Abimde yazmış zaten haplanmış 121imizle bizde burdayız :) mazda ve özellikle 121 için her türlü bilgi, yedek parça konusunda yardımcı olabilirim
Forumda araştırırsanız bir çok video ve konusu mevcut :)
Printable View
Evet Merser'de Eibach var 3.5 luk aklımda o var.
Ama orjinal FK mı daha çok düşürür yoksa Eibach mı onu bilemiyorum..
Konforu hangisi daha az azaltır bir de onu da merak ediyorum
Bu arada Vogtland 958028 kodlu 40 mm yay alınır mı?
225/40/18 lastikler ile tercih Eibach 35 mm i olmalı yoksa Vogtland 40 mm mi?
Bu tür gruplaşmalara izin vermiyoruz arkadaşlar.
Fakat GENEL bölümü altında Mazda Teknik Destek bölümü açabilir , görüş alışverişi ve teknik sorunlara destek gibi konularda yardım alabilirsiniz.
Bu tip konulara örnekler
Colt CZT ve 207GT araçları için mevcut.
Sevgili Kullanicilar,
mazda icin teknik destek bolumunden devam edebilirsiniz...
Teşekkür ederiz ve kusura bakmayın kurallara aykırı bir davranışta istemeden de olsa bulunduysak :)
İyi günler dileriz.
Evvet arkadaşlar 4 lük Vogtland in siparişini verdim.
Yarın bende inşallah..Haftasonu da montaj hayırlısıyla :)
bizdede 99 model bj kasa sedan 323 var 1.5L 13 senedir bizde.. bu araç hakkında her konuda elimden geldiğince yardımcı olabilirim. keyifli forumlar ;)
Çoğalıyoruz giderek arkadaşlar sevindim bu duruma :)
Hoşgeldiniz yeni arkadaşlarımız..
Bu arada aldığım 4 lük Vogtland yayın görseli bu :)
Sabırsızlanıyorum gelmesi için :)
http://www.autotuningstore.com/admin...s/vogtland.jpg
Arkadaşlar facebook ta Mazda modifikasyonları için bir kaç sayfa var takip ettiğim ve iyi kaliteli paylaşımları var. Sizde belki takip ediyorsunuzdur ama takip etmeyen arkadaşlarımız için paylaşmak istedim.
Mazda Movement: http://www.facebook.com/MyMazdaMovement
Mazda Fitment: http://www.facebook.com/MazdaFitment
Mazda Türkiye Resmi Sayfası: http://www.facebook.com/mazdaturkiye
Buda 2014 MazdaSpeed 6 nın görselinin olduğu link:
MazdaMovements Fotos | Facebook
2014 6 nın kasası çok güzel, satışları iyileştirir bence.
40 mm Vogtland yaylarım şu an itibariyle elimde arkadaşlar yarın Birlas Motorsport'ta montaj ;)
Aynı yayı koyan orjinal MPS in düşüklüğü bu şekilde arkadaşlar.
http://s37.beta.photobucket.com/user...M0120.jpg.html
Ben hangi aracımla katılayım bilemedim :D
Mazda3ün bütün serilerini elimden geçirdim... Yardımcı olabileceğim bir şey olursa çekinmeden sorabilirsiniz. Benimde ihtiyacım olan bilgileri buradan paylaşmaya çalışırım ve faydalı bir konu olmasına katkı sağlamış olurum...
İyiliklerini sıralamış arkadaşlar... bende farkettiğim bir kaç hatasını yazayım Mazda3lerin...
Kapı direklerinde kabarma yapabilirler, uzun vadede çürüme görülebiliyor. Bu durum sadece 2004 ve 2005lerde var... Sonraki mazda3lerimde karşılaşmadım. Sanırım bir üretim hatası olsa gerek...
Şanzıman "düşünebilen" şanzıman olarak geçer... 0-100 değerlerinde 125lik honda ile aynıdır aslında ama 4 ileri olması, buçuklu vites gibi çalışması ve viteslerin hem uzun hemde çabuk şekilde üst vitese geçmesi dolayısı ile ciddi bir şekilde ayaklarınıza hakim olmanızı gerektirir.
Motor ve şanzımanını öldürmek pek kolay değil.. Yılların deneyimi var. Her ne kadar kötülesekte derdimiz sorunsuzluksa yeni teknoloji easytronik, zırttronik, pırttronik vs şanzımanlarla kıyaslamak ona haksızlık olur...
Ön tamponların kulakçıkları hassastır... Bir kaç darbedeb sonra patlar ve açılır... Kulaklar tutmaz... yapıştırma yollu tamirler yağılır genelde :)
Koltuk kumaşları bir eski kasada kullanılanlar kadar kalite hissi vermeyebilir (özellikle yan parçaları)... BJ serisindeki kadife daha bir kaliteli idi...
Belli bir kmden sonra marşı bastığınızda "şrank" diye bir ses alır biraz fazla tutarsanız elinizi... Sorun yoki devam edin...
LPG takılınca hemen sübap erir olayını geçin... İyi bir ayarla sorununuz olmaz... Ama bir volvo 5 silindirli motorlar kadarda hissettirmez değildir... Volvolarımda daha memnundum LPGden...
Zamanlar diğer modellerede yazarız artık...