User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
31 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: İntegraya Vtec açtırma yolları?

  1. #1
    savooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    İntegraya Vtec açtırma yolları?

    arakdaşlar integrayı yürütenler cok ama aracımdan en iyi performansı almam için siz ne önerirsiniz Turbo dışında? vtec üst kapak ve beyini değiştirdiğimizde olay bitiyormu başka bir işlem olacakmı yaptıranlar yardımcı olabilirmi?

  2. #2
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BAŞLI başına vtec kapak olayı 5-7 bin arası
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  3. #3
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapakla bıtmıyor o iş , bı kere sıkıştırmayı yükselteceksın , şanzıman uzun vtec şanzıman takman şart ziira her vites attıgında vtec altı kalıyor orjınal şanzıman oranlarıyla, dist değişecek tesisat değişecek remap yapılacak , zaten vtec kapaga işlem yapılması gerekıyor b18e takman için , eger meslegin motor ustalıgı değilse elektrik tesisat işinden anlamıyosan cem abının dediği paralar bıle az görünüyor

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  4. #4
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vtec olayına hiç girişme eğer köşede 7000-8000TL ayırmadıysan işin yarım kalır yaptığın iştende zevk alamazsın,vtec kapak altmakla B18a2 vtec olmuyor Stlegal sana bu durumu çok daha iyi açıklar ...

  5. #5
    savooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hmm. anladım. birde hep bir agızdna şu olay var düz boru ve headersla bu araç vteclerle yürürmü? düz borunun ve headersin araca taş çatlasa 15 beygir katacagını düşünüyorum. ama muayene sorununu atlaktıktan sonra herşeyy daha güzel olacak?

  6. #6
    savooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üst kapak olayı çok maliyetliymiş ama ya
    2. vites 60 üç korna

  7. #7
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla hondadan hiç anlamam ama öle bi egsoz bi headersla yürüyecek olsaydı emin ol şuan +20 lerde idi teg lerin piyasası

  8. #8
    melih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İsT.
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    15 hp çok iyiser miş ama dedikelerine zor kardeşim

  9. #9
    savooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    integralar saten güzel pirim yaptı. biz 1 yıl önce 7 bin liraya begenmemiştik. ama döndük baktık aldık. ama şunu gönül rahatlığıyla söyleyim iyiki almışım. birde araç temizse tadından yenmez
    2. vites 60 üç korna

  10. #10
    Mikrop_Ali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.745
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracin ustundeki motorunu 3.5-4 lira civarina satip b16a2 koyman en mantikli sey olur

  11. #11
    savooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    boyaya soktuk aracı. boyadan çıksın inş. yavaş yavaş çok iddalı bişey yaparız
    2. vites 60 üç korna

  12. #12
    Kaaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    192
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    non vtec de guc alman mumkun kardesim amac eger guc ise illa vtec actirmak istiyorsan vtec kapak koymalisin

  13. #13
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabani komple b16 ya cevirsen motoruda biraz minciklayip takarsan istedigin durumlar o zaman gerceklesir fazlasiyla

  14. #14
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zaten doğuştan hacimli bir arabaya neden b16 atmayı tavsiye ediyorsunuz ? ki bu ülkede motor swap başlı başına bir dert ..en mantıklısı integrada stock makina turbo yapmak .hem aynı paraya gelir hemde daha fazla güç tabi motorunuz iyi durumda ise..
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  15. #15
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cem abi turbo haric diye belirtmis ozellikle o sebepten dedim

  16. #16
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cem abi turbo haric diye belirtmis ozellikle o sebepten dedim
    turbo hariç demiş ama onu irdelemek lazım neden turbo hariç ? düzgün yapılırsa gayet mantıklı turbo
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  17. #17
    timuçin38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim integraya 0 motor yaptırdım. 81.00 mm orj pistonları. 81.50 piston takıldı ve motoru kapattık. dc 4-1 headers, 51 lik düz boru, skunk2 megapower sonsusturucu ve hks mantar filtre var. stock vtı 4 boy kovalıyorum ve aracım otomatik Fatih sünnetci iyi bilir benim aracın akibetini vtec masraflı ama bütün işlerini harbi ustaya yaptırman lazım. en ufak bir pürüz sorun çıkarır ve tat aldırmaz. bunun içinde para lazım tabiki burada işinin ehli epey insan var. o yüzden tam net cevaplar vereceklerdir. vermişlerde zaten

  18. #18
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Madem kapak değiştirmek 7-8 bine mal oluyor neden b18c swap yapmıyorsunuz ki? zaten 10 bin lira civarı değil mi o motorlar?

  19. #19

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok Stlegal Cem abi yi dinle. motoruna en kötü bi segman yatak düşük sıkıştırma conta alırsın bolt on turbolarsın dadından yinmez. Hatta Cem abinin yaptığı Haluk abi ye ait integra vardı videolarını bulup koyucam.
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •