Allah yardımcın olsun kardeşim , kullanacağın parçaları iyi seç kardeşim sende bilirsin bu integralar çok nazik makineler, yardımcı olabileceğim bir durum olursa özelden irtibata geçebilirsin
Printable View
Allah yardımcın olsun kardeşim , kullanacağın parçaları iyi seç kardeşim sende bilirsin bu integralar çok nazik makineler, yardımcı olabileceğim bir durum olursa özelden irtibata geçebilirsin
tesekkurler arkadaslar, bugun motor sokulmeye baslandi. gelismeleri bol bol yazarim
devilboy nickli arkadaşımız otm - manuele çevirdi. görünce yazar
kanka öncelikle bütün parçaları kenara koymadan başlama bu işe.
nelerein gerektiğini biliyosun zaten hepsini topla sök otomatiği komple tık tık tık takılır elindeki parçalar.
dikkat etmen gereken nokta var otomatik vites kolunu söktüğünde ordan bi şalter çıkacak onu sökmiceksin p konumunda duracak. veya onu iptal edip gerekli bağlantıları yapmak gerekiyor yokşa çalışmaz araban.
parçalar akkan abide var zaten fıyatıda iyi bence onları almanı öneririm ben hepsini yollamıştım ona volan civatalarınıda bulursun hurdacıdan.
debriyaj halat işi kolay fiyatıda uygun delik yeri belli zaten ordan matkapla deliyosun.
kadran hiç sıkıntı olmaz ben karbon folyo kapladım iç kısmına al sana manual kadran. sadece arkadan yeşil soketi sökceksin ışıklar yanmasın diye.
montajı yapan kişide işi biliyorsa sana pek bişey kalmaz zaten.
eksik bişey olursa ara yine buluruz
Kanka Akkan abiden alacam şanzumanı sanırım, benim otomatıgı ona verıp uste bır mıktar para ıle anlasıcaz. Baskı balata buldum orta halli, debryaj teli baskı bilyası ve volan vidaları eksik. başkada bırsey eksık degıl. Sanırım gönül rahatlıgıyla cıkacaz bu ısın ıcınden. Motor sokuldu bugun yarın rektefıyecı bakacak, hayırlısı olsun hakkımızda. Ararım konusuruz yıne
Forumda da üye olan Kaan Poyrazoğlu abimizde şuan senin sizin yaptığınz işlemi yapıyor teg'i manuele çeviriyor onada p.m atabilrsnz istersenz
uzatarak takmışsındır.. aks demiyorum. önce ne olduğunu bir araştır bence. sol tekerden şanjımana giren 2 parçalı milden bahsediyorum. yani intermediate shaft diye geçiyor. araştır öyle yaz. öyle büzerek bükerek uzatarak olmaz bu işler.:icon_wack
bu arada Türkiye de integraya ilk manual swap yapan kişilerdenim. :icon_tup:
link de gerekli bilgiler var.
1990-1993 Integra automatic to manual transmission conversion - Honda-Tech
benim integra d serisi otomatikten düze çevirdim aksları direk taktım hiç bir işlem yapmadan.
belki b serilerinde farkediyor olabilir boyutlar.
Aksta işlem yapılıp uyuyor degısmesıne gerek yok. Kaan abıyle sureklı ıletısım halındeyız zaten sagolsun bir kere bile of demedi onca sorumu yanıtladı
eyvallah sizin gibi arkadaşların duasıyla biniyoruz sağolasın tam tersi 6 ayda ilk defa sağ dış aks ı parçaladı oda önceden beri bi ses vardı ama direksiyonu tam kırıp ta gazlamak hiç huyum değildir araba sıfırda olsa ters bi durum zaten sağ aks ı da düz giderken parçaladı dişli asfaltta bi arkadaşımız saolsun o parçaladı özel arabanın aksını... :cool:
beyler tartışmayın boşuna ben 2 teg manuele çevirdim... sabit olan orta aksta değişmek zorunda... otomatikle manuelin aksı arasında 3 cm fark var... değişmeyen arkadaşlar aks lalesinin derinliğine güvenmesin...
Motor söküldü bugun, ak koyun kara koyun cıktı ortaya. Bismillah diyerek başladık işe güzel gidiyor bakalım. Samet ilgin için teşekkür ederim ;)