Bu konu 2 3 sene önce konuşulmuştu galiba. F20 şuan hondada lider. Yüklenirsede race olarak az ömürlü yüksek beygir. Sürekli kullanım zaten max larda.
Printable View
Bu konu 2 3 sene önce konuşulmuştu galiba. F20 şuan hondada lider. Yüklenirsede race olarak az ömürlü yüksek beygir. Sürekli kullanım zaten max larda.
Bilgilerinizin için hepinize tşk ederim:)
Birde bu 2.0 motor olayında atmosferik F20C'den daha iyi fabrika çıkışlı başka markanın güçlü motor varmı, Yani en iyi güç f20c'den alınır anladığım kadarıyla?
Pulsar GTİ-R'ın zaten atmosferikte olmaması lazım
Pulsar atmosferik dostum. Japonlar için küçük hacimden güç elde etmek zor değil bilmen lazım :D Fransız veya alman değil bunlar :D :D
bi ara spoon dayı f20c blogun üstüne k20 üst kapak takıp 10bin devir cevirebilen bi makina yapmıstı noldu soradan akıbeti bilmiorum :) baya çılgın bişey olacak gibi duruyodu
90 ların başında sanırım 2.0 a düşürülmüş h22 ler kullanılıyordu super touring accord larda 300 hp civarında.
işin içine modifiye girince sınırı yok aslında.
H22 lerden çok güzel şeyler cıkabiliyor.
Allmotor yazarak araştırabilirsiniz.
Özellikle 80 lerinsonu 90 ların başındaki yarış kurallarına göre üretilip homologe edilmiş motorların potansiyelleri çok yüksek oluyor.
Yani fia f1 cileri rahat bıraksa 2.0 1000+ hp motorları rahatlıkla görebiliriz:D
Burda bahsedilen Pulsar VZ-R N1 baya açık. Eski bir model oldugu için isimlerinin sonlarını karıştırmışlar.
http://www.j-garage.com/nissan/pulsar/gtir.htm
hodanın standart olarak ürettigi en güçlü 2.0 motor
F20C dir
ikinci en güçlü K20A2 integra typer daki 220 hp lik motordur
F20C yi maksimum yükleyerek aldıgınız güçler cok sınırlıdır NA ya güsel tepki vermemektedir
K20 ondan daha iyidir
ama B20 ustune B16 kapak konursa vede güsel parcalar secilip özenle yapılırsa iki motordan daha fazla güç alınır NA da
Bu arada F20 kapak ile K20 nin kapakları birbirlerine cok benzemektedir hatta aynılar diyebilirim bazıl parcaları birebir aynı