burak_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben alıştım o inişli çıkışlı haline
    köfteci spec geziyoruz
    ikinci bir müdahaleye kadar böyle devam eder
    ama dediğin doğru 2250 de fena pik yapıyor o yüzden
    %30 gaz iyidir alt viteslerde , o eğri düzgün olsa bunları yaşamazsın

  12. #88
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _Burak_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    devri yakalayıp torka kurban gitmediğin zaman 1de de sorun yok fakat ani hareketler ilk iki viteste boş sonuç veriyor
    nabzına göre gaz vermekte fayda var , boşa dönmekten iyidir
    Aynen katiliyorum sana

  13. #89

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    110 luk makinelerde forged kolları odun gibi mübarek çok büyük turbolarla ciddi basınç basıcaksanız sadece arp saplama gerekebiliyor ama pek kullanan yok .. 90 lık veya 110 luk olarak motor içi fark yok dayanıklılık açısından ikiside güzel yükleniyor
    RACE WERKS

  14. #90
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dayanıklılık olarak pd ıle vp nın b farkı yok ıkısı de domuz gıbı ama olaya pd ıle baslamak daha mantıklı benım fıkrım cunku en hıc bsy yapılmasa en azından turbo ıle oynayıp hybrıd sekılde yazılım egsozla 200 ustu gorulebılır pd130 ıle.

  15. #91
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dayanıklılık olarak pd ıle vp nın b farkı yok ıkısı de domuz gıbı ama olaya pd ıle baslamak daha mantıklı benım fıkrım cunku en hıc bsy yapılmasa en azından turbo ıle oynayıp hybrıd sekılde yazılım egsozla 200 ustu gorulebılır pd130 ıle.
    hmm bu da mantıklı geliyor kulağa
    Clio 2001 1.4 RXT Sold
    Volvo C70 2.3 T5 Sold

  16. #92

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neden kimse şanzıman konusuna değinmiyor.
    Sonuçta pd lerde 6 ileri şanzıman avantajı var.
    Ki bence çok büyük avantaj yanılıyor muyum?

  17. #93
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hangi pdlerde o avantaj ufuk ? benim arabanın 6. viteste 304 km yaptıgını biliyomusun ?

    pd130 ibizanın akıl almaz derecede uzun bir şanzımanı var.. gerçi 5 ileri olan 110lukların şanzımanları da hayvan gibi uzun ama 6 ileri olmasının bir avantajı olmadıgını belirtmek istedim

    alıpta stock turboyla 200-205 hp civarlarında aracını yürütmek isteyen arkadaşlar pd130 makinaya sahip bir araç alsalar işleri daha kolay.. çünkü 110lukları 200 civarlarına cıkarmak için devreye büyük turbo enjektör falan da giriyor

  18. #94
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı dou_corolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hangi pdlerde o avantaj ufuk ? benim arabanın 6. viteste 304 km yaptıgını biliyomusun ?

    pd130 ibizanın akıl almaz derecede uzun bir şanzımanı var.. gerçi 5 ileri olan 110lukların şanzımanları da hayvan gibi uzun ama 6 ileri olmasının bir avantajı olmadıgını belirtmek istedim

    alıpta stock turboyla 200-205 hp civarlarında aracını yürütmek isteyen arkadaşlar pd130 makinaya sahip bir araç alsalar işleri daha kolay.. çünkü 110lukları 200 civarlarına cıkarmak için devreye büyük turbo enjektör falan da giriyor
    pd130 bora 270 civarı reel hız yapıyor 5000 devirde 6. viteste

    bence güzel oranları var hem ekonomik hem hızlı..

  19. #95
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oha okadar hız nasıl yapıoyr bızım arabada 6 vites ama 4750 de kestıgını dusunursek 250 gecıcegını sanmıyorum fakrlı sanırım bora ıbıza

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •