evet benim aracımda ısınana kadar dediğiniz tepkileri gösteriyo.rolanti yüksek sonra devir biraz düşüyo sonra tekrar devir yükseliyo benim aracmda eksoz da var o sıra ses cızırtılı senfoni gibi geliyo :)
Printable View
Klima açıkken motorun sesi aşırı değişen var mı? 100-200 devir artışını kastetmiyorum.
308 Gtı gelmemiş hala ?
bursaya test aracı gelir mi ? :rolleyes:
230 da limitör var bugün bir daha denedim direk gaz kesiyor
sprint booster isteyen varsa bende bi tane var 207 den sökme
233 Km/h sondur,yazılım ile 251 Km/h görenler oldu kardeşim.
Map i değiştirmeden sadece 230 limitini kaldıran yazılım var mı ep6fdtx için?
Video çekeyim diyecem ama anlaşılmazki :(
O limit olmasa std. Hali yokuş aşağı rahat 240 görür sonra da vites biter zaten :))
Peugeot sevmiyo top speed olayını :)) rcde de 227de devir biterdi yanımızdan tdi octavialar geçerdi :))
ep6fdtx için Tr de henüz yazılım yapıldığını sanmıyorum ama ep6cdtx ile araların sadece emisyon farkı olması lazım bu bakımdan limitörü kaldırmak zor olmasa gerek.
ewet peugeot un top speed sevmediği doğru ancak hepimizin bildiği gibi kadran sapması en az olan markalardan biri
bu sebeple bizim 230kmh ile yakın rakiplerin 230kmh ları aynı olmayabilir :)
208 in vites oranları çok uzun sadece 5. vitesin bile max speed i RC den uzun ki 6 yı da hesaba katınca 300kmh ye yaklaşıyor.
benim kendi yol verilerinden yola çıkarak hesaplamamdan bulduğum vites oranları
6500dd redline başlangıcı
6850dd oem yazılımda devir kesinin devreye girdiği yer
7000dd motor devir sonu, yazılım ile kesici kaldırıldığında
http://s33.postimg.org/ppyxveskf/208...es_oranlar.jpg
keza stage2 gti ile Can 5. vitesde 250kmh da hala kesiciye giremediğini söylemişti.
yukarıdaki hesaplamanın çok sapacağını sanmıyorum son vites için max 8-10kmh dır
Yok maalesef farklar var arada. Dün mesajdan sonra biraz araştırdım. Eskisi gibi full detaya erişemiyorum artık ama bulabildiğim kadarıyla
Enjektörler farklı ve 200bar basınçları var cdtx te 120barmış
Ecu farklı mevd17.4.4 varmış cdtx te 17.4 müş
Fransızcam çok yetmedi ama bir tür anti-tuning koruması varmış. Müdahaleyi hissettiği an P3028 veriyormuş vb. Bundan çok emin değilim.
Emisyonu yakalamak için carbon like diamond diye özetledikleri bi ekipman varmış. Cdtx te yokmuş
3-5 madde daha var böyle
Ben de açıkçası yazılım + stop start farkı vardır diye düşünüyordum
Öte yandan tablodaki rakamları deneyeceğim. Ama son viteste 90kms@2000rpm yapan 270kms@6000rpm yapar diye düşünüyorum.
Heyecanlandım :)
https://www.google.com.tr/url?sa=t&s...9084_C-9JgCnCw
Dosya bu. Anlayan tercüme edebilir mi?
208 GTi THP200 3.55, 1.92, 1.32, 1.03, 0.82, 0.68 Diff 3.56 Lastik 205 - 45 - 17
Tyre Diameter = 1935.18 mm
Rev Limiter = 6850rpms
1st Gear = 62.93 km/h - 39.02 mph
2nd Gear = 116.36 km/h - 72.14 mph
3rd Gear = 169.25 km/h - 104.94 mph
4th Gear = 216.91 km/h - 134.48 mph
5th Gear = 272.46 km/h - 168.92 mph
6th Gear = 328.55 km/h - 203.7 mph
vitesler gerçekten çoooook uzun ve bu hızlar motor cevirebilirse gerçekleşir diye tahmin ediyorum. ama illaki şişecektir stok intercooler ile :D zaten lastikde desteklemiyor orasıda ayrı mevzu :D
Deniz,
EP6FDTX için yazılım yapılabiliyor fakat ECU'yu BootMode'a almak zor ve karışık biraz, henuz OBD üzerinden 208GTI'lara yaptığımız gibi müdahale edemiyoruz.
enjektörler iyimiş ancak bu kadar basınç farkı biraz fazla geldi cdtx de oem enjektörler 300hp yi destekliyor sanırım. etuners ın stage4 gti ında enjektör değişimini okumadım
bakalım biz de yazılım yapınca göreceğiz nereye kadar destekleyecek
anti-tuning koruması olması üzücü ama mutlaka birgün kırılacaktır :)
5.vites dahil oem turbo ile bu hızlar hayal :( keşke 5 biraz daha kısa olsaydı 6 zaten ekonomi modu
Ben de 6.vites net 90kmh, siz de 86kmh ise anlaşılan 6.vites oranları da farklı
Acaba diğer vitesler nasıl
ama verdiğim değerler THP200 için, sizinki sanırım THP208, doğrumu? THP208 için transmission ratio'lar daha farklı olabilir, keza 208 30th ile aynı motor ki onun sanzıman oranları daha farklı.
208 GTi 3.55, 1.92, 1.32, 1.03, 0.82, 0.68 Diff 3.56 Tyres 205 - 45 - 17
208 GTi 30th 3.456, 2.041, 1.433, 1.103, 0.881, 0.745 Diff ??? Tyres 205 - 40 - 18
4-195kmh
5-230kmh
6-265kmh
Olacak şekilde son 3 dişliyi değiştirsek
Çok farklı bir gidişi olur. Şehirdışı Yakıt sarfiyatı artar ama performans a değer diyorum
haziranı yarıladık 308 GTI yok hala listede ?!?!? :rolleyes:
Peugeot'da olay şöyle işler. Önce araç Türkiye'de lanse edilir. Muhtemelen Yağız Avcı'nın da katıldığı bir event ile duyrulur. Reklamları filan döner. Sonra 3-5 araç bayileri gezmeye başlar. Sipariş toplanır. Bu aşamada websitesinde fiyat da belli olur. Millet sipariş geçer ama bu sefer araç bulunamaz sonar hayırlısıyla herkes Ağustos'ta araçlarına kavuşur :D
Websitesindeki liste EUR kurunda ciddi bir değişiklik olmadığı sürece her ayın ilk Çarşambasından sonar güncellenir.
Bir tecrübe eden var mıdır konuyla ilgili?
Brembo'cu geldi. Siz Brembo'mu istiyorsunuz. :) Kim ne istiyor söyleyin yardımcı olayım. :)
bizim grupta arkadaşlar ile de konuşmuştuk, 17 lere uymaz yada uysa bile kullanımı pek verimli olmaz diye hatırlıyorum
Şuayb selam
frenlerden genelde memnumum ama Brembo olsa daha güvenli gazlarım :) sen bir alt yapıyı oluştur
ancak benim bir talebim daha var final ratio yada 4-5-6 dişliler için desteğini bekliyorum
bu şekilde 6.vites çok hantal bana 306GTİ ları hatırlatıyor :)
Ankara da 38 plaka 208 gti buradamı ? :)
Deniz,
aslına bakarsan frenler oldukca güzel, RC'deki fren ölçüleri ile aynı diye biliyorum (Allure dahil). ama bi terslik var nedir ne değildir bende anlamadım, sanki şişme yapıyo bi balonluk var gibi frenlerde dimi? benim 207GT hatırladığım kadarı ile daha iyi tutuyodu daha küçük disklerle. :S anlam veremiyorum açıkcası. ebay vb'de gördüğüm kadarı ile ilk çıkan mod parçalarından biri çelik fren hortumları oldu, belki işe yarayabilir diye düşünüyorum.
Kac mm abi diskler? :)
308gti hep soruluyor, merkeze gelmiş bir araç. Herhalde test aracı olacak
Ayrıca çift renk 208gti geliyormuş Fransa'dan, Peugeot sport modeli olabilir