Buji kablosu oldukça derin ve sıkı olmasına rağmen öyle oluyor. 10 cm den fazla bir derinlikte bujinin üzerine sıkı bir biçimde oturuyor. Öyle ki çıkartırken zorlanıyorum. Ama bahsettiğim durumda kendiliğinden yukarıya doğru çıkıyor.
Printable View
bende fazla forum kirliliği olmasın diye okurken dikkatimi çekti 95 model s14 üm var stock arife günü tekleme şikayeti ile servise gittim bujilerimi açtığımda 4 üde kapkara kurum bağlamıştı ngk 11 sıcaklık ta kullanılan buji çıktı içinden bujilerin üst kısımlarındada kahverengı yanık gıbı bı sey gordum 4 adet sıfır ngk aynısından aldım taktım arac 4 gun sıkıntısız bındım yaklasık 400 km yol yaptım bu sabah caıstırdım tekrar aynı sorun tekleme ve ilk kalkışta gaz yememe var bujileri açıp bakmadım muhtemelen aynı sorun yorum ve yardımlarınızı beklıyorum teşekkürler
Techturkey.com Post 1
11 bujinin sıcak soğuk kademesi değil, tırnak aralığıdır. 1,1mm elektrot aralığı anlamına gelir. BKR8EIX-11 gibi. İlk 3 harften sonraki rakam sıcak-soğuk kademesini gösterir.
Buji çok kararıyorsa enjeksiyon sistemine de bakmak gerekir. Motor zengin çalışıyor veya yağ yakıyor, bu yüzden bujiler hızla deposit kaplanıyor olabilir.