User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: LPG Buji Seçimi+Jackson Racing Kablolar

  1. #1
    ismail_karakas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    LPG Buji Seçimi+Jackson Racing Kablolar

    Arkadaşlar civic 1.4 isler için lpgye uyumlu Bosch(platin) buji almak istiyorum. Daha önce kullanan var mı acaba? Bir de buji kabloları mı jackson racing ile değiştirmek istiyorum. Bu kabloların satışını kim yapıyor nerden alabilirim?
    İsmail Karakaş-- ANTALYA--07 CAR 98(SOLD)

    07 AL 114 64 JAWA 250

  2. #2
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Honda Radar'da var NGK marka emin ol Jackson Racing'ten daha iyidir 0212-5792521

  3. #3
    ismail_karakas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki bujileri de mi NGK kullansak daha iyi? Nasıl bir kombinasyon yapılmalı?
    İsmail Karakaş-- ANTALYA--07 CAR 98(SOLD)

    07 AL 114 64 JAWA 250

  4. #4
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nkg iridyum buji....

  5. #5
    erhann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    adana mersin
    Mesaj
    1.871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni konu acmamayim guncel olsun ??

  6. #6
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracınız için uygun olan NGK iridyum bujinin LPG'de kullanacaksanız bir veya iki kademe daha soğuğunu takın. Örneğin aracınıza BKR6EIX uygunsa LPG için BKR7EIX veya BKR8EIX, motor modifiyesi varsa kesinlikle BKR8EIX kullanın.

    Bosch iridyum bujiler fiyatı için tercih edilebilir. Ama fiyat sorun değilse NGK...
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  7. #7
    erhann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    adana mersin
    Mesaj
    1.871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jackson Racing bulabilcegim alternatif link varmi

  8. #8

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    51
    Şehir
    Muğla
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alın size mükemmel ateşleme yapacak bir buji.. LPG mazot, Su Kömür ne koyarsan yakacak cinsten bir buji. Yurtdışından getirttim Aracıma taktım.. Gaz tepkimesinde ciddi hissedilir bir fark oldu. Kabloyla vs uğraşmayın...

    Pulstar vs NGK Iridium IX - YouTube

  9. #9
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    videodan sen kendine ne çıkardın kardeşim ?
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  10. #10
    erhann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    adana mersin
    Mesaj
    1.871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende bise anlamadim

  11. #11

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    51
    Şehir
    Muğla
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1-)Konu ne?
    LPG Buji Seçimi+Jackson Racing Kablolar. Konuyu açan ve çözüm bulmak isteyenler iridyum platin buji ve kablo lar ile daha kaliteli ateşlemeye geçmeye çalışıyorlar..

    2-)Neden yapılır bu işlem..?
    Ateşlemenin daha iyi, stabil ve uzun ömürlü olması için

    3- LPG li araçlarda neden ateşlemenin daha iyi olması gerekli..
    LPG zor ateşlenen bir yakıttır. VS: bir dünya nette ateşleme ile ilgili sorunlar ve çözümleri var.NGK bile derki.. Benzinli araçı lpg ye dönüştürdüğünüzden Aracın nikel bujilerini iridyum buji ile değiştirin der..Ki bunu inkar eden de yok zaten..

    4- Neden iridyum buji ile değiştirilmesi tavsiye edilir?
    0,5 mm kalınlığındaki elektrod çapı daha kaliteli va daha kuvvetli ateşlemeye neden olacağı için..


    Şimdi siz bu videoyu izlediniz.. LPG ile bağlantısını kuramadınız.. Neyse..

  12. #12
    ilovedrifting - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Rize
    Mesaj
    422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erhann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende bise anlamadim
    Sağdaki ngk. Soldaki ondan daha canlı ateşliyor.

  13. #13
    metinmb407 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    19-53 Çorum-Rize
    Mesaj
    677
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende Bosch Platin buji kullanıyorum NGK ya göre gaz tepkimesinde çok ciddi fark olmasa da iyi.

  14. #14
    erhann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    adana mersin
    Mesaj
    1.871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Frequency_48 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1-)Konu ne?
    LPG Buji Seçimi+Jackson Racing Kablolar. Konuyu açan ve çözüm bulmak isteyenler iridyum platin buji ve kablo lar ile daha kaliteli ateşlemeye geçmeye çalışıyorlar..

    2-)Neden yapılır bu işlem..?
    Ateşlemenin daha iyi, stabil ve uzun ömürlü olması için

    3buji ile değiştirin der..Ki bunu inkar eden de yok zaten..

    4- Neden iridyum buji ile değiştirilmesi tavsiye edilir?
    0,5 mm kalınlığındaki elektrod çapı daha kaliteli va daha kuvvetli ateşlemeye neden olacağı için..


    Şimdi siz bu videoyu izlediniz.. LPG ile bağlantısını kuramadınız.. Neyse..
    videodaki pulsar markayimi tavsiye ediyorsunuz ? amerikadan gelen arkadasim olacak oradan kablo ve buji alabilirim

  15. #15
    Sİyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınız için uygun olan NGK iridyum bujinin LPG'de kullanacaksanız bir veya iki kademe daha soğuğunu takın. Örneğin aracınıza BKR6EIX uygunsa LPG için BKR7EIX veya BKR8EIX, motor modifiyesi varsa kesinlikle BKR8EIX kullanın.

    Bosch iridyum bujiler fiyatı için tercih edilebilir. Ama fiyat sorun değilse NGK...
    yanlış anlamayın bilmediğimden soruyorum. neden soğuk buji, sıcak bujiler üzerinde ısıyı tutup daha iyi ateşleme yapmazmı? sıcak bujiler daha çok ısındığından daha çabuk aşınır sebebi bumu?

  16. #16

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    51
    Şehir
    Muğla
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kablon sağlamsa değiştirmeye bile gerek yok. Buji fazlasıyla işini görecektir. Konuyu okuyup bujiden getirtmek isteyen arkadaşlara yardımcı olurum.

  17. #17

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    51
    Şehir
    Muğla
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  18. #18
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sİyah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlış anlamayın bilmediğimden soruyorum. neden soğuk buji, sıcak bujiler üzerinde ısıyı tutup daha iyi ateşleme yapmazmı? sıcak bujiler daha çok ısındığından daha çabuk aşınır sebebi bumu?
    Sıcak ve soğuk buji denirken ısı kademesi kastediliyor. Soğuk kademeli bir buji ısıyı üzerinden daha hızlı uzaklaştırırken sıcak kademeli bir buji ısıyı üzerinde daha fazla tutar. Eğer yüksek yük ve güçte çalışan bir motorsa sözkonusu olan ısının buji üzerinden hızla transferidir gerekli olan. Eğer sıcak buji seçilirse bu motora buji kısa sürede erir veya şekli bozulur. Eğer ihtiyaç yokken, standart bir motora soğuk kademeli bir buji seçilirse bu sefer de buji yeteri kadar ısıyı üzerinde tutup ısınamaz ve deposit biriktirir.

    Şu vidyoyu izlemenizde ;

    BORKED
    Spark Plug Heat Range - NGK Spark Plugs - Tech Video - YouTube

    ve şu konuyu okumanızda fayda var;
    DENSO SPARK PLUGS - Basic Knowledge
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  19. #19
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Buji kablolarının sağlamlığı iç dirençleriyle ölçülür. Multimetre ile oda sıcaklığında iki uçları arası dirençlerini ölçüp kabloların sağlam olup olmadığını kontrol edebilirsiniz. Gözle sağlam görünse bile kablonun iç direnci değişmiş olabilir. Bu da ateşleme performansınızı düşürür.

    Bujide ideal olan sürekli kesintisiz ateşleme değil istenildiği anda kusursuz ateşlemedir. Pulstar'da neredeyse kesintisiz ateşleme oluşarak istenmeyen erken yanma ve vuruntu sorunlarını da doğurur. Zamanında, ihtiyaç kadar, net ve kusursuz ateşleme en iyisidir.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •