[QUOTE=ReSuL;6951184]araç çalışıyorken bir miktar açılır zaten rölantida.. ama çalışmıyorken kapalı olması lazım...[/QUO
sokupte bakıtım kardesım elımle tam kapatmıyor
Printable View
[QUOTE=ReSuL;6951184]araç çalışıyorken bir miktar açılır zaten rölantida.. ama çalışmıyorken kapalı olması lazım...[/QUO
sokupte bakıtım kardesım elımle tam kapatmıyor
bu durumda akışmetren açılmış oynanmış demektir yoksa kapalı olması gerekir. bu akışmetrenin kapağını açtığında yuvarlak tırtırlı bi yapı görürsün.. kenarında bunu tutan metal bir tırnak var onu açıp sola (saat yönünün tersine) çevirdikçe aracın zengin çalışmaya bağlar yani yakıtı artırırsın sağa doğru dönderdiğinde (saat yönünde) aracın fakir çalışmaya başlar yakıtı giren havaya göre kısmış olursun bu arada aracın çalışması ciddi anlamda değişir.. rölantıda alıp verme varsa gider aracın çalışmasında rahatladığı anlaşır.. ben bu ayarı SC montajı sırasında bi çok kez yaptım.. hemen söyleyim cok ince bi iş ve ben AFR yardımıyla yapıyorum.. ama zaten açılmışsa akışmetren kaybedecek bişeyin yok demektir.. bu durum tüm devir bandına da etki eder..
maf map sensoru de varmı bılmıyorum aracda gaz kelebegının ordan bı hortum cıkıyor bosta ıcıne vakumluyo buna mı balanıyo bostamı onuda bılmıyorm
Sen hala geyikmi yapiyosun arizani soledim milleti niye yoruyosun ?
tesskkur ederım kardes arızamı soledıgın ıcın ama ben bosta olan benzın deposundan gelen hortumlan gaz kelebegının ortakı vakum yapan korlenen hortumla ılgılı konusuyorum geyıklen ne alakası var sormayalımmı arkadas baska konu altındamı acalım sen soledın tamam bız nerden kurtarırız dıye bkaıyoruz bu parcanın sıfırımı var hep cıkma zaten
AFR olmadan yapılır ama AFR olsa araç ne kadar zenginde ne kadar fakirde görme şansın olur.. bence senin yapacağın en kestirme iş kapağı açıp önce içerde ne var ne yok bak.. sonra kendine göre hiç bi yerine ellemeden bi işaret koy senmedin kıllandın canın istedi eski orjinal ayarına getirmek için.. sonra aracı çalıştır sağa ya da sola doğru çevir aracın çalışmasını dinle değişimi fark etmemen imkansız zaten.. bu işlemi yap deneyimlerini yaz ne oldu ne bitti ona göre yardımcı olmaya çalışıyım...
ha bu arada tam tur çevirme onu dörtte bir tur yani çeyrek tur sağ ya da sol senin işini çözecektir...
arabanın hava hortumlarının delik yırtık olmadığından hiç bi yerinden hava almadığından da emin olmalısın bu işlemlere başlamadan.. belki akışmetren de sıkıntı yok hava alıyor bi yerden hem gidişini hem rölantını etkiler..
kardesım sımdı yaptım ıslemı akısmetreyı soktum tırnagı kaldırıp sag sola cevırıp denedım arabanın sol camurlugundan hedef alırsak cemberı saat yonunun tersıne cevırdım ıkı dıs falan fazla degıl bıraz daha ıyı cekıyo ama vıtes gecıslerınde ara gazı verdıgımızde patlama yapıyor eskısı gıbı arada benzın kokusu var dedıgın gıbı bı egsoz muayne yapan yerlerde olcum yapıp ayar yapmak lazım
arabanda patlama filan da varsa ateşleme problemin de olabilir... ve bobin soketlerine bi wd 40 tarzı bişey sık dene.. ben 1.5 yıl sonra sorunun soketlerde olduğunu anladım arabada tekleme yoktu ama ateşleme temas probleminden dolayı zayıfmış ve araba iyi çekmiyordu.. umarım bunlar sana yardımcı olur..
eksoz muayene yapan yer değilde LPG ayarına eksoza cihaz bağlayıp yapan yerde yapsan daha iyi olur.. hem adamlar işinin ehli ise daha iyi bilir bu ayar işlerini filan.. onlar zana söyler zengin mi fakir mi karışım..
merhaba bende de m40 motor 3.16 i var arabayı uzun zaman çalıştırmadıgım zaman ılk calısmada egzozdan mavı duman gıbı araba dan duman cıkıyor baya bı bogulma yapıyor sankı ve
araba 3 bin devire kadar gitmiyor 3 bin devirden sonra ama hızlanması gayet ıyı sızce neyden yapar?