User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: Toyota celİca vvtlİ

  1. #1
    Enverbah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Toyota celİca vvtlİ

    Merhaba arkadaşlar.

    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...7&slink=cvh1fj

    Ülkemizde nadir olan fakat Bulgaristan da ucuz olan bi çok araçtan biri.

    Almayı düşünüyorum.Sizlere danışmak istedim.

    Motor şanzuman nasıldır parça konusunda beni çok üzer mi egzoz filtre yazılımla ne kadar yürür?

  2. #2
    Enverbah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu otomobil hakkında bilgisi olan yok mu arkadaşlar abiler

  3. #3
    mur_84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul/ümraniye
    Mesaj
    3.827
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ülkemizde nadir olan bir araç hakkında bilgi alamaman çok normal değil mi..
    Asıl sancı uyandığında..

  4. #4
    ZaZy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kolay gelsin yedek parça olarak TR'de kaporta olarak zorlanırsın. Motor olarak fotolarda anlaşılan 1.8 T-sport motoru. Corolla Tsportla aynı motor var; orjinalinde 6.200de lift açar 8.200 devir çevirir. Alt devirleri normal 1.8 araçtır; yurtdışında supercharger kitleri mevcut 225hp güç alınır diye biliyorum (alt devirlerin canlanır üst devirlerde zaten tatmin eder) Chip yazılım işi fazla araç olmadığı için biraz muamma. Bu motorlarda mutlaka egsoza el atmalı aracı kısıtlıyor.

  5. #5
    Enverbah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mur_84 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ülkemizde nadir olan bir araç hakkında bilgi alamaman çok normal değil mi..
    Haklısınız fakat forumda bu araç hakkında birilerinin bilgisi vardır.

    Kolay gelsin yedek parça olarak TR'de kaporta olarak zorlanırsın. Motor olarak fotolarda anlaşılan 1.8 T-sport motoru. Corolla Tsportla aynı motor var; orjinalinde 6.200de lift açar 8.200 devir çevirir. Alt devirleri normal 1.8 araçtır; yurtdışında supercharger kitleri mevcut 225hp güç alınır diye biliyorum (alt devirlerin canlanır üst devirlerde zaten tatmin eder) Chip yazılım işi fazla araç olmadığı için biraz muamma. Bu motorlarda mutlaka egsoza el atmalı aracı kısıtlıyor.
    Yabancı sitelerden biraz araştırma yaptım.genelde olumsuz yorum yok araç hakkında.önümüzdeki ay içerisinde almayı düşünüyorum.

    İlerde sc yerine 75-100 hp nos basacağım sizin yardımlarınızla inş.

  6. #6

    Üyelik
    Jun 2015
    Şehir
    Girne/KKTC
    Mesaj
    16
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizim buralarda bolca bulunan bir model.2zz-ge motor kullanılmıştır,iç aksam kalitesi olarak çok bişey beklemeyin sade ve normal bi plastik kalitesi ne eksik ne fazla.İyi bakılmayanlarında yatak sıkıntısı kroniktir buna oldukça dikkat edin.Motoru performans olarak güzeldir ama bi b18c veya k20a keyfi vermeyebilir.Buradada zaten uygun fiyatlı spor araç olarak biniliyor piyasası 20-25 arası parasının hakkını bence kesinlikle veren bir araç,bunun dışında klasik Toyota sağlamlığı bu araçtada var 3 sene sadece arada bir yağı değişen ve hor kullanılan bir araca bindim galeride yatak haricinde hiçbir sıkıntısı yoktu tıkırtı bile gelmiyordu araçtan.Dediğim gibi düzenli yağ değişimi yapılmayan ve kalın yağ kullanılan araçlarda yatak sıkıntısı olur haricinde hiç bir parçası veya aksamında bir sıkıntısı olduğunu ne gördüm ne duydum.Arkadaşımda var bi tane arada gazlarız egzos sesi gayet güzeldir.Burda turbo kitiyle binenler bi hayli fazla stock motorla düzgün bakımla 4-5 senedir sanayiye bakımlar haricinde uğrarlar.

  7. #7
    ZaZy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cenkk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizim buralarda bolca bulunan bir model.2zz-ge motor kullanılmıştır,iç aksam kalitesi olarak çok bişey beklemeyin sade ve normal bi plastik kalitesi ne eksik ne fazla.İyi bakılmayanlarında yatak sıkıntısı kroniktir buna oldukça dikkat edin.Motoru performans olarak güzeldir ama bi b18c veya k20a keyfi vermeyebilir.Buradada zaten uygun fiyatlı spor araç olarak biniliyor piyasası 20-25 arası parasının hakkını bence kesinlikle veren bir araç,bunun dışında klasik Toyota sağlamlığı bu araçtada var 3 sene sadece arada bir yağı değişen ve hor kullanılan bir araca bindim galeride yatak haricinde hiçbir sıkıntısı yoktu tıkırtı bile gelmiyordu araçtan.Dediğim gibi düzenli yağ değişimi yapılmayan ve kalın yağ kullanılan araçlarda yatak sıkıntısı olur haricinde hiç bir parçası veya aksamında bir sıkıntısı olduğunu ne gördüm ne duydum.Arkadaşımda var bi tane arada gazlarız egzos sesi gayet güzeldir.Burda turbo kitiyle binenler bi hayli fazla stock motorla düzgün bakımla 4-5 senedir sanayiye bakımlar haricinde uğrarlar.
    1.8 Tsport motorlarının yatak sarma problemi yağ pompalardan kaynaklanıyormuş. 40.000kmde yağ pompasını ORJİNALi ile değiştirilince gerisi bildiğiniz Toyota sağlamlığı deniliyor. Tabiki yüksek devir çevirdiği için araca ince yağ koyulmalıdır.

    Nos olayınıda hiç bir bilgim yok açıkcası. Blok olarak Toyota ama o kadar zorlanmaya dayanır mı dayanmaz mı net bir bilgim yok. Ben cesaret edip Nos basmıyorum yetiyor zaten motor.

  8. #8
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    MonkeyWrenchRacing den yağ pompası alınır, lift saplamaları da belli bakım aralıklarında kontrol edilir / gerekirse değiştirilir ise bildiğimiz Toyota sağlamlığı.

    Atmosferik olarak honda verimi beklenmemeli, en ideal kıvamı cadde tipi egzantrik üzerine Rotrex SC, Blitz veya TRD sc kitleri ile 272hp civarına kadar alınabilir.

    Nos bence macera olur özellikle en ufak vites kaçırma vs hatayı affetmez.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •