User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
32 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Cruze Hk.

  1. #1

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Cruze Hk.

    arkadaşlar bi tanıdıgımda cruze var 1.6 124 hp gücünde ama hiç 124 lükmüş gibi gitmiyor sanki 100-105 bg.turbolayalım diyor korkuyor nitro sistemi yapılsa kullanabilirmi?araçta ecotec motor var ve lpg olacak,lpg ile birlikte n2o basamaz heralde değilmi?sağlıklı bi sistem olurmu?yazılım egzoz yapsa etse onun yerine ıslak bi kıt daha mantıklı olmazmı?buna ek olarak turbolanan cruze oldumu daha önce

  2. #2
    speed_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu araclara lpg uygulanmıyor! subaplarda sıkıntı yaratıyor! subaplarda erıme yapıyor zamanla! ben kac tane gordum motoru elıne alanını o yuzden landırenzoyla anlasması vardı bu yuzden ıptal edıldı lpgden uzak dursun arkadasınız!
    doğuştan araba manyağı

  3. #3
    AvcI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    ANGARA
    Mesaj
    2.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamda bende bu araba hakkinda iii niyetlerim varken lpg olmamasi ve gidsini begenmemeniz enteresan gekdi, yakin arkadasimda var ve sirket araci olarak kullaniyor cok cok memnun oldugunu soyledi

  4. #4
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gidis zaten pek bisey beklememek lazim ama genede yavas kalan bi araba kasa agirligi dezavantaj nos diyelimki oluyo her dakka nosmu basicak ?? Lpgde sorun yasayanlar bende duydum opel is birligi motorda filtre egzost yazilim olsada agirlik yuzunden tatminkar performance alamaz

  5. #5
    speed_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla arkadaslar bende araba almadan evvel gıttım testıne cıktım 3 kısı bındık arabaya araba sankı dızel araba gıbı hıc hızlanmıyor gıtmıyordu! 3 vıteste kendısını azıcık gostrıyordu yakıtıda kmde 50 kurustu yanı lpg bana gore o araba ıcın hatalı yazık yanı ornek verebılırım yanı hangı bayıde neden olduguna kadar lpg uyumsuz motor!
    doğuştan araba manyağı

  6. #6
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AvcI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamda bende bu araba hakkinda iii niyetlerim varken lpg olmamasi ve gidsini begenmemeniz enteresan gekdi, yakin arkadasimda var ve sirket araci olarak kullaniyor cok cok memnun oldugunu soyledi
    Cruze'un motorunun kalıbını taşıyamadığını birçok kişi söylüyor. Bundan kelli çok yaktığı da cabası.
    K.

  7. #7
    speed_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    honda cıvıc alsın arkadasınız daha ıyı
    doğuştan araba manyağı

  8. #8
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha önce de yazmıştım başka bir forumda. Astra J ile Cruze'da aynı motor var.


    YENİ OPEL ASTRA J 2011 - BRC LPG DÖNÜŞÜMÜ

    Astra J'de manifold yapısı nedeniyle ne saplamayla, ne de yağlamayla subapları koruyamazsınız. Bu aracın manifoldu her bir portta kendi içinde tekrar ikiye ayrılan twin yapıya sahiptir. Hangi tarafından giriş yaparsanız öteki tarafı fakir bırakmış, EGT'yi yükseltmiş olursunuz. İstediğiniz kadar da üstüne yağ sıkın, yine de kurtaramazsınız subabı.

    İnceleme fırsatınız olmamıştır diye ben manifoldun resmini de ekliyorum;


    Bu gibi manifoldlarda benzin enjektörünün püskürtme noktasından, yakıt püskürtmesi için ayrılan küçük odacıktan LPG'yi püskürtmeniz gerekir ki her bir silindirdeki iki port da düzgün beslensin ve subap hasarı oluşmasın. Bu da şu anda yalnızca pipo ile mümkündür. Diğer hiçbir yöntem ile bu manifoldda yakıtı benzinde olduğu gibi homojen bir karışımla yanma odasına gönderemezsiniz.

    Bu aracın manifolduna da baktığınız zaman görürsünüz ki subap sorunu yaşanmasının yegane sebebi yakıtın her iki subaba da eşit gönderilememesidir. Yoksa aracın subap malzeme kalitesi ile ilgili bir sorun yok...
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  9. #9
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cruze tip olarak guzel araba ama gel gorki motor yok secenek yok

  10. #10
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha önce de yazmıştım başka bir forumda. Astra J ile Cruze'da aynı motor var.


    YENİ OPEL ASTRA J 2011 - BRC LPG DÖNÜŞÜMÜ
    malesef bunu boyle özetleyemeyiz.. Aynı sistem astra H twinportlarda da kullanılıyor ve hiçbir sıkıntıyla karsılasılmıyor lpg de.. cruze ve astra j lerdeki motorun subapları solid karısımlı oldugu için eriyor. baska bir sebebi yok. bazı subarularda da benzer durum sozkonusu. lpg taktırmayın sıkıntınız olmasın..

  11. #11
    speed_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cruze la astralarda farklı motor olmalı aynen katılıyorum 124 bg lık sorunluk cok ! hıc bulasmayın bence!
    doğuştan araba manyağı

  12. #12
    devil_berk22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Tekirdağ & Keşan
    Mesaj
    4.254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben yeni kasa astra j turbolari cok begeniyorum ancak sirf lpg uymadigi icin vazgeciyrm ve bu subaplari falan degistrme veya baska bir cozumu yokmu acaba

  13. #13
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    malesef bunu boyle özetleyemeyiz.. Aynı sistem astra H twinportlarda da kullanılıyor ve hiçbir sıkıntıyla karsılasılmıyor lpg de.. cruze ve astra j lerdeki motorun subapları solid karısımlı oldugu için eriyor. baska bir sebebi yok. bazı subarularda da benzer durum sozkonusu. lpg taktırmayın sıkıntınız olmasın..
    Cruze'un motoru ile Astra J 1.6 Ecotec motoru arasındaki farklar nelerdir?

    Bu işin içinde olan birisi olarak ilk defa duyduğum için soruyorum; "Solid karışım" nedir? Ne gibi bir malzeme özelliği vardır? "Solid karışımlı subap"'tan kastınız nedir? Cruze'da "solid karışım" subap kullanıldığına dair kaynak belirtebilirseniz inceleyelim.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  14. #14

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    124 hp değil o araba.sahibi de arabayı cok seviyorum dedi.civic al dedim bende.tipini begenmiyorum diyo belki civic kaliteli olsa dahi begenmiyorum ben cruzu cok begeniyorum ama gel gör ki tatmin etmiyor dedi.yakıtıda cok fazla yani 14 lt yakıyor arkadas surekli basıyor..zaten gitmeyince serviste landirenzo garanti vermiş su an servise bırakmıs.aldıgından beri turbo filan soruyor,arabasını değiştirmek istemiyor,turbo olayı da muamma,ıslak bi kit nasıl olur su nitrous olayı bu motorda?

  15. #15
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yahu sürekli nos mu basıcaksınız? Turbo olayı? Turbo tabii olur, neden olmasın. s
    K.

  16. #16
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stock internallerle turboda ne olur bilinmez. Risk.

    O kadar seviyorsa ve stabil ve gündelik bir güç istiyorsa supercharger da uygulayabilir. Stock internalle 0.5-0.6 barda sorun çıkmaz.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  17. #17

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5 bın lırayı gozden cıkaramıyor su an.nitroyu yeri geldiğinde basarım diyor 3.vitesten itibaren.charger da 150-160 bg altları da torklu olsa ona yeter sıkıntı olmayacaksa

  18. #18

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanlış araç yanlış beklentiler onur

  19. #19

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    adam arabasını cok seviyomus tipini filan 2.0 dizeline gucu yetmiyor yapcak bısey yok

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •