Arkadaşlar civic 1.4 isler için lpgye uyumlu Bosch(platin) buji almak istiyorum. Daha önce kullanan var mı acaba? Bir de buji kabloları mı jackson racing ile değiştirmek istiyorum. Bu kabloların satışını kim yapıyor nerden alabilirim?
Arkadaşlar civic 1.4 isler için lpgye uyumlu Bosch(platin) buji almak istiyorum. Daha önce kullanan var mı acaba? Bir de buji kabloları mı jackson racing ile değiştirmek istiyorum. Bu kabloların satışını kim yapıyor nerden alabilirim?
İsmail Karakaş-- ANTALYA--07 CAR 98(SOLD)
07 AL 114 64 JAWA 250
Peki bujileri de mi NGK kullansak daha iyi? Nasıl bir kombinasyon yapılmalı?
İsmail Karakaş-- ANTALYA--07 CAR 98(SOLD)
07 AL 114 64 JAWA 250
Aracınız için uygun olan NGK iridyum bujinin LPG'de kullanacaksanız bir veya iki kademe daha soğuğunu takın. Örneğin aracınıza BKR6EIX uygunsa LPG için BKR7EIX veya BKR8EIX, motor modifiyesi varsa kesinlikle BKR8EIX kullanın.
Bosch iridyum bujiler fiyatı için tercih edilebilir. Ama fiyat sorun değilse NGK...
Your car is your story. So don't let someone else write the book...
Alın size mükemmel ateşleme yapacak bir buji.. LPG mazot, Su Kömür ne koyarsan yakacak cinsten bir buji. Yurtdışından getirttim Aracıma taktım.. Gaz tepkimesinde ciddi hissedilir bir fark oldu. Kabloyla vs uğraşmayın...
Pulstar vs NGK Iridium IX - YouTube
1-)Konu ne?
LPG Buji Seçimi+Jackson Racing Kablolar. Konuyu açan ve çözüm bulmak isteyenler iridyum platin buji ve kablo lar ile daha kaliteli ateşlemeye geçmeye çalışıyorlar..
2-)Neden yapılır bu işlem..?
Ateşlemenin daha iyi, stabil ve uzun ömürlü olması için
3- LPG li araçlarda neden ateşlemenin daha iyi olması gerekli..
LPG zor ateşlenen bir yakıttır. VS: bir dünya nette ateşleme ile ilgili sorunlar ve çözümleri var.NGK bile derki.. Benzinli araçı lpg ye dönüştürdüğünüzden Aracın nikel bujilerini iridyum buji ile değiştirin der..Ki bunu inkar eden de yok zaten..
4- Neden iridyum buji ile değiştirilmesi tavsiye edilir?
0,5 mm kalınlığındaki elektrod çapı daha kaliteli va daha kuvvetli ateşlemeye neden olacağı için..
Şimdi siz bu videoyu izlediniz.. LPG ile bağlantısını kuramadınız.. Neyse..
Kablon sağlamsa değiştirmeye bile gerek yok. Buji fazlasıyla işini görecektir. Konuyu okuyup bujiden getirtmek isteyen arkadaşlara yardımcı olurum.
Siyah nick li arkadaşımızın sorusuna NGK nın sitesinden cevap
NGK - Sıcaklık davranışı
http://www.ngk.com.tr/tr/ayrintilari...aklik-araligi/
http://www.ngk.com.tr/tr/ayrintilari...-ve-isi-akisi/
Sıcak ve soğuk buji denirken ısı kademesi kastediliyor. Soğuk kademeli bir buji ısıyı üzerinden daha hızlı uzaklaştırırken sıcak kademeli bir buji ısıyı üzerinde daha fazla tutar. Eğer yüksek yük ve güçte çalışan bir motorsa sözkonusu olan ısının buji üzerinden hızla transferidir gerekli olan. Eğer sıcak buji seçilirse bu motora buji kısa sürede erir veya şekli bozulur. Eğer ihtiyaç yokken, standart bir motora soğuk kademeli bir buji seçilirse bu sefer de buji yeteri kadar ısıyı üzerinde tutup ısınamaz ve deposit biriktirir.
Şu vidyoyu izlemenizde ;
Spark Plug Heat Range - NGK Spark Plugs - Tech Video - YouTube
ve şu konuyu okumanızda fayda var;
DENSO SPARK PLUGS - Basic Knowledge
Your car is your story. So don't let someone else write the book...
Buji kablolarının sağlamlığı iç dirençleriyle ölçülür. Multimetre ile oda sıcaklığında iki uçları arası dirençlerini ölçüp kabloların sağlam olup olmadığını kontrol edebilirsiniz. Gözle sağlam görünse bile kablonun iç direnci değişmiş olabilir. Bu da ateşleme performansınızı düşürür.
Bujide ideal olan sürekli kesintisiz ateşleme değil istenildiği anda kusursuz ateşlemedir. Pulstar'da neredeyse kesintisiz ateşleme oluşarak istenmeyen erken yanma ve vuruntu sorunlarını da doğurur. Zamanında, ihtiyaç kadar, net ve kusursuz ateşleme en iyisidir.
Your car is your story. So don't let someone else write the book...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)