User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
34 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Decomp. plate sonrası triger kayışı

  1. #1
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Decomp. plate sonrası triger kayışı

    Decomp. plate imizi ve çift contamızı koyduk ancak orjinal trigerimiz kısa kalıyor. Ne yapmalıyız?
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  2. #2
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gergi sisteminiz nasıl. eğer gergi ile optimize edilemiyorsa daha uzun bir kayış kullanmanız gerekebilir.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  3. #3
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gergi sisteminiz nasıl. eğer gergi ile optimize edilemiyorsa daha uzun bir kayış kullanmanız gerekebilir.
    Gergiyle olmuyor sanırım
    Gidip bakamadım, akşam daha detaylı anlarım problemi.
    uzun kayış timing'i etkiler mi?Bir de neyin kayışını kullanacağımızı bulmak baya bir vakit alabilir.
    devirdaim pompasının kasnağı ufaltılabilir belki
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  4. #4
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uzun kayıs bulmak zor olmaz kardesım,hırdavatcılarda kolaylıkla dayko marka o tarz kayısları bulursun elınde orjınal ıle gıdıp gereklı olcuyu soylersen kolaylıkla bulacagından emınım

  5. #5
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gergiyle olmuyor sanırım
    Gidip bakamadım, akşam daha detaylı anlarım problemi.
    uzun kayış timing'i etkiler mi?Bir de neyin kayışını kullanacağımızı bulmak baya bir vakit alabilir.
    devirdaim pompasının kasnağı ufaltılabilir belki
    timing i etkilemez sonuçta teğetsel hız değişmiyor.

    ancak gergi ile halledemezseniz. sana kayışçı adresi verebilirim. otomobil parçacılarında bulamazsan. dediğim yerde istediğin boy ve tipte bulabilirsin. üniversal kayışlar var yalnız motorlara uygunluğunu garanti edemem.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  6. #6
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    timing i etkilemez sonuçta teğetsel hız değişmiyor.

    ancak gergi ile halledemezseniz. sana kayışçı adresi verebilirim. otomobil parçacılarında bulamazsan. dediğim yerde istediğin boy ve tipte bulabilirsin. üniversal kayışlar var yalnız motorlara uygunluğunu garanti edemem.
    alabilirmiyim kayışçıyı
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  7. #7

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence triger kayıs o sekilde degismemeli, cunku triger mantıgı tooth uzerine calısıyor. eger dis sayısı artarsa faklılık yaratabilir timingde. misal impreza 144 tooth ise bunu 146 veya 142 yaptıgınızda zamanlama degisir. bence kasnaktan cozmeye calısın veya gergiden. hic olmadı plate i kurtaracak sekilde inceltin.
    ayrıca normal kayıslar triger kayısı olarak kullanılmaz, triger kayısları cok saglam malzemelerden imal edilir.

  8. #8
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    alabilirmiyim kayışçıyı
    ivedik organize sanayi de oksan diye sorrarsan bulabilirsin. kayış dünyası. şimdi tam adresi bulamadım kusura bakma.

    hiç olmadı piyasada var ise pejonun uzun kayışlarından sana bulabilirler diye düşünüyorum.

    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence triger kayıs o sekilde degismemeli, cunku triger mantıgı tooth uzerine calısıyor. eger dis sayısı artarsa faklılık yaratabilir timingde. misal impreza 144 tooth ise bunu 146 veya 142 yaptıgınızda zamanlama degisir. bence kasnaktan cozmeye calısın veya gergiden. hic olmadı plate i kurtaracak sekilde inceltin.
    ayrıca normal kayıslar triger kayısı olarak kullanılmaz, triger kayısları cok saglam malzemelerden imal edilir.
    evet haklısınız kayışı seçerken katologdan standart kayışın tipinde ve boyutlarında seçilmeli. bir de timing de bir sorun olacağını düşünmüyorum. çünkü zaten yeni takılan kayış aynı hızda dönmeye devam edecek.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  9. #9
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu baglamda dusunursken korhanın defıgı kasnayı kuculmek daha mantıklı ama onunda ınce bı ayarı olucaktır

  10. #10

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ivedik organize sanayi de oksan diye sorrarsan bulabilirsin. kayış dünyası. şimdi tam adresi bulamadım kusura bakma.

    hiç olmadı piyasada var ise pejonun uzun kayışlarından sana bulabilirler diye düşünüyorum.



    evet haklısınız kayışı seçerken katologdan standart kayışın tipinde ve boyutlarında seçilmeli. bir de timing de bir sorun olacağını düşünmüyorum. çünkü zaten yeni takılan kayış aynı hızda dönmeye devam edecek.
    trigerin hızı onemli degil dis sayısına gore mantık calısır. diger kayıslarda hız onemlidir ama trigerde dis sayısı onemlidir. 2 dis bile orjinal kayısta nasıl etki eder 106 ve saxocu arkadaslar bilir. o yuzden kesinlikle ve kesinlikle onermiyorum ben triger degistirmeyi ha degiseceksede oturup hesap kitap yapıp yine baska bir triger kayısı ile degismeli. normal bir kayıs olmaz. imprezaların orjinal triger kayısları bile karbon kevlardır.
    ornek olması acısından veriyorum.
    imprezaların trigeri en uzun triger kayısıdır ve 144 distir. her bir dis 2.5 derecedir. siz bu kayısı uzattıgınızda veya farklı dis sayısına gectiginizde her bir dis 2.2 dereceye veya 2.8 dereceye tekabul eder ise butun timingler karısacaktır.

  11. #11
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 sn arkadaşlar amerikayı baştan keşfetmeye gerek yk öle okşan la falan hiç olmaz hele bu decomp plati satan malının arkasında hiçbizaman durmayan dangalak DP ne dior bu işe? contayı satıyor ok sölesene kardeşim contayı alıosun ama kayış olmayacaktır şu malzemeyide al die ...

    bence dave ile konuş mustafa varsa orjinal bi çözümleri direk onu al.
    Korhanın söylediği bencede mantıklı kayışı uzatmak sıkıntı yaratabilir.
    RACE WERKS

  12. #12
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 sn arkadaşlar amerikayı baştan keşfetmeye gerek yk öle okşan la falan hiç olmaz hele bu decomp plati satan malının arkasında hiçbizaman durmayan dangalak DP ne dior bu işe? contayı satıyor ok sölesene kardeşim contayı alıosun ama kayış olmayacaktır şu malzemeyide al die ...

    bence dave ile konuş mustafa varsa orjinal bi çözümleri direk onu al.
    Korhanın söylediği bencede mantıklı kayışı uzatmak sıkıntı yaratabilir.
    Abi dp'nin nasıl olduğunu sen benden daha iyi biliyorsun. mail attım bekliyorum cevaplarını. Trigerin diş sayısını değiştirmemiz gerektiğini anladık.orjinal triger 153 dişli biz 155 dişlisini bulduk ama timing bozulacak, hem de bulduğumuz trigerin elde edeceğimiz güce dayanmayacağı ortada
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  13. #13
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anlamadigim bisey var;
    yuksek devir donulmeyecekse eger trigger guce neden dayanmasin?
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  14. #14
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    foto varmı triger takılı haldeyken? değiştirmeyin triger kayışınızı gergiyi yeniden tasarlamak daha mantıklı kasnağada dokunmayın
    körler sağırlar

  15. #15

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    onur, trigerin daha saglam olmasi yuksek devir donmek icin gerekli dedigin gibi. ama onun haricinde de bazi durumlar var.
    1 isiya dayaniklilik
    2 soguk sicak gecislerinde catlamama
    3 surtunmeye dayaniklilik.

    yani triger kayisi her ne kadar basit bir kayis gibi gorunsede degildir, al abi kes bic incele cok degisik bir malzeme.

  16. #16
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onur, trigerin daha saglam olmasi yuksek devir donmek icin gerekli dedigin gibi. ama onun haricinde de bazi durumlar var.
    1 isiya dayaniklilik
    2 soguk sicak gecislerinde catlamama
    3 surtunmeye dayaniklilik.

    yani triger kayisi her ne kadar basit bir kayis gibi gorunsede degildir, al abi kes bic incele cok degisik bir malzeme.
    surtunme olayindan dolayi atmosferik civic'imde bende Toda kullanmistim, kafamda soru isareti olmasin diye ama arkadasin durumda kaput alti isisi icin biseyler yapilabilir, DP eng ne diyecek bakalim...
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  17. #17
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anlamadigim bisey var;
    yuksek devir donulmeyecekse eger trigger guce neden dayanmasin?
    7600rpm civarı dönüyoruz, devir açısından sıkıntı yok
    parçacı ben malzemeye güvenip satamam diyor, rc'den çıkan trigeri gördükten sonra Kazım abi o trigeri hiç takmam diyor.Akşam uğraştık takmayı denedik olmadı. dp'den gelecek cevabı bekliyoruz. dp'den işimize yarıycak makul bir cevap alamazsak, devirdaimle olayı çözmeyi deniycez.
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  18. #18
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    devir daime gergi olarakmı bağlı triger sadece kasnakla krank arasında değilmi?
    körler sağırlar

  19. #19
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biri devirdaimde olmak üzere iki tane gergi var
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •