User Tag List

10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: 2008 CORSA GSİ Yüklemek istiyoruz.

  1. #1

    Üyelik
    Oct 2014
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    71
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Post 2008 CORSA GSİ Yüklemek istiyoruz.

    Arkadaşlar merhaba. bildiginiz üzere dün konuyu açmıştım. aracımın sorunu belli oldu. 4.piston işlevini yerine getirmiyormuş 3bin tl gibi bi rakam çıktı ortaya.Bende dedimki madem motor açılıcak açmışken azda yükleyelim. hem yükleyelim hemde sorunumuzu çözelim. sizce nasıl bir yol izlemeliyim o fiyatlara ?

  2. #2
    buda.pest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    177
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam geçmiş olsun.konuyu takipteyim benim de merak ettiğim bi motor.

  3. #3

    Üyelik
    Oct 2014
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    71
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı buda.pest Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam geçmiş olsun.konuyu takipteyim benim de merak ettiğim bi motor.
    sagolun bende bekliyorum işte daha durumun akibeti ne olucak görecegiz.

  4. #4
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2800-3000 TL gibi bir ücrete forged kol ve forged piston koymanızı tavsiye ederim. Orjinal pistonları krem peynirden yapılmış gibi sorunlu bu araçların.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  5. #5
    speed_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    slm merhaba görkemin arabayı yaptı erhan abi yardımcı olurum sana p.m atıyorum.
    doğuştan araba manyağı

  6. #6

    Üyelik
    Oct 2014
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    71
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed_emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    slm merhaba görkemin arabayı yaptı erhan abi yardımcı olurum sana p.m atıyorum.
    sevinirim bekliyorum

  7. #7

    Üyelik
    Oct 2014
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    71
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2800-3000 TL gibi bir ücrete forged kol ve forged piston koymanızı tavsiye ederim. Orjinal pistonları krem peynirden yapılmış gibi sorunlu bu araçların.
    onları koyunca bizim problemde hallolur herhalde degilmi ?

  8. #8
    Hakan-N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    353
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    madem motor açacaksınız kesinlikle forged kol piston öneririm böylelikle yazılımla rahatça basınç açabilir ufak tefek oynamalarla iyi hp ler elde edersiniz aynı fiyatlara
    DR.ECU

    SAFKAN Le Mans
    ___________________________
    By İstanbul Otopark / Fatih

  9. #9
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Açılacaksa forged yapmak daha mantıklı, yurtdışında ve TR de 350-400 hp dolaşan örnekleri mevcut daha büyük turbo enjektör vs ile de. orj kullanılacak olsa bile yazılım + egzoz sonrası limite dayanmamış olacak hemde.

  10. #10

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    servisten alacağın kol ve piston fiyatı forged fiyatlarını geçecektir zaten. bence forget kol piston yapmalısın. ama bence piston ölçüleri aynı ölçüde kalsın sonrasındaki turbo enjektör büyütmelerinde sıkıntısızca kafana takmadan yükleyebilirsin

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •