User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Bu krank kurtarılır mı? (yardım)

  1. #1
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Bu krank kurtarılır mı? (yardım)

    Arkadaslar yurt dısı bır forumdan krank buldum almam lazım fıyatıda guzel ama bızım kranklar 0.25 mm ve 0.50 mm taslanabılıyor max bu krangın durumu nedır resımlerde goruldugu kadarıyla kurtarılabılınır mı?


    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  2. #2
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Resimden pek anlaşılmazki. Oyuk yoksa polish çekilir. Ama gözler ölçülmeli düşük ölçü varsa taşlama gerektirebilir. Toyota krankımı bu?taşlanmış krank ı pek tavsiye etmem kranklara verilen yüzeysel sertlik taşlama ile gidecektir.
    RACE WERKS

  3. #3
    AHMET1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ülkeye kullanilmiş krank sokmak problem olmayacakmi?
    I sold the BMW because I wanted something sporty and fun to drive like the STI, yet be more comfortable and practical. The John Cooper Works Mini was the best of both words

  4. #4
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok problem olmuyor getırtıcem ınsallah olcusu oem olcuye yakın 0,25mm taslatıcam devam burda 2400 tl ben 20 de bir fıyatına getırtıyorum o yuzden ustune bu kadar dustum
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  5. #5
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Resimden pek anlaşılmazki. Oyuk yoksa polish çekilir. Ama gözler ölçülmeli düşük ölçü varsa taşlama gerektirebilir. Toyota krankımı bu?taşlanmış krank ı pek tavsiye etmem kranklara verilen yüzeysel sertlik taşlama ile gidecektir.
    tesekkurler bılgıler ıcın bende bıraz arastırdım 0.50 mm taslayanlar var ona gore 0.50 mm undersize yataklarla kullanıyorlar suanlık sıkıntı yok dıyor her bırı bende acıkcası kırbaclamak ıcın ayrı bır blok kapak vs topluyorum krankda uygun oldugu ıcın taslanmıs almak zorunda kaldım
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  6. #6
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    seri numara olan yer baya yalamış gibi japon araçlarının krankı taşlama pek kabul etmiyor bence hiç bulaşma satıcı rektefecide konmtrol ettrip söylemiyormu ne olduğunu
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  7. #7
    Volkann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Sapanca
    Mesaj
    2.658
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Banada japon gibi geldi riskli biraz
    99' ZN 106 GTİ
    14' SC İBİZA CUPRA
    94' MAM 106 XSİ (TU5 SWAP)
    16' FK2 TYPE-R

  8. #8

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O malzemenin bulundugu yerde rektefiye de krank taslamasi yapiyorlar mi bilmiyorum.

    Bence once 0.50 yatak bul ondan sonra o krankin pesine dus var mi bunun 0.50 bronz yatagi? T sport icin mi bu?
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    Bulut Elektrik

  9. #9
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O malzemenin bulundugu yerde rektefiye de krank taslamasi yapiyorlar mi bilmiyorum.

    Bence once 0.50 yatak bul ondan sonra o krankin pesine dus var mi bunun 0.50 bronz yatagi? T sport icin mi bu?
    yatak var 0.50 0.25 bronz rahat ol elroy yatak olmasa zaten almak sacma olurdu
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  10. #10
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Clevite , ACL , MWR , King Racing in var bronz yatakları 0.5 ve 0.25 olarak

    Ama Can dediğin gibi ise 120 TL yi yakmaya değer yani, eğer kurtaracak şekilde çıkarsa bedavaya krank bulmuş gibi olursun

  11. #11
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alınmıycak gıbı de degıl kargo 180 dolar tutuyor tahmını ama yakın zamanda kuzenım gıdıcek gelırken getırır gidipte sıfırına 2400 vermek bu orantıda sacma geldı bana
    levo sıkıstırması dusuk mahle pıston mwr kol buldum oda 2 bın yapmıs 300 dolara verıyorda sıkıstırma lazım bana yoksa alırdım fıyatlar fenalarda
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  12. #12
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    10.5 mu sıkıştırması

    üfle diyorum sana aldığından beri

  13. #13
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    10.5 mu sıkıştırması

    üfle diyorum sana aldığından beri
    The mahle low comp pistons yazmıstı sormadım onu okuyunca sıkıstırmanın kac oldugunu.
    Biz fakir sporuz kanka uflemek ne haddımıze dur kovalıyorum guzel sıkıstırmalı pıston kol bulucam kapakta buldum ankarada ıcı dolu kısmet olursa onada goz koydum
    ıcım rahat etmedı su krangın olcusunu soruyorum olcsun ona gore kurtarırmı kurtarmaz mı anlarım artık
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  14. #14
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    estf. kanka n/a daha maliyetli aslında

    inşallah istediğin gibi sonuçlanır herşey valla krank düzgün çıksın da

  15. #15
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Başka bir krank yokmu yada stroker kit yokmu bu motora uyan ? Madem kırbaçlamalık motor topluyorsun taşlanmış krank ile gazlama arabası olmaz ben bunu bilir bunu söylerim.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  16. #16
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Başka bir krank yokmu yada stroker kit yokmu bu motora uyan ? Madem kırbaçlamalık motor topluyorsun taşlanmış krank ile gazlama arabası olmaz ben bunu bilir bunu söylerim.
    abi stroker kıt var aslında fıyatta guzel 2600 dolar 2.0 kollar pistonlar krank hepsi hazır sekılde sen kol ve pıstonun sıkıstırmasını ve markasını secıyorsun hesaplarıma gore stroker getırırsem egzantrık beyın ıvır zıvırlar 13-14 bıne falan maal oluyor ama kendi hacminde sıkıstırmalı pıstonu kolu egzantrık beyın yay sapka vs neredeyse tam çeyreğine maal oluyor bende suan bir anda alamadıgım ıcın yavas yavas buldugum parcalara talip oluyorum yani tam baslamadım ama kafamda bu var
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  17. #17
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İyide stroker olunca egzantrik ve beyin olacak diye birşey yokki. Orjinal kapak ve beyin ile gayet güzel stroker olur. Bence hiiiç kasma çıkma taşlanıcak krank ile. Bak 2600 dolar bildiğin bedava 4 kol 4 piston ve krank için. Macera arama. Önce aşağıyı yap. Yani unut egzantrik yay şapka bir süre. OEM kapak ve stroker kullan. Sonra yaparsın üstün. Üst her zaman yapılır alt yapılmaz. He bide egzantrik takıcaksan güç gelsin diye devir dönmen lazım. Taşlanmış krank ile saatli bomba gibi her an patlamaya hazır motorun olur keyifli gazlayamazsın.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  18. #18
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İyide stroker olunca egzantrik ve beyin olacak diye birşey yokki. Orjinal kapak ve beyin ile gayet güzel stroker olur. Bence hiiiç kasma çıkma taşlanıcak krank ile. Bak 2600 dolar bildiğin bedava 4 kol 4 piston ve krank için. Macera arama. Önce aşağıyı yap. Yani unut egzantrik yay şapka bir süre. OEM kapak ve stroker kullan. Sonra yaparsın üstün. Üst her zaman yapılır alt yapılmaz. He bide egzantrik takıcaksan güç gelsin diye devir dönmen lazım. Taşlanmış krank ile saatli bomba gibi her an patlamaya hazır motorun olur keyifli gazlayamazsın.
    pipercams'ın stage 2 egzantrikleri ile oem beyinle, orjinal hale kıyasla orta devirlerden itibaren daha başarılı bir ivmelenmesi oluyor abi zaten pek dönmeye ihtiyacı olmayacak ki standartken 8400 dönüyor araç.. en fazla dönen şuan benim bildiğim 8800 dönüyor stg2 egz + kapak ile.

  19. #19
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İyide stroker olunca egzantrik ve beyin olacak diye birşey yokki. Orjinal kapak ve beyin ile gayet güzel stroker olur. Bence hiiiç kasma çıkma taşlanıcak krank ile. Bak 2600 dolar bildiğin bedava 4 kol 4 piston ve krank için. Macera arama. Önce aşağıyı yap. Yani unut egzantrik yay şapka bir süre. OEM kapak ve stroker kullan. Sonra yaparsın üstün. Üst her zaman yapılır alt yapılmaz. He bide egzantrik takıcaksan güç gelsin diye devir dönmen lazım. Taşlanmış krank ile saatli bomba gibi her an patlamaya hazır motorun olur keyifli gazlayamazsın.
    bıraz sabırsız davranıyorum aslında ondan bu sekılde o gelsın bunu alalım derken kısa vadelı bırsey cıkıcaktı dogru diyorsun abi kesinlikle, yapmışken tam olsun bekleyelim bir kac aylar daha
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •