User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
42 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Kamber ayarı

  1. #1

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Kamber ayarı

    Arkadaslar merhaba bi arkadasim cruze sine kamber ayari yaptirmak istiyo normal bi rot balans ciya gittigimizde bunda dingil var salincak yok kamber olmaz diyolar ama internetten bakiyoruz yedek parcacilarda cruze salincak satiliyo gozukuyo . Yardim edebilcek bi bilgisi olan varmi bi yardim edebilirmisiniz

  2. #2
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Resimlerden bakabildiğim kadar cruze arka süspansiyon tasarımına baktım, kamber ayarı yapılabilecek gibi durmuyor. Bence ustanız haklı.

  3. #3

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı empo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Resimlerden bakabildiğim kadar cruze arka süspansiyon tasarımına baktım, kamber ayarı yapılabilecek gibi durmuyor. Bence ustanız haklı.
    Tesekkur ederim ilgilendiğiniz icin

  4. #4
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fabrikasyon kamber değeriyle ilgili sıkıntımı var yoksa görünüş içinmi istiyorsunuz?
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  5. #5

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fabrikasyon kamber değeriyle ilgili sıkıntımı var yoksa görünüş içinmi istiyorsunuz?
    Surtmuyosa sikinti var dedik ofset jant takdik eyupden edirne kapiya gidene kadar camurlugun boyasini kaldirdi dizel araba gibi girrr girrr surte surte gittik onun icin hafif kamber gerekiyo

  6. #6
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada ben direkt olarak arka tekerlere göre baktım. Mesajımı on tekerlekler için algılamayın..
    Ayrıca çok isteniyorsa arka tekerleklere de bir miktar kamber verilebilir ancak bunu buradan yazmıyorum zira aklımdaki yöntem ile yapmak çok çok tehlikeli. Görüntü için göze alınacak iş değil

  7. #7

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı empo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada ben direkt olarak arka tekerlere göre baktım. Mesajımı on tekerlekler için algılamayın..
    Ayrıca çok isteniyorsa arka tekerleklere de bir miktar kamber verilebilir ancak bunu buradan yazmıyorum zira aklımdaki yöntem ile yapmak çok çok tehlikeli. Görüntü için göze alınacak iş değil
    Dingil ısıtma isleminden mi bahsediyorsunuz

  8. #8
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Keşke istanbula kadar gelmişken Sanko Sanayide Murat Ralliye uğrasaydınız bir şekilde halledilirdi.

    Ben Puntonun kamber verilmez denen arkasına -3.5 kamberi orada verdirtmiştim.

    Sonra Pro Ceedde de coilover vs olmamasına rağmen önlere kamber vermişlerdi.
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  9. #9
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaynağa, ısıtmaya göre benim söyleyeceğim 'belki nispeten' daha güvenli olabilir. Ancak kesinlikle tavsiye etmiyorum. İşlemden sonra hemen olmasa da ansızın vida/somun kesilebilir yada bükülebilir. İllaki yapacaksanız bile orjinal olandan daha uzun ve dayanıklı vida/somun kullanın.


    Bu resimde yuvarlak içine aldıgım bölgedeki parçada 4 tane cıvata somun ikilisi var. Parçanın resminde ekliyorum;


    Bu parçayı süspansiyon sistemine bağlayan 4 cıvatanın üstte kalan 2sini normal, alttaki ikisinide ihtiyaca göre gerekli sayıda pul vs koyarak daha uzun cıvata ile takarsanız kamber elde etmiş olursunuz.
    Dip not; eklenecek pul vs sayısına göre parçanın üst kısmında hafif eğme şeklinde tadilat gerekebilir. Ancak kesinlikle ama kesinlikle tavsiye etmiyorum. Yaparsanız sizin sorumluluğunuzdadır.

  10. #10
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    1.032
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı empo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaynağa, ısıtmaya göre benim söyleyeceğim 'belki nispeten' daha güvenli olabilir. Ancak kesinlikle tavsiye etmiyorum. İşlemden sonra hemen olmasa da ansızın vida/somun kesilebilir yada bükülebilir. İllaki yapacaksanız bile orjinal olandan daha uzun ve dayanıklı vida/somun kullanın.


    Bu resimde yuvarlak içine aldıgım bölgedeki parçada 4 tane cıvata somun ikilisi var. Parçanın resminde ekliyorum;


    Bu parçayı süspansiyon sistemine bağlayan 4 cıvatanın üstte kalan 2sini normal, alttaki ikisinide ihtiyaca göre gerekli sayıda pul vs koyarak daha uzun cıvata ile takarsanız kamber elde etmiş olursunuz.
    Dip not; eklenecek pul vs sayısına göre parçanın üst kısmında hafif eğme şeklinde tadilat gerekebilir. Ancak kesinlikle ama kesinlikle tavsiye etmiyorum. Yaparsanız sizin sorumluluğunuzdadır.
    porya kafasının altına pul koyulursa yüzde 99 o vidalar keser bencede denemek bile sakıncalı...

  11. #11
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende kesme yapmamıştı, hem de gülle gibi 9 offset keskin jantlarla...

    Ama nolmuştu, ayda bir porya bilya dağıtıyordu araba

    Sıkıntılı işler kısacası kamber kiti falan olmayınca.
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  12. #12
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    1.032
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benimde sağ arka dağanık bilya bakıyodum tam =)

    https://www.ucuzyedekparcam.com/ARKA...J,PR-8907.html

    yavuz abi taşıyıcıya düzgün basmayacağı için allahtan birşey olmamış yani..

  13. #13
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DRaGGeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende kesme yapmamıştı, hem de gülle gibi 9 offset keskin jantlarla...

    Ama nolmuştu, ayda bir porya bilya dağıtıyordu araba

    Sıkıntılı işler kısacası kamber kiti falan olmayınca.

    Alıntı Tayfun-E30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    porya kafasının altına pul koyulursa yüzde 99 o vidalar keser bencede denemek bile sakıncalı...

    Daha önce denemedim, bizzat deneyen de görmedim. Süspansiyon tasarımının resimlerine baktım. En kolay söylediğim gibi yapılır. Ha değer mi o riski almaya, değmez.

    Benim canım tatlı ben yapmam almam öyle bi riski. Yapmayın risk almayın diye tavsiyede ederim.

    Büyük ihtimalle ya bilye falan dağıtıcak ya cıvatayı eğecek yada direkt kesecektir bana göre. 3 5 günde olacağını sanmam ama bi araba hergünde diken üstünde kullanılmaz ki Mazallah yolda yüksek süratte falan keser cıvatayı abartmıyorum direkt olarak tekerleksiz kalırsınız (ne jant ne lastik ) Sonrasını düşünmek bile istemiyorum.

    Bu söylediklerimden sonra da görsellik için yapan olursa suç benden gitmiştir yani ne diyeyim.



    @Tayfun-E30 istenilirse pul yerine farklı şeyler de kullanılabilir (spacer gibi cnc'de açılı şekilde üretilip taşıyıcıya düz bastırılır) ama kişisel olarak, uzman bi makine mühendisi hesabını yapmadığı sürece, hiçbir şekilde güvenemem yani.

  14. #14
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Cruze'a vossenler takılırken ordaydım bende.. Jantın içinden aldırma payı yok mu hiç?

  15. #15

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DRaGGeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Keşke istanbula kadar gelmişken Sanko Sanayide Murat Ralliye uğrasaydınız bir şekilde halledilirdi.

    Ben Puntonun kamber verilmez denen arkasına -3.5 kamberi orada verdirtmiştim.

    Sonra Pro Ceedde de coilover vs olmamasına rağmen önlere kamber vermişlerdi.
    Zaten istanbuldaki amacimiz murat ralliydi ama olmuyo dediler verilmez dediler yolladilar

  16. #16
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haklı olarak sorumluluk almak istememişlerdir.

  17. #17

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı empo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaynağa, ısıtmaya göre benim söyleyeceğim 'belki nispeten' daha güvenli olabilir. Ancak kesinlikle tavsiye etmiyorum. İşlemden sonra hemen olmasa da ansızın vida/somun kesilebilir yada bükülebilir. İllaki yapacaksanız bile orjinal olandan daha uzun ve dayanıklı vida/somun kullanın.


    Bu resimde yuvarlak içine aldıgım bölgedeki parçada 4 tane cıvata somun ikilisi var. Parçanın resminde ekliyorum;


    Bu parçayı süspansiyon sistemine bağlayan 4 cıvatanın üstte kalan 2sini normal, alttaki ikisinide ihtiyaca göre gerekli sayıda pul vs koyarak daha uzun cıvata ile takarsanız kamber elde etmiş olursunuz.
    Dip not; eklenecek pul vs sayısına göre parçanın üst kısmında hafif eğme şeklinde tadilat gerekebilir. Ancak kesinlikle ama kesinlikle tavsiye etmiyorum. Yaparsanız sizin sorumluluğunuzdadır.
    Aile arabasi oldugu icin bole bi riske degmez diye dusunuyorum

  18. #18

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cruze'a vossenler takılırken ordaydım bende.. Jantın içinden aldırma payı yok mu hiç?
    O arac bizim hatta balansciya gitmisdik o degil baska bi cruze bu icine hic bakdirmadik dogrusu

  19. #19

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı empo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haklı olarak sorumluluk almak istememişlerdir.
    Olmuyosa olmaz fazlasina gerek yok zaten

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •