User Tag List

Sayfa 7/8 İlkİlk ... 5678 SonSon
145 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: El yapımı Aventador yapıyoruz.

  1. #115
    Shinigami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu başından beri okudum ve anladım ki bu amca ciddi

    Yalnız böyle bir projeye başlarken gerekli bilgiyi nereden ve nasıl toplarsınız bilmem ama elinizde 3-D çizimlerle beraber şasesinden tutunda en ufak vidasına kadar her parçanın bir ölçüsü bulunmalıdır. Sonra bunları temin edip birleştirmek daha kolay olur gibi... Önce şase yada kupa neyse yapıp bunları birbirine uydurmaya çalışmak yerine (ben öyle anladım çünkü) her şeyi tam ölçüsünde üretip sonra birleştirmeye çalışmanızı tavsiye ederim... Şimdiden kolay gelsin...
    Alıntı taytay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni motor yapmış sonra ustasıyla çıkıp gazlamış *** dynosuna göre 210 hp olduğuna karar vermişler biz hala çabalıyalım yıl olmuş 2014

  2. #116
    Boldenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ona harcanacak parayla kaslı bir amerikan misal 69 camaro toplarım,bir de süperşarj..ohh mis...
    yukarıdaki eclipsten dönme reventona benzeyecekse hiç uğraşmayın derim. ne oran var ne de benzerlik.
    Byte-R
    instagram: dogancglr

  3. #117
    Corsan
    Misafir
    Alıntı Erden Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benzer bir proje.






    link:
    Mitsubishi Eclipse "REVENTON"
    Hocam bu biraz yandan yemişi olmuş. Pek benzerlik yok ama bu da başarılı. Hiç yoktan iyidir. Emek var...

    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok hocam öyle bir proje unutulabilir mi?
    Alıntı Mpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bisikletten Porsche Yapılır mı? - YouTube
    şöyle bir şey buldum ne kadar iş görür bilmiyorum
    Hocam bunu da görmüştüm yine de teşekkür ederim.
    Alıntı burakgunay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben şundan yanayım, dene abi. Zaten paran varmış, Allah artırsın ayrı mesele, ne kaybedersin ki? En fazla 30 bin euro ve bi iki yıllık boş vakit. Ama bunu yaparken bişeylere emek verip mutlu olucaksın. Ve kesinlikle hiç bilmediğin dallarda yeni şeyler öğreneceksin. Daha bilinçli bi kullanıcı olacaksın ve belki de sanayiye hiç gitmeden ufak tefek sıkıntıları halledecek bilgiyi öğreniceksin. Bence denenmeli. Zaten 0 Aventador alıcak kadar maddi durumu iyi olan birine koymaz. Ha ayrıca, varsa hakkaten o para, alın bi tane 0 Aventador, canlı örnek olsun baka baka yapın kolay gelsin 30k yı kim umursar o saatten sonra..
    Sağolasın hocam. Aynı benim kafadansın. Nedense insanlar sonuca bakarlar. Bu iş sonunda ne çıkıcak diye ama kimse o yolda giderken geçirdiği zorlukları veya mutlulukları, deneyimleri, tecrübeyi konuşmuyor ve düşünmüyor. Gidicek olan para olabilir ama para ile alınmayan tecrübe ve mutluluğa sahip olacağımı göremedi çok kişi. Aventador aslında, sadece seçme bir araçtı. Sesini beğendiğim bir araç. O yüzden başka araç daha kolay olucaksa, Aventador'un yarıda kalacağına başka bir araç tam olsun.
    Alıntı aybarsdnr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam, istediğin kadar para ayır vs. elde edeceğin sonuç seni görsel olarak tatmin etmeyecektir. yani bir yanı hep eksik kalacak senin için. Onun yerine kazalı, kıyıda köşede kalmış özel bir arabayı alıp yavaş yavaş keyfini çıkararak toplamanı öneririm.
    Sanırım öyle yapıcam hocam. O kadar detayın anasını ağlatacak şekilde teknik bilgim olmadığı için sanırım bu konuda kafa yormuşların ortaya çıkardıklarından yararlanacağım.
    Alıntı Shinigami Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu başından beri okudum ve anladım ki bu amca ciddi

    Yalnız böyle bir projeye başlarken gerekli bilgiyi nereden ve nasıl toplarsınız bilmem ama elinizde 3-D çizimlerle beraber şasesinden tutunda en ufak vidasına kadar her parçanın bir ölçüsü bulunmalıdır. Sonra bunları temin edip birleştirmek daha kolay olur gibi... Önce şase yada kupa neyse yapıp bunları birbirine uydurmaya çalışmak yerine (ben öyle anladım çünkü) her şeyi tam ölçüsünde üretip sonra birleştirmeye çalışmanızı tavsiye ederim... Şimdiden kolay gelsin...
    Hocam aslında o kadar üretim biraz aşırıya kaçmak olur. Kaba düşenilce o şekilde iş hallolur ama gelin görün ki, üretim kısmı çok ama çok pahalı olup ve aşırı gereksiz zaman gerekicek. Aynı şu dizilere benzer olucak. 1 günlük olayı bir sezonda anlatan dizilerden. Ne hikâyeyi anlıycaksın tam olarak ne de seyrettiğinden keyif alacaksın hikâyeyi anlamadığından. Sanırım sonuç olarak ya kazalı bir araç alınıp, yeniden doğucak yada bir araç çevirisi olucak. Araştırmaya devam ediyorum. Kimler bu konuda neler yap(ama)mış. Ne kadar ilerlemiş insanın şu çakmalık ürün çıkarma durumu felan.

  4. #118
    EOG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    96
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Söylenen söylenmiş ama eklemeden geçemicem,

    Üretim bandından çıkmayan, yeni seri üretim öncesi testler için hazırlanan bi prototipin maliyeti normalin en az 8-10 katı işçilikten dolayı.

    Başlangıç için 30.000 euro sonrası gelir diyosunuz ama onu bi 10'la çarpıp 15 sene içinde tamamlamak niyetindeyim deseydiniz bile çok çok zor derdim. Ben kıçı kırık 20 yaşındaki 1.6 arabama biraz daha uğraşırsam 30k euro harcamış olcam aracın kendi ile beraber

    Unutmadan, üzerinden röleve almak için bi adette aracın orjinalinden lazım, her parçanın ölçüsünü googledan bulmak imkansız

    Amaç meşgul olup bişeyler yapmaksa replika kit alınır güzel bi işçilikle monte edilir binilir. Ya da daha özel bi araç için uğraşılır, nsx falan var mı oralarda bilmiyorum ya da lotuslar vb.

    Başarılar.

  5. #119
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yine 40 li yaslar ya he he amk
    seninde o sınıfa girmene az kalmış. yarın öbür gün aynı lafları sana derlerse ne olacak.

    Alıntı aybarsdnr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam, istediğin kadar para ayır vs. elde edeceğin sonuç seni görsel olarak tatmin etmeyecektir. yani bir yanı hep eksik kalacak senin için. Onun yerine kazalı, kıyıda köşede kalmış özel bir arabayı alıp yavaş yavaş keyfini çıkararak toplamanı öneririm.
    Yaş farkı bilgi farkınıda getiriyor. sizde o yaşlara gelince kendinize güven gelince bu işe başlamaya cesaret edersiniz.


    Alıntı Boldenon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ona harcanacak parayla kaslı bir amerikan misal 69 camaro toplarım,bir de süperşarj..ohh mis...
    yukarıdaki eclipsten dönme reventona benzeyecekse hiç uğraşmayın derim. ne oran var ne de benzerlik.
    Amaç o değil ki...... baştan beri hepsini ben yapacağım diyen biri var ama duyulmuyor anlaşılan.

    Alıntı EOG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Söylenen söylenmiş ama eklemeden geçemicem,

    Üretim bandından çıkmayan, yeni seri üretim öncesi testler için hazırlanan bi prototipin maliyeti normalin en az 8-10 katı işçilikten dolayı.

    Başlangıç için 30.000 euro sonrası gelir diyosunuz ama onu bi 10'la çarpıp 15 sene içinde tamamlamak niyetindeyim deseydiniz bile çok çok zor derdim. Ben kıçı kırık 20 yaşındaki 1.6 arabama biraz daha uğraşırsam 30k euro harcamış olcam aracın kendi ile beraber

    Unutmadan, üzerinden röleve almak için bi adette aracın orjinalinden lazım, her parçanın ölçüsünü googledan bulmak imkansız

    Amaç meşgul olup bişeyler yapmaksa replika kit alınır güzel bi işçilikle monte edilir binilir. Ya da daha özel bi araç için uğraşılır, nsx falan var mı oralarda bilmiyorum ya da lotuslar vb.

    Başarılar.
    Yapılmayanı yapmayacak. dolayısı ile prototip falan gerekmiyor. Olanı elde yapacak. yani masraflar düştü. birde bu işler tecrübe gerektiriyor. nereye ne harcayacağını bilirsen ekonomik bir şekilde yaparsın. bu 30.000 euroya bu iş yapılır anlamına gelmiyor tabiki. ama genede ucuz paralara bu işleri yapanlar var.

    bu konuda bir sürü döküman var. şase yapımı ile ilgili olanları temin ederek işe başlanabilir.
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  6. #120
    Corsan
    Misafir
    Alıntı Boldenon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ona harcanacak parayla kaslı bir amerikan misal 69 camaro toplarım,bir de süperşarj..ohh mis...
    yukarıdaki eclipsten dönme reventona benzeyecekse hiç uğraşmayın derim. ne oran var ne de benzerlik.
    Alıntı EOG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Söylenen söylenmiş ama eklemeden geçemicem,

    Üretim bandından çıkmayan, yeni seri üretim öncesi testler için hazırlanan bi prototipin maliyeti normalin en az 8-10 katı işçilikten dolayı.

    Başlangıç için 30.000 euro sonrası gelir diyosunuz ama onu bi 10'la çarpıp 15 sene içinde tamamlamak niyetindeyim deseydiniz bile çok çok zor derdim. Ben kıçı kırık 20 yaşındaki 1.6 arabama biraz daha uğraşırsam 30k euro harcamış olcam aracın kendi ile beraber

    Unutmadan, üzerinden röleve almak için bi adette aracın orjinalinden lazım, her parçanın ölçüsünü googledan bulmak imkansız

    Amaç meşgul olup bişeyler yapmaksa replika kit alınır güzel bi işçilikle monte edilir binilir. Ya da daha özel bi araç için uğraşılır, nsx falan var mı oralarda bilmiyorum ya da lotuslar vb.

    Başarılar.
    Merhaba hocam, evet nsx'te mevcut lotus'da

  7. #121

    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hava yastığını bol koyun
    ne güldüm ya

  8. #122
    SubieGuy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Turan Lowlands
    Mesaj
    379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle söyleyeyim, bu tür bir projeyi ve hayali ben hiç garipsemiyorum.

    Ama aventador, ilk proje için fazlasıyla iddialı. Tamamen kabon fiber monokok şase, ve çok detaylı tasarlanmış süspansiyon, F1 tipi otoklavlanmış dry karbon kaza kafesi, iddialı bir motor ve yürüyenden bahsediyoruz.
    http://www.thecarbonfiberjournal.com...gchassis01.jpg
    Gövde panellerini benzetmek kolay kısmı, kabuğun altı ve frame zor. Bu yüzden millet donör arabalar kullanıp çevrim yapıyor.

    Ama sıfırdan araç yapmanın zevki başka. Daha önceden eliniz kaynak makinası, sac makası tutmadıysa, alunimyum plaka dövmedi, fiberglas yüzünden haftalarca kaşınmadı iseniz, Lotus Super7 türevi, locost gibi kutu profilden yapılabilecek, planı-yapılacaklar listesi internette hazır olan, iyi organizasyonla bir kışta bitip yollara çıkabilecek birşeyi, sıfırdan yapmak daha mantıklı. Ki bunda bile donör bir araç lazım, motoru yürüyeni süspansiyonu vs alabileceğiniz.

    Bunların ülkemizde de örnekleri var, egenin karşısında da...
    Ama karbondan aventador, çok ciddi proje, içi çakma da olsa, 150-200 km hızı geçmese de, çarpışma testinden sağ çıkamayacak bile olsa ciddi emek ve bilgi-deneyim gerektirecek birşey.

    Yani okyanusa karbon yatla açılmadan önce nebileyim bir sandal yapın, havuzda deneyin yüzecek mi, sonra gölün öbür yakasına geçebilecek birşeyler yapın, sonra denize inmeyi düşünün, yoksa alabora olmak kaçınılmaz olur, o kadar emek ve para bir noktada tıkanır hiç olur...

  9. #123

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu baştan sona okudum gerçekten çok etkiledim 30 dk aralıksız güldüm

    Nedir ya 0 nı alıcak param var ama boş vakitten 30.000 € yapıcam diyo

    of of öldürdü bu konu beni

  10. #124
    d3n1s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Cahul, MD
    Mesaj
    1.903
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    usta, sen ciddisin, ya da öyle görünüyosun, bilmiyorum, beni de bağlamaz. Ben seni ciddiye alıp, bi iki tavsiye vermek istiyorum, naçizane. Daha önce araba üretmeyi geçtim, birleştirmediysen veya toplamadıysan ya da günlük kullanım aracını pist aracına çevirmediysen, ilk işin olarak Aventador yapmak, emeklemeden koşmaya benzer. Madem EU ülkesinde yaşıyosun, ve madem para sorunun yok, bi tane birleştirilmemiş Caterham Super 7 sipariş et, araç sana parça olarak gelsin, birleştir. Hem halihazırda road-legal bir aracın olur, hem de gerekirse piste de çıkarabileceğin safkan bir spor otomobilin. Kendini denemiş de olursun, neyi ne kadar yapabildiğini görürsün. Ya da kazalı bir araç alıp toplamayı dene, üstüne de bolt-on kitlerden tak. İşin mantığını öğren. Ondan sonra tekrar kendine araç üretme fikrini bir tart, "gerçekten gerek var mı" ve "ben bunu yapabilecek miyim" diye. Eminim bakış açın değişecektir.
    öyle işte.

  11. #125
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selam,
    Ben endüstriyel tasarımcıyım ve supercar projelerinde çalışıyorum.
    yapılmaz diye birşey yok ama o rakamlara olmaz.
    Aventadoru kopyalayamazsınız.
    Ortalama düzgün bir supercar prototipi yaklaşık 700bin euroya mal olur (hazır motor ve şase alındığı taktirde)

  12. #126
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sanayide çamurluğu boyatamadık adamdaki fantaziye bak
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  13. #127
    K0213 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.832
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SubieGuy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle söyleyeyim, bu tür bir projeyi ve hayali ben hiç garipsemiyorum.

    Ama aventador, ilk proje için fazlasıyla iddialı. Tamamen kabon fiber monokok şase, ve çok detaylı tasarlanmış süspansiyon, F1 tipi otoklavlanmış dry karbon kaza kafesi, iddialı bir motor ve yürüyenden bahsediyoruz.
    http://www.thecarbonfiberjournal.com...gchassis01.jpg
    Gövde panellerini benzetmek kolay kısmı, kabuğun altı ve frame zor. Bu yüzden millet donör arabalar kullanıp çevrim yapıyor.

    Ama sıfırdan araç yapmanın zevki başka. Daha önceden eliniz kaynak makinası, sac makası tutmadıysa, alunimyum plaka dövmedi, fiberglas yüzünden haftalarca kaşınmadı iseniz, Lotus Super7 türevi, locost gibi kutu profilden yapılabilecek, planı-yapılacaklar listesi internette hazır olan, iyi organizasyonla bir kışta bitip yollara çıkabilecek birşeyi, sıfırdan yapmak daha mantıklı. Ki bunda bile donör bir araç lazım, motoru yürüyeni süspansiyonu vs alabileceğiniz.

    Bunların ülkemizde de örnekleri var, egenin karşısında da...
    Ama karbondan aventador, çok ciddi proje, içi çakma da olsa, 150-200 km hızı geçmese de, çarpışma testinden sağ çıkamayacak bile olsa ciddi emek ve bilgi-deneyim gerektirecek birşey.

    Yani okyanusa karbon yatla açılmadan önce nebileyim bir sandal yapın, havuzda deneyin yüzecek mi, sonra gölün öbür yakasına geçebilecek birşeyler yapın, sonra denize inmeyi düşünün, yoksa alabora olmak kaçınılmaz olur, o kadar emek ve para bir noktada tıkanır hiç olur...
    7 sayfanın en seviyeli, en mantıklı postu olmuş, tebrik ederim.

    Bence de işin özeti budur ama böyle yazmak varken, ne gerek var her aklına geleni alaycı bir dilde yazmaya?

    adam toşbil geçiyor olsa bile, ciddi cevap verildiğinde keklenmiş mi oluyor insan? ki adam 7 sayfadır onca alaycı cevaba karşın hiç uslübunu bozmayarak bence seviyesini belli etmiş. neden ciddiye almayanlar bu kadar konuya ilgi gösteriyor anlamadım
    Fiat's Are Faster Than You Think!

  14. #128

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    67
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    199
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı K0213 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    7 sayfanın en seviyeli, en mantıklı postu olmuş, tebrik ederim.

    Bence de işin özeti budur ama böyle yazmak varken, ne gerek var her aklına geleni alaycı bir dilde yazmaya?

    adam toşbil geçiyor olsa bile, ciddi cevap verildiğinde keklenmiş mi oluyor insan? ki adam 7 sayfadır onca alaycı cevaba karşın hiç uslübunu bozmayarak bence seviyesini belli etmiş. neden ciddiye almayanlar bu kadar konuya ilgi gösteriyor anlamadım
    Katılıyorum

  15. #129

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    67
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    199
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Corsan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba forum sakinleri...
    Sanırım biraz hızlı giriş olucak ama ne yapalım...

    Konu başlığında okuduğunuz gibi, projemiz 0'dan bir Aventador yapmak. Konuyu açmamdaki neden, bazı konularda cahil kalmışlığım ve de böyle bir araç yapmak isteyen birinin ne kadar gözden çıkarması gerektiği, nasıl sorunlarla karşılaştığı ve bunların nasıl aşılacağı...
    Bir elin nesi iki elin sesi var atasözünden çıkarak, konu açmak istedim. Bu kadar üyeyle eminim ki adamı şamar oğlanı yaparız.

    Araç şaşisinden başlayıp sonuna kadar 1:1 kopya olucak. Mekanik hariç tabi...
    Bazı parçaları eski arabalardan toplayıp, bazılarının patentini yapıp monte etmek.

    * Öncelikle, şaşi hakkında biraz eksik elimdeki bilgiler. Mürekkep yalamış dostlarımız bu konularda yardım ederse sevirim açıkcası.
    Aventador, bir carbon monocoque . Alüminyüm veya çelik kullansak olur mu? Ne kadar kalınlıkta boru kullanmamız gerekicek?
    * Aventador'un bir güzel yeri de biliyorsunuz ki, içi... Bunun içini 1:1 yapabilecek tanıdığınız bir usta veya bir replica kit var mıdır? Çünkü araştırdığıma göre orjinali biraz pahalı... 3D baskıcı varsa sanırım daha iyi olur. ABS plastik ile işi halletmiş oluruz kalıbı.
    * Farları hakkında replica hakkında bilgisi olan veya 3D baskı yapabilecek biri?
    * Geldik en önemli kısma, hız göstergesi. Sanırım bunun kaçısı yok, orjinal olucak ama geri kalan kısmı nasıl ayarlamamız gerekiyor? Burada bir araba elektrikçisine ihtiyacımız var sanırım.
    * Karbon fiber baskı yapabilen birine ihtiyacımız var. Yurtiçi veya yurtdışı, eli iyi işi kaliteli biri. 3D karbon fiber baskı. Aventador'un giysisini sanırım polyesterden yaparsak biraz kötü durur.
    * Bu konuyu pek araştırmadım, şimdi bu konu üzerinde araştırma yapmaya başlıycağım. Hava yastıkları. Projemizde en önce gelen, güvenlik.
    * Jantlar konusuna girmiyorum bile... Replica jant alıp pişman olan var mı? Sanırım o kısımda orjinal olucak.
    En can alıcı bir başka nokta ise sanırım sahip olacağı motor. 2.0L motor düşündük şimdilik. Boşuna vergi ödemek zoruma gidiyor açıkcası. Ama bizim için önemli olan, V12 gibi o yırtıcı sesi elde etmek. 2.0L 4silindir bir araçtan o şekil hırçın ses elde edemezsek v12'ye kalıyor işimiz. En azından V8. Fazlaya kaçmadan 450hp+ bir güç yeterli olur sanırım.
    Buyrun ahali, beyin fırtınasına...
    Para senin zaman senin gerisine kulak asma nedendir bilinmez bizim ülkemizde budenli girişimcilere deli gözü ile bakılıyor Avrupa'da ne oluyor aksine teşvik alınıyor dediğim gibi arkadaşım Allah (c.c.) utandırmasın sonucu sabırsızlıkla bekliyorum.

  16. #130
    h22ek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Youtube da supereplicascom diye bir kanal var.. ciddi videolara ulasabilirsiniz yapim asamalariyla ilgili.. hatta adamlarin satis yaptigi bir site de var...

    supereplicas.com – Make your dream come true

    parca temini icin belki isinize yarayabilir..
    ## Parental Advisory Excessive VTEC Power ##

  17. #131

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Dubai - UAE
    Mesaj
    1.461
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende cesaratten oturu tebrik ederim, guzel birsey cikar ortaya yada cikmaz, cikmazsa hobimdi ugrastim zevkliydi, guzel birsey cikarsa da yaptim oldu dersiniz, kolay gelsin

  18. #132
    yagizisik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    17
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Adam azimli
    Kelebek
    Mustafa ALTUNSOY.. ∞ (06 MUS 73)

  19. #133
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ergenlikten cıkamamıs arkadaşlara, konuya giriş için bi engel koyabıleydık keşke. Neyse abi sen dalga geçtiğini sananlara aldırma, cok mantıklı fikirler geliyor okuduğum kadarı ile.
    bbm pin :2B244451

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •