jant ce lastik durumları çok iyi. balans yapan arkadaş da öyle dedi. jant yamuk olsa yapmayız dedi. gitti kendi sürdü geldi titremiyo dedi, beraber gittik geldik titredi o da şaşırdı :S
Printable View
motor kulakları olabilir mi sizce?
Araçta kaçlık yay var..eger aracınız dip basıksa aksı bozmuş olabilir..Eger aks ise ilk kalkışta 3bin devire kadar sallama silkeleme yapar ve 4 devirlerde sallamayı keser..
Diğer bir ihtimalse diskleriniz bozuksa ısındıkca balas yapar,yada jantınızda yamukluk var?
yani 3 ihtimal var..
Bence başka bir rot balans ustasına gidin, jantlara da baktırın.
üzerinde orjinal 14 jantlarımı var? frene basınca titrerse disk gaza basınca titrerse aks ara ara boşta veya gaza basınca fark etmeksizin titrerse yüzde 90 balanstır yüzde 10 lastik kalitesinden.. makineden makineye çok farkeder bazı makineler balansı sıfırlasada titrer araç bulunduğum ilçede böyle sorunlarda bir tek balanscı var o çözebiliyo sadece ilk önce dışarıda sonra üzerinde balans yaptırmayı dene derim...
Bu arada yukarıda usta sürünce titreme yok ikimiz sürünce var demişsiniz, ağırlık arttıkça titreme artıyor mu?
göbeğinde delik olmayan jantlar için aparat var aynı aracın üzerindeki gibi bağlayabiliyorsun makineye dışarıda balansını almadıktan sonra sadece üzerindeki yapmakla sağlıklı olmaz.
http://img440.imageshack.us/img440/263/76348997.jpg
alet bu temsili olarak3, 4,5 ve 6 bijon için ayarlanabiliyor. bütün balans yapanlarda olması gerekir bu aletin ben 9 yıldır kullanıyorum mesela..