Yalnız kullandığınız cihaz da çok önemli aynı arabada orjinal audi göstergesi 160 gösterirken sanayideki göstergeler 110 gösterebiliyor :)
Printable View
Yalnız kullandığınız cihaz da çok önemli aynı arabada orjinal audi göstergesi 160 gösterirken sanayideki göstergeler 110 gösterebiliyor :)
valla ztn bu ölçümden bir hafta sonra 4 hepten zortladı arkadasın birini kovalarken :) sonra açmak farzoldu 4 hepten öldü stüne gitmedim daha fazla sıkıntı çıkarmasın diye hemen açtım bukadar aınmanın sebebide nos olsa gerek boğaza yakın gözler daha iyi uzaklastıkça aşınma daha fazla olmus gibi herhangibir çizik vs yok bakalım yarın adam akıllı baktırıp karara baglıcam olayı
bence motor içi açılmısken sekmanla kapatmayın zaten km var aracta atın pıstonunuzu kolunuzu yag pompası su pompası yenıleyın makinanız saglıklı hale geldıkden sonra turbo manifold bunların montajı zor degıl 28 veya 30 koyarsınız ılerde cok daha ıyı olur
motor yaptıktan sonra 30şart ahmet :)
motora segmanı düşünmem su sebepten motor yeni yağ pompası su pompası yataklar hep yeni pistonlar markası garip ama forget piston segmanlardı sıkıntılı sanki yansanayi segman gibi forgetlerin çalışma boşluguda 0,8 mm miş benim her rekefiyecide anlamıyo bu işten sora sora ögreniyoruz yarın işin uzmanlarına getirip göstericem ondan sonra tmm karar cıkıcam
hep gaz hep gaz :) mrk etme ztn 28i fazla tutmadım :D
Motor kodun ne? AWT , AGU vs. vs.?
Bazı 1.8t'lerin kendi pistonları zaten forged gelir. Onlardan alabilirsin. Ama CP yada Mahle ile de kapayabilirsin.
1.8T Yürütmek zaten ucuz, sekman atıp kapatma , oem conta , oem yataklar , oem yağ pompası ve forged piston ile kapat, aklın rahat olsun.
Zaten bu setup ile kol olmadan 400-450 hp'yi rahatça kaldırırsın...
motor AQX o ihtimalide düşünüyorum aslında yoksa sadece pistonun fiyat fakı beni baya bir bekletecek ama saolsun magic murat piskolojimi bozuyo illa forget diyo bakalım
Nüral piston kullansanız olmaz mı acaba ?
kalitesi nasıl bunların ?
AUDI A4 PİSTON+SEGMANTAKIM 1.8 1.8T 20V (STD.050) 1995»2000
Süper özel bir araçtı motorun durumuna üzüldüm :( Nos tan kaynaklandığını düşünüyorum
Yan taraflarında fast & furıous taki turuncu supranın decalinden vardı araçta çok hoştu
motoru tamamen stock toplayıp gt2871 eliminator turbo 550cc enjektör 255lbs walbro pompa
ve revo yazılım büyük intercooler 70mm egzoz forge diverter valve koyar paşa paşa günlük binerdim yerinizde olsam..
Stocda haklisin tabi ben turbolamada masraf ayniyken gt30 daha mantikli diye dediydim :)
Abi banada bu pstonu oneriyolarda iste dedigim gibi zorlayip daha dogrusu bekleneyi goze alirsak eger forget olucak ama bu pistonuda iyicene ararstirip kullanabilirim
Evet bu yondeki oneriler planlari degistiricek gibi pistonun fiyat farkindan interkol borular ve izirzivir masrafi cikiyor nerdeyse. Birde nos borusu selonoidi hala duruyo onuda aktif edebilirim artik :) tesekkur ederim
aracınızda stok olarak bulunan turbo k03tür. bildiğim kadarıyla k04'e geçiş zahmetli monifoldun değişmesi, egsoz sisteminin genişletilmesi ve intercooler'ın büyütülmesi gerekiyor. hadi intercooler şart değil ama neticede yapmışken tam yapmalı :) eğer bu kadar masrafa girmek istemiyorsanız k03s taktırın. aşırı performans düşkünü değilseniz eğer, hiçbir müdaheleye gerek kalmadan sadece turboyu değiştirmeniz yeterli oluyor. ben de ilerleyen zamanda aynı yolu deneyeceğim.