User Tag List

4 sonuçtan 1 ile 4 arası

Konu: Gömlek ve Piston Genişletme İşlemi Hakkında

  1. #1
    Speed_TurN
    Misafir

    Gömlek ve Piston Genişletme İşlemi Hakkında

    Sormak istediğim soru herhangi bir aracın örneğin rektefiye edilecek motor yaptıracak bir araçta motor açılmışken gömleğin genişletilmesi ve buna uygun çapta bir piston segman ve kol takmak ile silindir kapağı değişmeden subaplar değişmeden bu pistonlar üzerinde yine subap için pistonüzerindeki yerlere denk gelecekmi orjinal subaplar yoksa subaplardamı değişmesi gerekecek gaytlarla beraer.. ayrıca aracın orjinal beyiniyle bu işlem yapıldığında güç tork artışı yakalanabilirmi

  2. #2
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Subapların yaptığı açı ve sıkıştırman değişmezse sorun yaratmaz.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  3. #3
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    alacağın piston ,kendi motor bloğun için olacağından tekrardan subap yerlerini genişletmen yada açman gerekmez piston çapını büyütsende değişmez çünkü piston üreten firma aynı gelen yerlerine uygun olarak yapmıştır. ama a bloğuna b marka piston uydurmak! istersen, bu sefer freze de orjinal pistonların üstündeki subap izlerini koyacağın b marka pistona açtırman gerekir. her motor bloğunun orjinal gömleklerinin belli bir genişletme miktarı vardır, fazlasında gömlekler incelir alttan delik çıkabilir, gömleklerin rijitliği bozulur. subap ve gayd değişimi orjinallerinde herhangi bir problem yoksa gerekmez. ama sıkıştırmayı arttırmayı yada daha sağlam malzemeden yüksek ısılara dayanmasını istiyorsan değiştirebilirsin. hacim ve sıkıştırma oranın değişeceğinden, orjinal yazılımla kullanman yarardan çok zarar olur.. benzin regulatoru,benzin pompası enjektor uygulaması ve piggyback bir ünite ile benzin hava karışımını ayarlaman gerekir.
    hangi marka araç ve motor için soruyorsun?
    atmosferik mi aşırı beslemeli motor mu?
    sadece bilgi amaçlı mı yoksa yaptırmayı düşünüyor musun?
    detaylı yazarsan daha istediğin cevaplara ulaşabilirsin.
    Failure is not an option.

  4. #4
    red_Devil
    Misafir
    Eğer motor yapılan araçta orjinal ölcülerinde piston sekman gömlek kullanılırsa yanma odalarında herhangi bir oynama yapılmasına gerek yoktur. Ama aracın piston capını genişletmek istersek farklı gömlek ve piston kullanılır ve cap genişleyince silindir kapagındaki yanma odalarıda genişletilebilir.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •