b18 i vtec e çevirmek gibi kanka olay :)
yalnız bunda mivec kapağı takınca sıkıştırma direk 12.5 lara geliyor, zaten esas kazanç ordan geliyor :)
parçalar uzakdoğu ve abd..
Printable View
b18 i vtec e çevirmek gibi kanka olay :)
yalnız bunda mivec kapağı takınca sıkıştırma direk 12.5 lara geliyor, zaten esas kazanç ordan geliyor :)
parçalar uzakdoğu ve abd..
stok 4g93 10.5 sıkıştırmaya sahip.
4g92 1.6 mivec 11 sıkıştırmada
4g93 e mivec kapağı takınca 12-12.5 civarı bi sıkıştırma geliyor stroke farkından dolayı kanka..
dolu kapak lazım işte, yay şapka egzantrik.. krankı balansa sokuyorlar okuduklarım, evo 4 veya toyota kayışı kullanılıyor yine okuduğum.. ve oem mivec ecusu veya aftermarket ecu gerekli tamamlamak için sistemi..
oem veya kilitli mivec şanzıman kullanılabiliyor..
elemanın biri dynamicste oem setup 1.8 yani 4g93 mivec ile 153 teker hp si almış,
biri de 82.5 cp piston 304 derece egzantrikler ile şöyle bir dynosu var ,
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...81218965_n.jpg
bence cok guzel levent kasa olarak kg sı ne bu putranın cok araba uzer he 236 hp olanı :D
1070 civarı diye biliyorum, Gökberk düzeltir :)
Uğraşacak adam almasın şu arabaları :D
Acayip kıskanırım bak. Kilo olayı doğru. 1100 civarı filan işte.
Levo daha güzel anlatmış olayı. Kapak, beyin, tesisat lazım kabaca.
İngilizcesi olan burdaki panpalarla da konuşabilir :
Proton Owners Club UK - Portal
Edirnedeki yesili aldim yakinda konusunu acarim. Ilk sahibi doktordan tamamen stock ve oldukca diri. Motor devirlenmesine, sesine, gidisine hasta kaldim. Kasasi, ici ve koltuklari cok cok iyi. Simdi ufaktan baslariz dizmeye.. hesapladim uzun yolda 90-100 25 kr benzin yaktik ohanessss.
Hayırlı olsun, bekliyoruz konusunu :)
Vay anasını bu nasıl şimdiye kadar keşfedilmedi bu forumda :D hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
Eyvallah Gökberkçim yardimlarin icinse ayrica tesekkurler :d Daha o zaman cırt attim saglamda kardesim merak etme :))
Rica ederim abi ne yaptım ki. Allah ağız tadıyla binmeyi nasip etsin.