User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: VTİ Kompresyon Testi

  1. #1
    sensizaslaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    57
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    VTİ Kompresyon Testi

    Merhaba arkadaşlar iyi forumlar,
    İki gün önce beğendiğim VTİ yi servise götürdüm Kompresyon Testi yaptırdım fakat 4 gözden ikisinin değeri düşük çıktı 9 10 arası yüksek olanlarda 12 küsür civarlarındaydı doğal olarakda sorun arz edeceği için alacağım kişiyle orta yol bulacağız..
    Usta 1000 in altına düşmez 2000 üstüne çıkmaz falan dedi ası astarını geçer mi? 1000-2000 tl diye yola çıkıp ta 3000 5000 arası bi rakam tutarsa benim için çok kötü olur bu konu hakkında bilgisi olan var mıdır arkadaşlar ?

  2. #2
    Volkann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Sapanca
    Mesaj
    2.658
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    düşük gelen pistonların segmanları kaçırıyordur. açmışken tüm pistonlara segman atılır düzelir.
    99' ZN 106 GTİ
    14' SC İBİZA CUPRA
    94' MAM 106 XSİ (TU5 SWAP)
    16' FK2 TYPE-R

  3. #3
    gökberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    Adapazarı
    Mesaj
    4.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor indir, tak işçilik 1000 - 1500 arasıdır genellikle.
    Açılınca ikisini değil 4'nün de segmanları yenilenir, blok honlanır, yataklar değişir..
    Rodaj yapılır, antifriz konur, yağı değişir, bujiler yenilenir vs vb diye gider benim listem.
    JDM Don Lastiği...
    JDM Kevgir...
    JDM Marlboro Lights...
    .
    .

    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ve sonsuzda dek o virajda mutlu olarak yaşadilar.

  4. #4
    Apocaltique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    257
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Saglikli bir stock vti hepsi eşit 11 bar mi cikmali
    34TF3376 D16Y4 RED iES
    34LA6012 B16A2 Sedan RED VTi
    34YN4748 K4M HB RED Clio
    34FFU95 D16Y4 RED iES
    34RC7033 M42 RED E36 Coupe-34KV3945 M20B30 E30 Coupe

  5. #5
    sensizaslaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    57
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok hızlı cevap geldi tşk ederim arkadaşlar ( :
    arkadaşlar üst kapağı çıkarmışlar boyamak için çıkardıktan sonra sanırım takarken düzgün takamamislar birde yapılanlar listesini almıştım
    Blok aynı fakat b18 e cevirmisler segman atarken parça sıkıntısı olur mu ?
    Darton gömlek
    Darton 84.5 yüksek sıkıştırma piston
    Arc race yatak
    Eogle kol
    İtr yağ pump
    İtr su pump
    İtr egzantirik golden egle conta
    Arp kep saplama
    Arp kapak saplama
    Fcc debriyaj balata
    Hafif volant 29 beyin yazılımsız

  6. #6
    sensizaslaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    57
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Apocaltique Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Saglikli bir stock vti hepsi eşit 11 bar mi cikmali
    ben 18 diye duymuştum ne derece doğrudur bilmiyorum

  7. #7
    Apocaltique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    257
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sensizaslaa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben 18 diye duymuştum ne derece doğrudur bilmiyorum
    18 imkansizda kesin olarak bilmiyorum 11 ama
    34TF3376 D16Y4 RED iES
    34LA6012 B16A2 Sedan RED VTi
    34YN4748 K4M HB RED Clio
    34FFU95 D16Y4 RED iES
    34RC7033 M42 RED E36 Coupe-34KV3945 M20B30 E30 Coupe

  8. #8
    sensizaslaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    57
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Apocaltique Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    18 imkansizda kesin olarak bilmiyorum 11 ama
    fabrika çıkışı 18 olması lazım öyle duymuştum
    ama 11 olsa bende nasıl 12 olacak ki ?

  9. #9
    Turboğuz54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Sapanca
    Mesaj
    1.377
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yüksek sıkıştırma piston olduğu için cıkmıştır 12 kendin yazmışsın sen ustanla iyice görüş bence güveniyosan söyle spekleri motor acılınca sekman kurtarmaz diyip 4 tane piston aldırmasınlar sana bide forged alırsın fiyat ucar
    SAPANCA AUTO CLUB

    CRM PERFORMANCE

  10. #10
    Tuncay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL-SISLI
    Mesaj
    3.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    conta kacirma ihtimali gibi gozukuyor ikisi dusuk ikisi normal yanyana olan piston gozleri arasindan kaciriyor olabilir contadan sibop lastikleri de olabilir ilk marsta duman varmidir ya da gazlamada vites atislarinda yuksek devirde bakmak lazim
    .

  11. #11
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yanlis anlama alanida satanida tanimam ama bana motorun ici tamen stock listedekiler atmasyon hissi uyandirdi bukadar malzeme takan adam o motorun YAZILIMSIZ ecuyla yürümüyeceğini bilir zamaninda bi subaru konusu vardi muhabbet ona benziyo arabayi şişirmişler gibi geldi bana nede olsa gözükmüyor salla gitsin.

    Muhtemelen Segmanlar kaciriyordur kapak contasi olsa yagi suya verir veya ustden üfler motor acildimi en ii 3000 civari kapanir temiz temiz binilir daha uygun olan her sekilde biyer eksik kalir.

    Kapak boyama kisminda üstdeki egzantrik kapagi sökülür yani silindir kapagi komple sökülmez o yüzden yamukda taksan ters de taksan en fazla yağ kaçirir silindir kompresyonu düşmez.

    Yerinde olsam bu arabayi alicaksam üst külbütör kapağını sökerim arp kep saplamaları varsa muhtemelen listenin geriside doğrudur yoksa listedeki hic bisi yoktur.

  12. #12
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ustad kompresör kaçağı olan bir araçta gömleklerde ovalleşme veya cizik vardır ki bu segman atarak kurtulmaz bu 1.4 veya 1.6 olsa eyvallah bir nepze olabilir fakat yazdığınız speclerde yaklaşık 200 hp araçta sıkıntılı bir durum.
    arkadaşlar hemen demiş 1000 2000 tl demişler yalnış yönlendirmişler bilgin olsun. sen ona 85 mm piston alıcaksın sonra dartonlar oynama yapmadıysa dua et yoksa yenısını çakarsın oda 1000 dolar rektefiyesi ve motor işçiliği 2000 tl extra yatak pompa alırsın tertemız yaparsın oda sana 6 bın tl ye patlar.

    ayrıca dartonlu araba almak risktir. oem al kafan rahat olsun.
    MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ

  13. #13
    MTNVTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL/Küçükyalı
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sensizaslaa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fabrika çıkışı 18 olması lazım öyle duymuştum
    ama 11 olsa bende nasıl 12 olacak ki ?
    Benim bildiğimde fabrika çıkısı 18. Önceki VTI ım 17 bar veriyordu
    Lanet olsun içimdeki vtec sevgisine

  14. #14
    sensizaslaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    57
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanlis anlama alanida satanida tanimam ama bana motorun ici tamen stock listedekiler atmasyon hissi uyandirdi bukadar malzeme takan adam o motorun YAZILIMSIZ ecuyla yürümüyeceğini bilir zamaninda bi subaru konusu vardi muhabbet ona benziyo arabayi şişirmişler gibi geldi bana nede olsa gözükmüyor salla gitsin.

    Muhtemelen Segmanlar kaciriyordur kapak contasi olsa yagi suya verir veya ustden üfler motor acildimi en ii 3000 civari kapanir temiz temiz binilir daha uygun olan her sekilde biyer eksik kalir.

    Kapak boyama kisminda üstdeki egzantrik kapagi sökülür yani silindir kapagi komple sökülmez o yüzden yamukda taksan ters de taksan en fazla yağ kaçirir silindir kompresyonu düşmez.

    Yerinde olsam bu arabayi alicaksam üst külbütör kapağını sökerim arp kep saplamaları varsa muhtemelen listenin geriside doğrudur yoksa listedeki hic bisi yoktur.
    yok yok yanlış anlaşılacak bir durum göremedim ben ( :
    şimdi ne yapmalıyım arkadaşlar ne tavsiye edersiniz vtec hakkında pek bilgim yoktur

  15. #15
    sensizaslaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    57
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araç bu arkadaşlar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •