User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: geri giden devir saati??

  1. #1
    C A N
    Misafir

    geri giden devir saati??

    Normalde devir saatleri ileri gider dimi?.. hayır benimki geri gidiyor. kafayı yicem. bir bakın şuna neden yapar bunu, bir türlü çözemedik.

    http://www.izlesene.com/video/arabalar-sorun/348387

    rölantideyken gaza çok az dokununca yapıyor bunu. Sürekli ara gazla kalkmak zorunda kalıyorum

    Bazende stop ediyor. Mesela herhangi bir süratte giderken dursam, motor aptallaşıyor, toparlanamıyor çoğu zamanda stop ediyor. AEM kullanıyorum, orjinal map a müdahale edildi, ondan sonra böyle sapıtmaya başladı. yolda gazlarken hiç bir sorun yok, gayet güzel gidiyor ama gazı bırakayım vitesi boşa alayım, yüzde 65 - 70 stop ediyor.

    en ufak bi fikri olan bile yazsın yahu

  2. #2
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.152
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wideband varsa rölantide zengin mi gösteriyor. Gaza basınca saat geri gidiyorsa boğuluyor gibi mi oluyo. Video yu açamıyorum bu arada.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  3. #3
    C A N
    Misafir
    video açılıyor bende alla alla...

    wideband ilk çalıştığında 10, ısındıkça normal biçimde yükseliyor. Gaza çok az dokunduğumda yapıyor bunu. sanki benzin gelmiyor gibi bişey oluyor. stop edicekmiş gibi oluyor. Bırakınca gazı düzeliyor tekrar. benzin gitmiyo dicem ama eksozdanda çok yoğun benzin kokusu geliyor. gelmiyor dicem wideband 12.5 civarı

  4. #4
    mertacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka/İZMİR
    Mesaj
    1.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    video bendede acılmadı... enjektorlerın ne durumda?

  5. #5
    C A N
    Misafir
    iyi durumda... gazlarken bi sorun yok.. sorun iki tane

    1, giderken vitesi boşa alınca, yada durunca yani kısaca rölantideyken aracın aptallaşıp öksürüp stop etmesi...

    2, gene rolantide gaza çok az dokununca videodaki gibi garip bi durum ???

    turbodan sonra oldu bunlar. orjinal beyinin yumoşluğu. AEM le kavga ediyolar sanırım

    yaw video niye açılmıyor sizde anlamadım?

  6. #6
    KaanKY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benımkıde giderken olduğu yerde durduğunu sanıyo hız gostergesi ilerlemiyo halıyle lunch a geçiyo 5500spec modunda ama halletık soketlerde de sıkıntı olabılır geçmiş olsun
    utku selamoglu: yarışlar çok uzaklarda oluyor ve tek yarış wining is wining
    no limit motor sports racing team 900+whp club elemanları giriyor yarışa

  7. #7
    VM5590 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    231
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Crank yada cam sensörüne müdahale edildimi ,ne gibi değişiklikler yapıldı ,sana birşey söyliyebilmemiz için bize arabada ne işlemler yapıldığını yazmalısın AEM beyin takıldı demek yetmiyor malesef

  8. #8
    C A N
    Misafir
    krank sensöründen AEM'e kablo çekildi.

    camshaft sensöründen AEM'e kablo çekildi

    orjinal beyinden tork limitörü kaldırıldı, kesici 7200 e çıkartıldı, enjektör işemesi yüzdesi arttırıldı

    enjektörlerden AEM'e kablo çekildi.. enjektörler 290 cc.. araçta benzin pompası var

  9. #9
    C A N
    Misafir
    bu gün keşfettim ki, araba stop etme eğilimine girdiği vakit wideband 10'u gösteriyor, sonra düzeliyor. bu demek ki motor boğuluyor ve o sebeple stop ediyor yada ediyormuş gibi yapıyor. ama bunu sadece gaza çok az dokunduğumda yapıyor. normal basarsam bi sorun yok..

    şimdi bunu niye yapar? ilk aklıma gelen benim orjinal beyinin enjektör işeme yüzdesi maximuma getirilmişti. çünkü ilk ayar sırasında büyük enjektörüm yoktu. orjinal enjektör ve pompa ile deneme yapıyorduk. maximum enjektör işemesi yüzünden bu sorun meydana gelirmi acaba?

  10. #10
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.687
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazılımı kim yapıyorsa sorunu çözecek kişide o bence ....
    açık ve net yazılımsal sorun bence ...
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  11. #11
    kv661 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın rölantiye geçtiği zaman fazla gelen benzin ya da hava ile boguluyor o yüzden yaptırdıgın ayara tekrar baktır derim ki şayet arıza benzin fazlalıgı mı yoksa rölantide cekilen fazla havadan mı kaynaklanıor. bi de rölantideyken bir anda tam gaz yapıp cektıgınde ne oluor onu sölersen daha yardımcı olabilirim

  12. #12
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazılımla ilgili bir sorun var bence yukarıda yazdığı gibi... Zengin'e kalıp stop ediyor bence...
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  13. #13
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anlattığım gib şöle bir sorun var orda zamanınvacum kacağı varken map yapılmış sanırım daha çok vacuma inince 10 alara düşüyor sen gaza basınca tps enrichment dediğimiz olay olan afrnın üzerine + benzinzin veriyor ozamanda boğulma giriminde bulunuyor Yeniden haritanın orasını düzeltttirrsen eğer sorunun kalmıyıcaktır
    saygılar
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  14. #14
    C A N
    Misafir
    saol özgün halledicem hafta içi, eywallah

  15. #15
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rica ederim nedemek güle güle kullanman dileğiyle
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  16. #16
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sorun ne oldu çözüldümü?


    aynı sorunu bizim ford escortta farkettim bugun.araba standart.mod flan yok.

    gaza hafif basıp cekınce devır saatı asagı dusuyo.fazla basarsam sorun yok.
    hafıf basılı tutarsam devır bı dusuyo bı yukselıyo.stop etmıyo ama bogulup tekrar topluyo.

  17. #17
    C A N
    Misafir
    daha halledemedim. çok iş var ilgilenemedik. büyük ihtimal senin araçta boğuluyor..

    demek ki çok hafif gaza dokununca, bazı araçlara hava az benzin çok giriyor

  18. #18
    AhmetH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir/istanbul
    Mesaj
    233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı sorun fiat marea sı olan bir arkadaşımda vardı..

    iyice sapıtıyor gazla oynayınca rölantide.. bariz zengin karışımda kalıyor motor egzozun kokusundanda belli oluyordu..

    sonra baktım anlık tam gaz yapınca devir çevirmeside sıkıntılı...

    Bujidir dedim gittik 4 yeni buji aldık sorun ortadan kalktı


    bujilerinin durumunu bilmiyorum ama aklında bulunsun.. birde boğaz kelebeği ve rölanti ayarlayıcıyı temizletmeni öneririm..

    şu anda mapa müdahele etmeyi doğru bulmuyorum.. aracın fiziksel durumu sağlığı bakımı vs.. kusursuz değilken sorunu başka yerde aramak 2. planda kalmalı benim görüşüm.

  19. #19
    C A N
    Misafir
    tamam sorunu hallettik arkadaşlar... olay fazla benzin. alt devirleri baya bi kıstık oldu

    arabanın beyni yüzünden oluyomuş herşey. benzini kısıyoruz ama araç kendini hemen toparlıyor. Biz kısıyoz o açıyor en son çıkarttık fişlerini oksijen sensörlerinin, şimdi fazla müdahele edemiyor namussuz... oksijen sensörlerini daha da geriye taktırıcam bakalım ne olucak.

    başka fikri olan varmı?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •