Uzunca zamandır araştırıyorum düşünüyorum Golf Mk1'e 2.8 Golf VR6 Motoru swaplamayı daha doğrusu bunu ehliyeti alınca yapmayı ama erken de olsa araştırmalara başladım.. Bu konuda sizlerin de görüşlerinin alabilir miyim? Nasıl bakıyorsunuz bu fikre ?
Uzunca zamandır araştırıyorum düşünüyorum Golf Mk1'e 2.8 Golf VR6 Motoru swaplamayı daha doğrusu bunu ehliyeti alınca yapmayı ama erken de olsa araştırmalara başladım.. Bu konuda sizlerin de görüşlerinin alabilir miyim? Nasıl bakıyorsunuz bu fikre ?
arkadaşlar yok mu yardımcı olacak fikir verecek bir şey dicek kimse![]()
VAG'cı daha tecrübeli-engin arkadaşlar var ama ben yinede yardımcı olmaya çalışayım.
mk1 VR6 ikilisi , gerçekten hoş sonuçlar verir.
fakat , bu araç şehiriçinde günlük kullanıma pek uygun olmaz gibi.
yüksek maliyetli bir iş bu , VR6 motoru bulmak - sağlam şaside bir MK1'e koymak , tesisatı , şanzımanı , frenleri , ön takımı , aktarma organları ... gibi daha bir çok ilgili parçada geliştirme yoluna gitmeniz gerekecek.
MK1'de yılına göre olan motorlar ve o motorlara göre diğer parçalar mevcut.
ha imkansız değil , güzel proje olur ...
maliyeti şuan tasarlayamadımama 20bin TL diyebiliriz en az ...
benim görüşüm olarak , şunu şunu şöyle yap demeyeceğim![]()
hayalin - gerçekleştirmek istediğin şey üzerinde bilgi vermeye çalıştım.
sevgiler.
Bu konu sana yardımcı olur
http://www.techturkey.com/forum/proj...-vr6-swap.html
çok uğraşıldı emek verildi![]()
vr6 swaplayabilirsin çok zor değil. stock motor bile hafif kasayla harika yürüyor
motor temini konusunda yardımcı olurum vr6 v5 1.8t tdi her motor hazırda var
RACE WERKS
1.8t şanzımanıyla mk1e girer mi? sağlam soru değil mi![]()
--
her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...
kardeşim muhtemelen çalışmıyorsun, baban sana bakıyor. Bu iş için eğer sanayide sağlam tanıdığın yoksa; sana garajını açacak; motorunu kaportanı toplayacak ve bilgisi tam olmayan birileri yoksa bu iş herşeyi ile en az 30.000tl'ne maal olur.
2. olarak bu araca yasal yollardan binmen bu kanunlarla imkansıza yakın. Yine tanıdığın ve peygamber sabrın olması lazım.Kanına göre aracın üzerinden kaç cc hacminde motor çıkarırsan o kadar hacimde motor koyacaksın ne eksik ne fazla. MK1'in benim bildiğim 1.8 motoru bile yok. Olursa Mk2'ye 1.8t koyar biraz turboyla oynar çip falan derken 300hp alırsın. Vr6 yasal olarak imkansız. Mk3 Vr6 Tr'de zaten 5 tane galiba.
Hea bunları hallederim diyorsan;Önce mutlaka ama mutlaka temiz şaseli çürüksüz bir Mk1 bulacaksın sonra şaseni güçlendirecek; aldığın motoru açıp bi bakım yapacak bir usta bulacaksın. Komple herşeyin değişecek yürüyen VR6 olcak şanzuman da![]()
İşin özü babanın cüzdanı kalın mı ve çok fazla derecede zamanın ve sabrın var mı kardeşim_?aklında ne varsa sorabilirsin
![]()
öncelikle verdiğin bilgiler açısından çok teşekkür ederim abi, evet dediğin gibi bir çok parçayı geliştirip üzerinde oynucaz her şeyi bitirdik diyip yola çıkcaz bir aksilik çıkcak tekrar başlıcazevet tahminen de maliyet dediğiniz civarların üstüne de çıkabiliyor bakalım artık hayırlısı kısmet
![]()
abf koyarım ben olsam)
2000tc king
Batuhan Sayın
abi öncelikle babamla birlikte çalışıyoruz şu an ama okul başlayınca işlerden uzak kalıyorum zaten kış sezonu otomotiv işi var ona ağırlık veriyoruz.. Allah'a şükür sanayide tanımadığım etmediğim insan yok,işimiz gereği neredeyse hepsiyle çok samimiyim, bir de 3-5 tane cankuş var ne dersem yaparlar kırmazlar beni, öncelikle sizden ve daha sonra onlardan yardım alıcam inşallahYasal yollardan halledebileceğimi de pek sanmıyorum abi tanıdık var biraz ama ben gidip adamdan benim arabamı trafiğe çıkarıver diye ricada bulunamam ki
fazla derecede zaman ve sabır sorun değil beklicem, göze aldım çünkü bir çok şeyi abi
![]()
bu arada senin dediğin 1.8t swapta kafamı kurcalıyor bak şimdi
3 kasa gti motoru 4 silindir iyidir boş ver 6 yıbende 3 kasa gti var sonradan yapma e30 3.28 u geçiyo ki mk1 hafif
2000tc king
Batuhan Sayın
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)