En kisa zamanda senin su veledi bi test edelim, merka ediyorum zimbirtiyi
Eline saglik tekrar
En kisa zamanda senin su veledi bi test edelim, merka ediyorum zimbirtiyi
Eline saglik tekrar
You call it turbo lag , i call it foreplay ...
Güneşcim,
Benim de aklımda o var zaten.
Bence en iyisi, senin ya da Ali Akdeniz'in arabayı alıp bir süre kullanması.
O sayede bağımsız bir kullanıcı izlenimi almış oluruz.
*****, kirpi bile yavrusunu "pamığım" diye severmiş.
Ancak, sonuçlar hakkında şu kadarını söyleyeyim...
Birincisi, çok rahat oldu. Bence her süspansiyon sisteminin birincil hedefi, rahat bir sürüş deneyimi olmalı.
Diğer yandan, çok daha iyi yol tutuyor. Ani gazda aracın arkası yeri iyi tutuyor, sert frende gezmiyor, vs.
Virajlara da artık daha hızlı girebildiğimi fark ettim.
Sağa sola yatma (body roll) yok gibi.
Aktif özelliği, bozuk sokaklarda çok daha rahat ve sorunsuz sürüş sağlıyor. Tümseklerde zıplamıyorum.
Kazara bir tekerlek çukura girerse "haşırt" diye sarsılmıyor.
itiraf etmem gereken bir nokta da, Perşembepazarı'ndan aldığım heim jointlerin (mafsallı bağlantı) fos çıkması.
Mafsal kısımları aşındı, artık ses yapıyorlar. Onun için düzgün bir mafsallı bağlantı bulmam lazım.
maaşallah abi saygılar hürmetler ellerine sağlık
'' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v
Maşallah elinize sağlık.. Gerçekten en çok DIY yapansınız ve gerçekten çok başarılı
İnşallah günün birinde benim de yeterli vaktim olursa kafamda çok benzeri değişik projeler var. Hatta bu konudan sonra senin de ilgini çok çekecek şeyler Hakan abi
Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr
hakikaten helal olsun abi,
Cem Yılmaz'ın Hırs, azim, kararlılık, güven karışık yükle dediği bu olsa gerek heralde
bu kadar iş yapıp bir de burada en ince detayına kadar anlatmanız gerçekten takdire şayan.
Elinize sağlık.
Hocam mühendis misiniz , mühendis iseniz inşaat mühendisi misiniz?
Teşekkürler arkadaşlar.
Konuyu tam olarak bitirmemişim aslında.
Bagaja üçüncü su deposunu yapınca, bir şekilde üzerini kapatmak gerekti.
Yoksa hem çirkin kalacak, hem de bagajın kullanımı açısından sıkıntı yaratacaktı.
(Bagaj dediğime bakmayın, sefer tası kadar aslında)
Bir miktar 3mm MDF edinip, önce karton şablon çıkararak gerekli şekli verdim.
Kaplama için, kendinden yapışkanlı oto halısı buldum. Kendinden yapışkanlı yahu. Uğraşmıyorsun bile. Yerine kendi yapışıyor.
Döşeme işinde hiç iddiam yok. O yüzden, sonuç şu şekilde oldu:
Bunu bir boş zamanında tekrar yapacağım. Bildiğin utanç vesilesi.
Sağ taraftaki yarık da, seviye göstergesi için.
Her zaman gittiğim benzincinin personeli artık duruma alıştı, benzin alırken "bagajı aç da bakalım, su lazım mı?" diyorlar.
hızlı gitsin yeter zihniyeti ile motor kulaklarını bile şaseye sabitleyen insanlarla dolu olan bir ortamın içinde bu kadar mükemmel bir proje çıkıyorsa taktir etmek bir borçtur
Yanlış anlaşılmasın, tente kumaşını ben değiştirmedim.
Ben değiştirseydim, garanti kapsamı dışında kalacaktı.
Tentenin 5 yıl garantisi var. Bu önemli.
Ama, tente değiştirmek zor değil. Sadece sabır ve iyi hava istiyor. Hava soğuk ise, malzeme çok gerildiği ve sertleştiği için nerede ise imkansız oluyor.
Çok eskilerde bir tarihte 1973 model bir TR6 Triumph kullanıyordum. Onun tentesini değiştirmiştim. 8 - 10 saat kadar sürmüştü.
Fotoğraf netten, ama benimkinin aynısı.
TR6 aklıma geldi ya, gittim eski resimleri karıştırıp birkaç tanesini taradım.
Buyrun:
Bu veledi iki aşamada restore etmiştim.
Fotoğrafta, motorun son hali var.
* Weber 32/36 downdraft karbüratörler
* Elgin Cam (eksantirik mili)
* Allison elektronik ateşleme
* Custom Header
* Monza 4 tip dual egzoz
* Electric overdrive (debriyaja basmadan ara vites - 4 vitesli şanzımanda bana toplamda 7 vites veriyordu.)
* Elektrikli yakıt pompası, manuel regülatör
Fotoğrafın çekildiği yıl 1987 galiba.
O tarihte bunlar dehşet teknoloji idi
Taş çatlasa 155 - 160 Hp.
Elektrik overdrive sayesinde dönemin muscle car tayfası ile kafa kafaya gidiyordum, herifler deli oluyordu.
Şimdi dikkatli bakınca, tüm sigortalar, röleler açıkta...
Hey yavrum hey.
Ön kısımda sol çamurluğa monte edilmiş olan büyük kırmızı "şey" de MÖÖÖ kornası. İçeriden kol ile "çalabiliyordum". Enstrüman çalar gibi.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)