Saol dou.
Ya zaten 110 lukların tek cazip gelen yanı sunroof lusunu uygun fiyata alıp yavaş yavaş yüklemek
Peki ileride pd enjektörlerine geçmek bizi çok uğraştırır mı
Uygun fiyata sunroof lu110 luk yaz gibi turbo enjektör mü girsek
![]()
Saol dou.
Ya zaten 110 lukların tek cazip gelen yanı sunroof lusunu uygun fiyata alıp yavaş yavaş yüklemek
Peki ileride pd enjektörlerine geçmek bizi çok uğraştırır mı
Uygun fiyata sunroof lu110 luk yaz gibi turbo enjektör mü girsek
![]()
Şimdi bu konuyu hortlatmanın vakti geldi.
Aklıma gelen fikir şu yönde. ;
vw caddy'de 1.9 105 lik motor var.Aynı motor transpoerterda da var.Transporterda birde 174lük motor var.Şimdi transpoerter hakkında düşünürsek.105lik motor ile 174 lük motor aynı şasiye sığıyor.E o zaman caddy'de sığmaz mı? Şanzımanda bir yol bulunup 6ileri yapılır.Sonra şaka makinesi stock 174 sadece chip+düzboru ile 220 olur. oh mis.![]()
![]()
RACE WERKS
Bu 1.9 tdi motor transporter caddy golf jetta da yokmu.Golfe veya jettaya oturtulmaz mıCoil over sway bar gergiler falan birşekilde yol tutş güçledirilir.
fantaziye gerek yok, golf bora jetta toledo hepsine sığar o 2,5 motor
bu arada transporter ile caddy şasesi aynı değil , ordan yana kıyaslamak yanlış.
105 lik caddy de 6 ileriye çevrilebilir pd130 şanzımanı ile. pd105 diye geçer caddy deki mevcut olan motorda.
ama yine fantaziye gerek yok pd130 lu pd150 li bora , golf , toledo varken 2.5 swap çok üst güçler amaçlanıyor ve hacim gerekliyse mantıklı bence.
almanyada arkadaşım 105lik caddy motorunu mk2 golf e swapladı yazılım ve düz boru var 3.vites dip gaz yapamıyormantıklı kasalar varken hem hafif hem yol tutuşu ve süspansiyon, pushing kitleri bol araçlar caddy macera olur. bu arada caddy için sway bar nereden temin etmeyi düşünüyorsunuz?
RACE WERKS
Ben uçuyormuşum bunu anladım![]()
Bu arada sway'leri golf jetta için demiştim.
T6 mı T5 mi diye bir soru daha atıyorum ortaya 180 mi 174 mü?
Şimdi bi sorum daha olucak bir arkadaşım izletmişti t6 videosu.
Yeşil renkte koltukların hepsi yarış koltuğu falandı.Epey güçlüydü sanırım arkadan itişti.Varmıdır o aracın videosunu bilen? t1'den başlayıp hepsini yanyana koymuşlar gazlıyorlardı.
Pd makinalar hala en iyi en sağlam dizel makinası bana gore.. 105 130 150 160 fark etmez.. 105 lik alıp turbo intercooler egzoz ve pd130 enjektor memeleri falan takip guzel bir yazılımla 2.0 bar gibi basınçlarda 220-225 hp güçler hayal değil.. Ama bahsettigim parçalar yanıltmasın sizi yani kabaca bir hesap yapınca işçilik dahil 3000-3500 lira gibi biter diyorsunuz ama evdeki hesap çarşıya uymuyor.. Pd130 da olsa pd105 te olsa 5000 lira gibi bir rakamı gözden çıkarmak lazım.. Pd130 260 hp pd105 220 hp gibi güçlere çıkar ve ikisi de fena halde keyif verir..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)