Ben bir araç alacağım zaman 0-100'e bakıyorum. Bu bana aracın dişli oranları ve tutunmasıyla ilgili fikir veriyor. Dişli oranları çok önemli benim için.
Printable View
0-100 de sürücü faktörü de çok önemli yani refleksler biraz yavaşsa 0,2 saniye bile ciddi zaman kaybettirir ve aracın gerçek gücünü göremezsin ama
100-200 de sürücünün vites değiştirmek için vereceği refleks süresi uzuyor dolayısıyla aracın gücünü daha rahat görebiliyorsun.
Tabi tutunma da 0-100 de önemli bir etken.
roll diye bir şey yoktur, tüm dünyada resmi drag yarışları düzenlenir roll değil. Ülkemizde de roll tercih edilmesinin sebebi daha düşük sürücülük yeteneklerine sahip olsanızda roll yapabilirsiniz ama drag için ciddi sürücülük teknikleri kullanmak ve aracı çok iyi tanımak gerekir. Babamda kullansa 100-200 basar yani.
100-200 drag yarışına göre daha ucuzda ondan biz sadece hızlanmayla ilgileniyoruz durmak veya tutunmak gibi dertler çokta dert değil gibi türkiyede :)
birde dragların resmi olanlarının kuralları var falan bize gelmez kural işi ya herkez kafasına göre en iyi olduğu noktayı tutturup geçmeye çalıyor sıfırdan kalkmak zor iş
https://www.youtube.com/watch?v=PxsS4fCVYpY
http://d.gr-assets.com/books/1310152220l/758901.jpg
Durumu net bir şekilde açıklıyor. :D
ben 400 lük önden çeker arabayla nasıl 0-100 yapayım. stock süspansiyonla. ? araba 3 viteste sarıyor. imkansız gt 3076 lıklar ne yapsın birden turbo bi gelecek gümm 550 beygir 2 lastik. o arada bir civikle başa baş yürür 100 e kadar herhalde
ölçülebilirliği arttırmak için