arkalarin kamber ayarlari farkliysa saga sola cekme yaparmi :confused:
Printable View
hipo olduğunda beyne giden şeker miktarı azaldığı için insanın karar verme, düşünme gibi yetileride azalıyor abi. geçmiş olsun bu arada. Çok fazla korkulacak bişey değil hipo ama çok sık ve fazla olmaması lazım. ***** beyin şekersiz yaşayamaz.
lastik konusunda gelince ise, birazdan arabanın başına gidicem, marka, ölçü, desen gibi şeylere bakacağım. yazarım birazdan.
MARSHAL 195/50 R15 82V KH35
lastiğim buymuş, 82V dediği yönlü lastik olduğunu gösteriyor deil mi?
birde bu caster ve camber ayarlarında bi problem varsa nasıl anlaşılır? rot ayarında bu ayarların bozuk olduğu çıkar mıydı?
82 denilen yük endeksi yani lastik başına taşınabilecek maks. yükü ifade eder (82= maksimum 475 kilogram)
V denilen ise hız endeksi yani maks. çıkılabilecek hızı ifade eder (V= maksimum 240 km/saat)
Yönlü olup olmadığını anlamanız için lastik üzerinde ''rotation'' yazısı ile yön gösteren ok işaretinin olması gerekir. ''inside'' ''outside'' veya olur ya ''everyside'' gibi yazılar varsa yönlü değildir.
Rot ayarı denilen ise zaten camber, caster ve toe ayarlarının tümünü kapsar; yani rot ayarı yaptırdıysanız bunlar kontrol edilip, ayarlanmalıdır.