User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: ayarlı benzın regulatoru

  1. #1
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    ayarlı benzın regulatoru

    arkadaslar bu ayarlı benzın regulatoru nedır nasıl calısır bunun detayları lazım bana yanı bellı bı oranda benzın mı verır her devırde ayarladıgımız gıbı dusuk yuksek mı verır bılen arkadaslar acıklarsa cok sevınırım

  2. #2
    Aytacd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    320
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benzin rayindaki basinci sabit tutmanizi saglar

  3. #3
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bunun arabanın devrıne gore basıncı artıp azalanları yok mu

  4. #4
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benzin regülatörleri benzini istenilen basınçta sabit tutmaya yarar.Atmosferik motorda kullanılacak regülatörler ile turbo motorda kullanılacak regülatörler farklıdır.Atmosferik motor için olanını istediğin basınca göre ayarlarsın sürekli o basınçta sabit çalışır basıncı değişmez girişi, çıkışı ve ayar potu vardır.

    Turbo motor için olanı ise boost yokken sabit basınçta benzin gönderir boost geldiğinde basınca göre benzin basıncını kendisi arttırır (ne kadar arttıracağını da ayarlayabilirsin) bu regülatörün hortum ile manifolda bağlantısı vardır bu bağlantı sayesinde boost geldiğinde benzin basıncını arttırır.Bununda girişi, çıkışı,ayar potu ve basınç referans ucu vardır (manifold bağlantısı)

    Regülatörlerin çalışma mantığı çok basittir, google da biraz araştırma yaparsan çok rahat kavrarsın.

    Bu atmo için ;



    Buda turbo için ;



    Atmosferik motor için olanı turbo motorda kullanılamaz ama turbo motor için olanı atmmosferikte kullanılabilir basınç referans ucu boşta bırakılarak.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  5. #5
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eywallah kardesım ılaç gıbı konustun supersın walla

    kac kısıye sordum hepsıde sabıt ne ayarlrsan onu verır dedı

  6. #6
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rica ederim tavsiyem aem al, üzülerek yazıyorum özellikle yerli üretimlerden uzak dur.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  7. #7
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mustafa bi ucu emme manifalduna giden hortum var.. emiş yada basınca göce regülatör ayar yapıyo onun sayesinde.. öyle olmasa benzin geri gönüş hortumuna bi kelepçe sık her zaman aynı göndersin.. olmaz tabiii..
    E30 - 3.18is supercharged...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •