Schumi Nickli Üyeden Alıntı
Freni pompalayınca westinghouse vakum çekiyor manifolddan. İçeride düşen vakum yüzünden beyinde rolanti motorunu biraz daha açıyo. Sende sabit basmayıp pompalama ile vakumu dengesizleştirdiğin için oda aç kapa yapmaktansa direk rolanti motorunu daha çok açıyo. Freni bırakıp iç vakum stabil hale gelincede rolanti motorunu olması gereken noktaya çekiyor.
Hidrolik direksiyon motordan güç çektiği için normalde klima açıldığı zamanki gibi rolanti yükselmesi lazım. Bunun içinde hidrolik direksiyon hortumunda bir basınç ölçer müşür vardır. Basınç değişimi algılandığında araç rolantide ise park manevrası yapıyor motordan güç çalıp araç stop etmesin diye rolanti motoru aynı şekilde açılır. Biraz daha kuvvetli araçta belki araç stop etmez ama bayılır far ışıkları dahil kısılır bu sensör bozuksa araç direksiyon çevriminden haberi olmazsa.