User Tag List

10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: dekompresyon hk.

  1. #1
    GTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    dekompresyon hk.

    Bi forumda okudum ve çok dikkatimi çekti.
    "bundan sonra aracınızın motoru içinde çalışan parçaların sürtünme oranının azaltılması ve daha rahat devir çevirmesi için izleyeceğiniz kullanım tarzı dekompresyon a ağırlık vermedir.

    Dekompresyon ile motorda oluşabilecek tüm pislikler meydana gelen vakum ile motordan atılır, Silindirlere emilen yağ buharı sayesinde motor rahatlar.(YB) "

    Gerçeklik payı nedir dekompresyon ağırlıklı kullanımın sekman bitirdiğini biliyordum ama şuan çekişkide kaldım..

  2. #2
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.367
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dekompresyon denilen olay, inişlerde arabayı viteste bırakıp ayağı gazdan tamamen çekme olayıına verilen isim mi

  3. #3
    GTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet aynen öyle

  4. #4
    kasırqa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Balıkesir
    Mesaj
    611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yokuş aşağı gaza basmadan devirin yükselmesine izin veriyorum genelde işe yarıyo muymuş

  5. #5
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha çok rodajda ağırlık verilmesi, özellikle yapılması gereken bir durumdur, dekompresyon motor yağının segmanlara doğru vakumlanarak çekilmesini ve iyice yağlanmasını sağlar, günlük kulanımdada herhangibir artısının yada eksisinin olduğu söylenemez sadece yokuş aşşa boşuna yakıt tüketmezsiniz çünkü enjektöler kapanmış olur

  6. #6

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    22.5 sıkıştırmayla bana yokuşlarda fren yaptırmayan güzellik
    RACE WERKS

  7. #7
    wrcsinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    22.5 sıkıştırmayla bana yokuşlarda fren yaptırmayan güzellik
    tam tersi olması gerekmiyormuydu?

  8. #8
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.784
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok sanirim dizelde sikistirma oldugu icin arac yokusta salmiyor kendini.bizim aracta 19:1 olmasi lazim yokus asagi salmiyor pek kendini

  9. #9
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.367
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dekompresyonla boşa yakıt harcamaz, aynı zamanda (belki) piston üzerindeki kurumlardan bir miktar kurtulabilirsiniz.

    o yazıyı yazan abartmış bence biraz

  10. #10
    GTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet rodaj dökümanlarını araştırırken ulaştım bu bilgiye

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •