User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: İntegra rölanti sorunu

  1. #1
    timuçin38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    İntegra rölanti sorunu

    Arkadaşlar ramazan ayı içinde üst kapağı söktüm ve silindir kapak contasını yanması neticesinde değiştim. bütün vakum hortumları v.s rölanti valfi( mustafa kemal tekin yardımıyla) bütün kontrolleri yaptım. Hava alan bir yermi var diye tekrar tekrar baktım fakat rölanti kelebekten en düşük seviyede olmasına rağmen 1100 rpm de çalışıyor. benmi biryer kaçırdım gözden anlayamadım.Kapağı sökmeden önce böyle bir sorunum yoktu. Tekrar nerelere bakmam gerekiyor? yardımcı olursanız sevinirim

  2. #2
    timuçin38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir öneri tavsiye kış geldi beyler

  3. #3
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    öncelikle rolanti motorunu kontrol et, lpg varmı ve arıza lambası yanıyormu?
    birde ect sensörünü de kontrol etmende fayda var.

  4. #4
    timuçin38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı by_hayali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öncelikle rolanti motorunu kontrol et, lpg varmı ve arıza lambası yanıyormu?
    birde ect sensörünü de kontrol etmende fayda var.
    Hayır araç benzinlidir. arıza lambası yakmıyor. ect ve rölanti motoru hangisi? Siz daha iyi bilirsiniz o kadar çok sensör v.s varki

  5. #5
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mutlaka hava emiyor bir yerden... kelebeği fitv ve rolanti motorunu söküp conta ve o ringlerini kontrol et
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  6. #6
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tüm manifold vakum hattını kontrol edeceksin. IACV, FITV, PCV, Purge Valf vs bunları öğrenmen ve kontrol etmen lazım. Sökmüşsen emme manifold contasını, tüm vakum hattı boru ve bağlantılarını da...
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  7. #7
    timuçin38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bilgileriniz için teşekkür ederim herkese. iş yogunlugu nedeni ile fazla bakamıyorum aracıma ve siteye. Arayıp bulacağım artık. Emme manifoldunu sökmeden kapağı söküp taktım ben. Hortumlar kelebek boğazı v.s dediğiniz yere bakmak en mantıklısı. Şu otomatik jiklenin 3 civatası var. 2si üst 1 i alt diye hatırlıyorum. Onun biri kırıldı takmadım ordanmı diye düşünüyorum ama loctite sürüp kapatmıştım?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •