User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: Civic Yanık Conta Sorunu

  1. #1
    CRX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.967
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation Civic Yanık Conta Sorunu

    Konu hakkında fikirlerinizi istiyorum, arkadaşıma geçen ay ef kasa civic aldık, ilk aldığımızda hiçbir sıkıntı yoktu yaklaşık 500 km yol yaptıktan sonra benzinde ve gazda araba ilk marş sırasında geç ve patırdamalı çalışmaya başladı, 30 saniye sonra bu patırdama kesilip araba hiçbir sorun yokmuş gibi çalışmaya devam ediyor, ustam contanın yanık olduğunu söyledi fakat araba gram su eksiltmiyor ? Conta gerçekten yanık mı yoksa başka bir sıkıntı mı var ? Conta yanıksa bu şekilde kaç km daha yapar bu araç sıkıştırmadan ? Teşekkürler şimdiden..
    CAN CEYLAN

  2. #2
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aldınmı lan can eyi hayırlı olsun contası kolay yanar ef lerin çünkü klingirik contalı efler ve 20-22 yaşındalar yakmaya yatkındır... yandı diyemezsin ama olabilir... patırdama karburatördende yapar... sürekli patırdama titreme varsa o zaman sorun vardır... karburatörlü araba çalıştırdığında injekiyonlu araç gibi direkt düzgün çalışmaz karbuatörü uyandırmak lazım biraz gaz vererek su eksiltme hemen yapmaz biraz yol yap... contan yanıksa zaten 10 km yapmadan su baya eksilir.. gözün hararetde olsun.... sorun yoksa öyle devam et... ama sana tercihim kapağı açacaksan mutlaka çelik contaya geç huzura er çünkü lpg hiç sevmez klingiriği... illet halen glingirik uyduruk maleme takıyor üt kapak için ve 1 hafta sonra geri yakıyor parana ve arabana yazık olmasın....
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  3. #3
    CRX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.967
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aldınmı lan can eyi hayırlı olsun contası kolay yanar ef lerin çünkü klingirik contalı efler ve 20-22 yaşındalar yakmaya yatkındır... yandı diyemezsin ama olabilir... patırdama karburatördende yapar... sürekli patırdama titreme varsa o zaman sorun vardır... karburatörlü araba çalıştırdığında injekiyonlu araç gibi direkt düzgün çalışmaz karbuatörü uyandırmak lazım biraz gaz vererek su eksiltme hemen yapmaz biraz yol yap... contan yanıksa zaten 10 km yapmadan su baya eksilir.. gözün hararetde olsun.... sorun yoksa öyle devam et... ama sana tercihim kapağı açacaksan mutlaka çelik contaya geç huzura er çünkü lpg hiç sevmez klingiriği... illet halen glingirik uyduruk maleme takıyor üt kapak için ve 1 hafta sonra geri yakıyor parana ve arabana yazık olmasın....
    detaylı açıklama için teşekkür ederim çok sağol senden haber bekliyorum ben hala ay oldu sesin soluğun çıkmıyo swap mı yapıyosun be kardeşim
    CAN CEYLAN

  4. #4
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arabayla hiç ilgilenemiyorum kardeşim ya sıkıntı spec anlıyacağın biterse alo derim
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  5. #5
    Skyhawk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    Bulawayo/Zimbabwe
    Mesaj
    5.873
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    radyatör suyunda yağ varmı ? yağlımı?

  6. #6
    CasabLanca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    10.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim efde de conta yanıkdı fakat hiç su eksiltmesi olmuyordu
    patırmada oring contaların eskidiyse bujiler ıslanmış olabilir

  7. #7
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İse kompresyon testiyle basliyabilirsiniz degerleri gorun derim contaniz yuksek ihtimal klingirik contadir su eksiltmesi aslinda gerekiyor eger yanik ise.Ote yandan lpg kuru bir yakittir ve insanlar daha da az yaksin diye iyice kisiyorlar buda aracinizda gizli hararete neden olabiliyor.valflerinizne kavrulmus olabilir valf yuvalarindanda kopmresor kaciriyor olablirsiniz..test icin leak down testte yapabilirsiniz iyice emin olmak icin ama rahat ulasabileceginiz bir sey degil o yuzdende komp. testi yapmaya bakin.
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  8. #8
    CRX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.967
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim efde de conta yanıkdı fakat hiç su eksiltmesi olmuyordu
    patırmada oring contaların eskidiyse bujiler ıslanmış olabilir
    bujilerde ıslaklık yok dostum
    CAN CEYLAN

  9. #9
    JDM VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.810
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzostan sus atma, duman, radyatörde su eksiltme, hararetin eskisinden daha yüksek yerde durması çekişin düşmesi vs. bu tip şeylerede bakın.

  10. #10
    CRX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.967
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İse kompresyon testiyle basliyabilirsiniz degerleri gorun derim contaniz yuksek ihtimal klingirik contadir su eksiltmesi aslinda gerekiyor eger yanik ise.Ote yandan lpg kuru bir yakittir ve insanlar daha da az yaksin diye iyice kisiyorlar buda aracinizda gizli hararete neden olabiliyor.valflerinizne kavrulmus olabilir valf yuvalarindanda kopmresor kaciriyor olablirsiniz..
    4 gün önce su koyduk su seviyesi ve hararet hep sabit noktada hiç çıkmıyor, lpg de de benzinde de yapıyo ilk çalıştırmalarda ama fark ettim ki bazen hiç sorunsuz marş yapar yapmaz düzgün çalışıyor araç, fakat bu dengesizlik contadan mı yoksa başka bir sebepten mi net değiliz , zaten birkaç aya bunu da turbolucam o zaman çelik conta koyucam maksat beni birkaç bin km idare etsin
    CAN CEYLAN

  11. #11
    CRX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.967
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egzostan sus atma, duman, radyatörde su eksiltme, hararetin eskisinden daha yüksek yerde durması çekişin düşmesi vs. bu tip şeylerede bakın.
    bunların hiçbiri yok şu anlık sadece geçenlerde ustamın dükkanında arabaya bakalım derken ilk çalıştırmada motordan bi ses geldi zor marş aldı araç gaz yemedi falan ustanın yorumu conta yanık oldu
    CAN CEYLAN

  12. #12
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4 gün önce su koyduk su seviyesi ve hararet hep sabit noktada hiç çıkmıyor, lpg de de benzinde de yapıyo ilk çalıştırmalarda ama fark ettim ki bazen hiç sorunsuz marş yapar yapmaz düzgün çalışıyor araç, fakat bu dengesizlik contadan mı yoksa başka bir sebepten mi net değiliz , zaten birkaç aya bunu da turbolucam o zaman çelik conta koyucam maksat beni birkaç bin km idare etsin
    demekki her zaman yapmiyorsa bazi zamanlar ejsik kalan bir seyler tamamlaniyor sicak iken problemsiz calisiyormu..
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  13. #13
    JDM VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.810
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    belki conta yanıktır ama bence bu dediklerinze göre contanın yanıklığı değil mevzu sıkıntı baska..

  14. #14
    CRX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.967
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    demekki her zaman yapmiyorsa bazi zamanlar ejsik kalan bir seyler tamamlaniyor sicak iken problemsiz calisiyormu..
    genelde soğukken sorunsuz çalışıyor, sıcak motora marş yaptığımda daha zor gaz yiyor araç, aracı sarsıntılı hareket ettiriyorum ve eğer gaz vermezsem araç stop ediyor ama 30 saniye falan hafif gazdan çekmeyim ayağımı hemen düzeliveriyor
    CAN CEYLAN

  15. #15
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sorunun conta gibi durmuyor bence daha cok carb.sorunu gibi.sicakken kesilse idi elektiriksel diye bir yorum yapilabilirdi isinca genlesiyor devre tamamlaniyor atesleme kusursuz olmasada atesleme var gibi.ama komp testini pazartesi yapmalisin yinede.
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  16. #16
    CRX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.967
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sorunun conta gibi durmuyor bence daha cok carb.sorunu gibi.sicakken kesilse idi elektiriksel diye bir yorum yapilabilirdi isinca genlesiyor devre tamamlaniyor atesleme kusursuz olmasada atesleme var gibi.ama komp testini pazartesi yapmalisin yinede.
    tamam yarın yaptırayım testi görelim bi sıkıntı var mı, teşekkür ederim
    CAN CEYLAN

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •