User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: Fiesta dizel beygirler kaçmış.

  1. #1
    referance - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    69
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Fiesta dizel beygirler kaçmış.

    Araç Ford Fiesta 2007 Model 1.4 tdci 68 hp.

    Yaklaşık 1 aydan beridir araçta bir problem olduğunu biliyordum dyno'ya gittik en yakın oydu, araçta yaklaşık olarak 15 hp güç kaybı var, test cihazındada EGR SENSÖR A DEVRESİ DÜŞÜK gibi bişeyler söyledi,arızayı sildik ordayken tekrarlamadı.

    Usta birde egzoz sistemine baktır dedi tıkanmış olabilir dedi katalizörü falan kontrol ettir v.s v.s

    Başına böyle bir sıkıntı gelen arkadaşlar varsa yada fikri olan biri varsa yardımcı olabilirmi???




  2. #2
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracin kac km de dynoda ciddi dusus var maf sensorunde sorun olabilir onu bi kontrol et hatta mumkunse degis yan sanayi bile olsa he bide egr yi iptal et direk faydali olacaktir kat tikanmis olmasi muhtemel onun yerinede down pipe yapip tekrar bi dyno oneririm

  3. #3
    hddsheriff - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Crna Gora
    Mesaj
    4.830
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracınız 68 hp değil 68 ps

    1 KW lik bir güç 1,34 HP

    1 KW lık bir güç 1,36 PS

  4. #4

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracin kac km de dynoda ciddi dusus var maf sensorunde sorun olabilir onu bi kontrol et hatta mumkunse degis yan sanayi bile olsa he bide egr yi iptal et direk faydali olacaktir kat tikanmis olmasi muhtemel onun yerinede down pipe yapip tekrar bi dyno oneririm
    İşi bilen ,yardımcı olmayan çalışan adamın hali fena belli oluyor

    Alıntı hddsheriff Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracınız 68 hp değil 68 ps

    1 KW lik bir güç 1,34 HP

    1 KW lık bir güç 1,36 PS
    Şimdi burda demek istediğiniz nedir,sorunu çözmek babında ?

    Yoksa yanlış yazılmış 1-2 yazımı sizi rahatsız etti ?

    Adam anladığı kadar yazmış çizmiş,ufak detaylara takılmamak lazım.
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE .

  5. #5
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eklemiş oldugunuz dyno sonucu kesinlikle yanlış. sacma sapan bir olcum olmus.. 270nm tork diyor !

  6. #6
    referance - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    69
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracin kac km de dynoda ciddi dusus var maf sensorunde sorun olabilir onu bi kontrol et hatta mumkunse degis yan sanayi bile olsa he bide egr yi iptal et direk faydali olacaktir kat tikanmis olmasi muhtemel onun yerinede down pipe yapip tekrar bi dyno oneririm


    Abi öncelikle teşekkür ederim.

    160.000 km'de pek bakımlı değildi önceden
    Bu konularla ilgili bana yardımcı olacağını bildiğin kimse varmı, artık bu iş iyice canımı sıkmaya başladı 1.3 lpg'hyundai ile 6-7 boy fark atıyordum şuan 4 boy fark yiyorum cevabını bekliyorum.

  7. #7
    referance - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    69
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hddsheriff Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracınız 68 hp değil 68 ps

    1 KW lik bir güç 1,34 HP

    1 KW lık bir güç 1,36 PS
    Sorunun çözümü bu mu?

    Ayrıca senin dediğin doğruysa yanlışı bir tek ben yapmıyorum koskoca test firmaları bile aynı hatalara düşebiliyor link aşşağıda.

    http://www.arabam.com/Test/Ford-Fiesta-ASM/Detay-91

  8. #8
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eklemiş oldugunuz dyno sonucu kesinlikle yanlış. sacma sapan bir olcum olmus.. 270nm tork diyor !
    Kesinlikle katılıyorum orjinal hali bile yanlış hatırlamıyorsam 160 nm.

  9. #9
    referance - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    69
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle katılıyorum orjinal hali bile yanlış hatırlamıyorsam 160 nm.
    Dyno ölçen yerle sabah tekrar irtibata geçer olmazsa tekrar ölçeriz oda olmazsa başka yere gideriz ama ben eminim çekiş çok düştü mutsuzum mutsuzsun mutsuz....

  10. #10

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.022
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yakın zamanda triger veya pompa ile ilgili bir işlem oldu mu ? Debriyaj durumu nasıl ? Dyno yanlış ölçmüş orası kesin 270 nm neredeyse 2.viteste bastığınızda sarması lazım Sensörleri yağsız kontak spreyi ile temizleyin beliki faydası olur..

  11. #11
    referance - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    69
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yakın zamanda triger veya pompa ile ilgili bir işlem oldu mu ? Debriyaj durumu nasıl ? Dyno yanlış ölçmüş orası kesin 270 nm neredeyse 2.viteste bastığınızda sarması lazım Sensörleri yağsız kontak spreyi ile temizleyin beliki faydası olur..
    Debriyaj hafif zayıf ama çok hafif triger yeni değişti sensör geçen motor yıkattım ama bu sorun ondan önce başlamıştı sensörlerde arıza olsa lamba yakmaz mı??

  12. #12
    hddsheriff - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Crna Gora
    Mesaj
    4.830
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dovseydiniz bari ? Bu ne siddet. Deger kaybini daha net hesapla diye ufak bir anektod yazdim ve pisman oldum

  13. #13
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Trigerde sente falan atlamis olmasinlar?

  14. #14
    SeZaR #1
    Misafir
    O dyno'da bence bir problem var o güçte o torku üretebilmesi için tank motoru olması lazım.

  15. #15
    gambit49 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara cayyolu
    Mesaj
    1.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araba gucden almis torka vermis torkda ciddi bir yanlislik var

  16. #16

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo hortumlarına bir baktırmalısınız,sensörleri temizlersiniz,kat iptal olursa biraz rahatlatır
    Coğrafya kaderdir

  17. #17
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabayı boşverin,dyno ya baktırın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •