User Tag List

19 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Golf Mk1 VR6

  1. #1

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Tire/İZMİR
    Mesaj
    12
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Cool Golf Mk1 VR6

    Uzunca zamandır araştırıyorum düşünüyorum Golf Mk1'e 2.8 Golf VR6 Motoru swaplamayı daha doğrusu bunu ehliyeti alınca yapmayı ama erken de olsa araştırmalara başladım.. Bu konuda sizlerin de görüşlerinin alabilir miyim? Nasıl bakıyorsunuz bu fikre ?

  2. #2

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Tire/İZMİR
    Mesaj
    12
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar yok mu yardımcı olacak fikir verecek bir şey dicek kimse

  3. #3
    Jerky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel fikir.
    alıntıya HAYIR...

  4. #4
    _FaRuK_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı scakiroglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uzunca zamandır araştırıyorum düşünüyorum Golf Mk1'e 2.8 Golf VR6 Motoru swaplamayı daha doğrusu bunu ehliyeti alınca yapmayı ama erken de olsa araştırmalara başladım.. Bu konuda sizlerin de görüşlerinin alabilir miyim? Nasıl bakıyorsunuz bu fikre ?
    bız bunu mk2 ye dusunuyoruz aslındaa

  5. #5
    Trance-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    VAG'cı daha tecrübeli-engin arkadaşlar var ama ben yinede yardımcı olmaya çalışayım.

    mk1 VR6 ikilisi , gerçekten hoş sonuçlar verir.
    fakat , bu araç şehiriçinde günlük kullanıma pek uygun olmaz gibi.
    yüksek maliyetli bir iş bu , VR6 motoru bulmak - sağlam şaside bir MK1'e koymak , tesisatı , şanzımanı , frenleri , ön takımı , aktarma organları ... gibi daha bir çok ilgili parçada geliştirme yoluna gitmeniz gerekecek.

    MK1'de yılına göre olan motorlar ve o motorlara göre diğer parçalar mevcut.
    ha imkansız değil , güzel proje olur ...
    maliyeti şuan tasarlayamadım ama 20bin TL diyebiliriz en az ...
    benim görüşüm olarak , şunu şunu şöyle yap demeyeceğim
    hayalin - gerçekleştirmek istediğin şey üzerinde bilgi vermeye çalıştım.

    sevgiler.
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu okudum, şimdi bakırköy minibüsüne binip, meydana kadar ring hayali kuracagım

  6. #6

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.043
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu konu sana yardımcı olur

    http://www.techturkey.com/forum/proj...-vr6-swap.html

    çok uğraşıldı emek verildi

  7. #7

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vr6 swaplayabilirsin çok zor değil. stock motor bile hafif kasayla harika yürüyor

    motor temini konusunda yardımcı olurum vr6 v5 1.8t tdi her motor hazırda var
    RACE WERKS

  8. #8
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.8t şanzımanıyla mk1e girer mi? sağlam soru değil mi
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  9. #9

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8t şanzımanıyla mk1e girer mi? sağlam soru değil mi
    gayet rahat sığar şanzıman kulağı denk gelir motora ufak bir kulak yapmak gerekiyor
    RACE WERKS

  10. #10
    ZaZy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim muhtemelen çalışmıyorsun, baban sana bakıyor. Bu iş için eğer sanayide sağlam tanıdığın yoksa; sana garajını açacak; motorunu kaportanı toplayacak ve bilgisi tam olmayan birileri yoksa bu iş herşeyi ile en az 30.000tl'ne maal olur.
    2. olarak bu araca yasal yollardan binmen bu kanunlarla imkansıza yakın. Yine tanıdığın ve peygamber sabrın olması lazım.Kanına göre aracın üzerinden kaç cc hacminde motor çıkarırsan o kadar hacimde motor koyacaksın ne eksik ne fazla. MK1'in benim bildiğim 1.8 motoru bile yok. Olursa Mk2'ye 1.8t koyar biraz turboyla oynar çip falan derken 300hp alırsın. Vr6 yasal olarak imkansız. Mk3 Vr6 Tr'de zaten 5 tane galiba.
    Hea bunları hallederim diyorsan;Önce mutlaka ama mutlaka temiz şaseli çürüksüz bir Mk1 bulacaksın sonra şaseni güçlendirecek; aldığın motoru açıp bi bakım yapacak bir usta bulacaksın. Komple herşeyin değişecek yürüyen VR6 olcak şanzuman da
    İşin özü babanın cüzdanı kalın mı ve çok fazla derecede zamanın ve sabrın var mı kardeşim_? aklında ne varsa sorabilirsin

  11. #11

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Tire/İZMİR
    Mesaj
    12
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.güngör Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    VAG'cı daha tecrübeli-engin arkadaşlar var ama ben yinede yardımcı olmaya çalışayım.

    mk1 VR6 ikilisi , gerçekten hoş sonuçlar verir.
    fakat , bu araç şehiriçinde günlük kullanıma pek uygun olmaz gibi.
    yüksek maliyetli bir iş bu , VR6 motoru bulmak - sağlam şaside bir MK1'e koymak , tesisatı , şanzımanı , frenleri , ön takımı , aktarma organları ... gibi daha bir çok ilgili parçada geliştirme yoluna gitmeniz gerekecek.

    MK1'de yılına göre olan motorlar ve o motorlara göre diğer parçalar mevcut.
    ha imkansız değil , güzel proje olur ...
    maliyeti şuan tasarlayamadım ama 20bin TL diyebiliriz en az ...
    benim görüşüm olarak , şunu şunu şöyle yap demeyeceğim
    hayalin - gerçekleştirmek istediğin şey üzerinde bilgi vermeye çalıştım.

    sevgiler.
    öncelikle verdiğin bilgiler açısından çok teşekkür ederim abi, evet dediğin gibi bir çok parçayı geliştirip üzerinde oynucaz her şeyi bitirdik diyip yola çıkcaz bir aksilik çıkcak tekrar başlıcaz evet tahminen de maliyet dediğiniz civarların üstüne de çıkabiliyor bakalım artık hayırlısı kısmet

  12. #12

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abf koyarım ben olsam )
    2000tc king

    Batuhan Sayın

  13. #13

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Tire/İZMİR
    Mesaj
    12
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hüsor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konu sana yardımcı olur

    http://www.techturkey.com/forum/proj...-vr6-swap.html

    çok uğraşıldı emek verildi
    hemen neyi var neyi yok okumaya başlıyorum abi

  14. #14

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Tire/İZMİR
    Mesaj
    12
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 2jzgte Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abf koyarım ben olsam )
    bildiğim kadarıyla abf seat'ın dohc motor versiyonu gibi bir şeydi tabii yanılmıyorsam abi

  15. #15

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Tire/İZMİR
    Mesaj
    12
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vr6 swaplayabilirsin çok zor değil. stock motor bile hafif kasayla harika yürüyor

    motor temini konusunda yardımcı olurum vr6 v5 1.8t tdi her motor hazırda var
    abi şimdiden çok teşekkürler seninle irtibata geçicem bazı şeylerin startını verdikten sonra

  16. #16

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Tire/İZMİR
    Mesaj
    12
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ZaZy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim muhtemelen çalışmıyorsun, baban sana bakıyor. Bu iş için eğer sanayide sağlam tanıdığın yoksa; sana garajını açacak; motorunu kaportanı toplayacak ve bilgisi tam olmayan birileri yoksa bu iş herşeyi ile en az 30.000tl'ne maal olur.
    2. olarak bu araca yasal yollardan binmen bu kanunlarla imkansıza yakın. Yine tanıdığın ve peygamber sabrın olması lazım.Kanına göre aracın üzerinden kaç cc hacminde motor çıkarırsan o kadar hacimde motor koyacaksın ne eksik ne fazla. MK1'in benim bildiğim 1.8 motoru bile yok. Olursa Mk2'ye 1.8t koyar biraz turboyla oynar çip falan derken 300hp alırsın. Vr6 yasal olarak imkansız. Mk3 Vr6 Tr'de zaten 5 tane galiba.
    Hea bunları hallederim diyorsan;Önce mutlaka ama mutlaka temiz şaseli çürüksüz bir Mk1 bulacaksın sonra şaseni güçlendirecek; aldığın motoru açıp bi bakım yapacak bir usta bulacaksın. Komple herşeyin değişecek yürüyen VR6 olcak şanzuman da
    İşin özü babanın cüzdanı kalın mı ve çok fazla derecede zamanın ve sabrın var mı kardeşim_? aklında ne varsa sorabilirsin
    abi öncelikle babamla birlikte çalışıyoruz şu an ama okul başlayınca işlerden uzak kalıyorum zaten kış sezonu otomotiv işi var ona ağırlık veriyoruz.. Allah'a şükür sanayide tanımadığım etmediğim insan yok,işimiz gereği neredeyse hepsiyle çok samimiyim, bir de 3-5 tane cankuş var ne dersem yaparlar kırmazlar beni, öncelikle sizden ve daha sonra onlardan yardım alıcam inşallah Yasal yollardan halledebileceğimi de pek sanmıyorum abi tanıdık var biraz ama ben gidip adamdan benim arabamı trafiğe çıkarıver diye ricada bulunamam ki fazla derecede zaman ve sabır sorun değil beklicem, göze aldım çünkü bir çok şeyi abi

    bu arada senin dediğin 1.8t swapta kafamı kurcalıyor bak şimdi

  17. #17

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3 kasa gti motoru 4 silindir iyidir boş ver 6 yı bende 3 kasa gti var sonradan yapma e30 3.28 u geçiyo ki mk1 hafif
    2000tc king

    Batuhan Sayın

  18. #18

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Tire/İZMİR
    Mesaj
    12
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 2jzgte Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 kasa gti motoru 4 silindir iyidir boş ver 6 yı bende 3 kasa gti var sonradan yapma e30 3.28 u geçiyo ki mk1 hafif
    hadi ya abi bak yeni fikirler de gelince içim kıpır kıpır oluyor

  19. #19

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Tire/İZMİR
    Mesaj
    12
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vr6 swaplayabilirsin çok zor değil. stock motor bile hafif kasayla harika yürüyor

    motor temini konusunda yardımcı olurum vr6 v5 1.8t tdi her motor hazırda var
    abi fiyat ne kadar vr6 ve 1.8t için

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •