User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: Zor çalışma ve rölanti sorunu 1.6Sİ

  1. #1

    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Zor çalışma ve rölanti sorunu 1.6Sİ

    Hayırlı akşamlar.. Aracımda ki sorunu belki burada çözebiliriz.


    Aracım 1.6 Sİ .. Sorun a gelirsek.. Sabah sogukken hiç sıkıntı yok.. Araba ısındıktan sonra rolanti de 500 lere kadar düşme oluyor ve sabit kalıyor. Geceleri farları açınca ( XENON ) var. Kayış ötmeye başlıyor.. Rolanti 0 a kadar düşüyor nerdeyse.. Kayış da gevşeme olmuş sıktırdık.. Ama artık değişmesi gerektiğini ve continental marka kayış almam yararlı olacağını söylediler..

    Bir de araba ısındıktan sonra stop ediyorum.. Mesela 30 dk sonra çalıştırınca garip marş basıyor zor çalışıyor böyle rolanti 1000 e bile gelmiyor çalışırken.. Daha önce bu sorunu yaşayıpta çözebilen kişiler varsa ve çözümü paylaşırsa sevinirim.. Biraz karışık oldu ama inş sorunumu anlatabilmişimdir..

    Saygılar iyi forumlar

  2. #2

    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok mu sorun ile ilgili fikri olan yardımcı olabilecek

  3. #3
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    doğru dürüst bir başlık yazsaydın belki bakan olurdu
    insanların anlayabilmesi için başlığı değiştirdim belki işe yarar?
    nasıldı eski başlık unuttum " selamlaar herkese" gibi birşeydi.

  4. #4
    BİLAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    48
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hondalarda genelde bu sorun var sanırsam..

    bu sorun kışın olur yazın bıraz azalır.oncelıkle basıt yapman gereken kelebegın temızmı onu bılmen gerek bıde kelebekten sonra hava alıyomu ona bak sonra .ve kendın bıraz hava ver yada kıs .
    bende vti var kelebegın altında vıda var havayı ayarlıyan ordan ayarlıyorum.sonra avans ayarı yap.
    benım tahmınım ve azda olsa tecruben kablaların iltkenlıklerını zamanla azalmasından kaynaklandıgı duşuncesı .
    yukardakıler basıt cozumler ama kelebek bozuk olabılır .yada bırcok sorunun en mantıklısı ıyı bir honda tamırcisi.

  5. #5

    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    doğru dürüst bir başlık yazsaydın belki bakan olurdu
    insanların anlayabilmesi için başlığı değiştirdim belki işe yarar?
    nasıldı eski başlık unuttum " selamlaar herkese" gibi birşeydi.
    ,
    Tşk ederim konu başlığının değişikligi için ..

  6. #6

    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BİLAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hondalarda genelde bu sorun var sanırsam..

    bu sorun kışın olur yazın bıraz azalır.oncelıkle basıt yapman gereken kelebegın temızmı onu bılmen gerek bıde kelebekten sonra hava alıyomu ona bak sonra .ve kendın bıraz hava ver yada kıs .
    bende vti var kelebegın altında vıda var havayı ayarlıyan ordan ayarlıyorum.sonra avans ayarı yap.
    benım tahmınım ve azda olsa tecruben kablaların iltkenlıklerını zamanla azalmasından kaynaklandıgı duşuncesı .
    yukardakıler basıt cozumler ama kelebek bozuk olabılır .yada bırcok sorunun en mantıklısı ıyı bir honda tamırcisi.
    Bilgilendirme için sağol.. Hafta sonu baktıracağım.. Bakalım neler cıkacak.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •