Resimden pek anlaşılmazki. Oyuk yoksa polish çekilir. Ama gözler ölçülmeli düşük ölçü varsa taşlama gerektirebilir. Toyota krankımı bu?taşlanmış krank ı pek tavsiye etmem kranklara verilen yüzeysel sertlik taşlama ile gidecektir.
RACE WERKS
Ülkeye kullanilmiş krank sokmak problem olmayacakmi?
I sold the BMW because I wanted something sporty and fun to drive like the STI, yet be more comfortable and practical. The John Cooper Works Mini was the best of both words
yok problem olmuyor getırtıcem ınsallah olcusu oem olcuye yakın 0,25mm taslatıcam devam burda 2400 tlben 20 de bir fıyatına getırtıyorum o yuzden ustune bu kadar dustum
powered by:
Can's
VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO
tesekkurler bılgıler ıcın bende bıraz arastırdım 0.50 mm taslayanlar var ona gore 0.50 mm undersize yataklarla kullanıyorlar suanlık sıkıntı yok dıyor her bırı bende acıkcası kırbaclamak ıcın ayrı bır blok kapak vs topluyorum krankda uygun oldugu ıcın taslanmıs almak zorunda kaldım
powered by:
Can's
VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO
seri numara olan yer baya yalamış gibi japon araçlarının krankı taşlama pek kabul etmiyor bence hiç bulaşma satıcı rektefecide konmtrol ettrip söylemiyormu ne olduğunu
Powered By Demir Garaj Fast N' Loud
instagram brkdiinc-facebook burakdiinc
Banada japon gibi geldi riskli biraz
99' ZN 106 GTİ
14' SC İBİZA CUPRA
94' MAM 106 XSİ (TU5 SWAP)
16' FK2 TYPE-R
O malzemenin bulundugu yerde rektefiye de krank taslamasi yapiyorlar mi bilmiyorum.
Bence once 0.50 yatak bul ondan sonra o krankin pesine dus var mi bunun 0.50 bronz yatagi? T sport icin mi bu?
Polo gti 2.43.85 best
Octavia vRS 2.38.40 best
Polo gti 56.8 best ''korfez''
Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
Bulut Elektrik
Clevite , ACL , MWR , King Racing in var bronz yatakları 0.5 ve 0.25 olarak
Ama Can dediğin gibi ise 120 TL yi yakmaya değer yani, eğer kurtaracak şekilde çıkarsa bedavaya krank bulmuş gibi olursun![]()
alınmıycak gıbı de degıl kargo 180 dolar tutuyor tahmını ama yakın zamanda kuzenım gıdıcek gelırken getırır gidipte sıfırına 2400 vermek bu orantıda sacma geldı bana
levo sıkıstırması dusuk mahle pıston mwr kol buldum oda 2 bın yapmıs 300 dolara verıyorda sıkıstırma lazım bana yoksa alırdım fıyatlar fenalarda![]()
powered by:
Can's
VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO
The mahle low comp pistonsyazmıstı sormadım onu okuyunca sıkıstırmanın kac oldugunu.
Biz fakir sporuz kanka uflemek ne haddımızedur kovalıyorum guzel sıkıstırmalı pıston kol bulucam kapakta buldum ankarada ıcı dolu kısmet olursa onada goz koydum
ıcım rahat etmedı su krangın olcusunu soruyorum olcsun ona gore kurtarırmı kurtarmaz mı anlarım artık
powered by:
Can's
VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO
estf. kanka n/a daha maliyetli aslında
inşallah istediğin gibi sonuçlanır herşey valla krank düzgün çıksın da![]()
Başka bir krank yokmu yada stroker kit yokmu bu motora uyan ? Madem kırbaçlamalık motor topluyorsun taşlanmış krank ile gazlama arabası olmaz ben bunu bilir bunu söylerim.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
abi stroker kıt var aslında fıyatta guzel 2600 dolar 2.0 kollar pistonlar krank hepsi hazır sekılde sen kol ve pıstonun sıkıstırmasını ve markasını secıyorsun hesaplarıma gore stroker getırırsem egzantrık beyın ıvır zıvırlar 13-14 bıne falan maal oluyor ama kendi hacminde sıkıstırmalı pıstonu kolu egzantrık beyın yay sapka vs neredeyse tam çeyreğine maal oluyor bende suan bir anda alamadıgım ıcın yavas yavas buldugum parcalara talip oluyorum yani tam baslamadım ama kafamda bu var![]()
powered by:
Can's
VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO
İyide stroker olunca egzantrik ve beyin olacak diye birşey yokki. Orjinal kapak ve beyin ile gayet güzel stroker olur. Bence hiiiç kasma çıkma taşlanıcak krank ile. Bak 2600 dolar bildiğin bedava 4 kol 4 piston ve krank için. Macera arama. Önce aşağıyı yap. Yani unut egzantrik yay şapka bir süre. OEM kapak ve stroker kullan. Sonra yaparsın üstün. Üst her zaman yapılır alt yapılmaz. He bide egzantrik takıcaksan güç gelsin diye devir dönmen lazım. Taşlanmış krank ile saatli bomba gibi her an patlamaya hazır motorun olur keyifli gazlayamazsın.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
pipercams'ın stage 2 egzantrikleri ile oem beyinle, orjinal hale kıyasla orta devirlerden itibaren daha başarılı bir ivmelenmesi oluyor abi zatenpek dönmeye ihtiyacı olmayacak ki standartken 8400 dönüyor araç.. en fazla dönen şuan benim bildiğim 8800 dönüyor stg2 egz + kapak ile.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)