Merhaba arkadaşlar, canım oldukça sıkkın :/
Sizlere sormak istediğim bir soru var. Audi aracım var, gaza geldim motoru biraz kuvvetlendiriyim diye forged piston işine girmeye karar verdim. Motoru açtık. Motorda benden önceki sahibi Gömlek geçirtmiş. Servis iyi yapılmış, sorun olmaz dedi. Fakat içim sıkıldı.
Motora iyi bir rektefiyecide başarılı bir gömlek geçirilirse ne olur? Araç eski düzenini almaz mı? Sonuçta çok yüksek ısılarda çalışıyor bu motor.
Gömlek Çakılmış bir motordan ümidi kesmek mi gerekir ?
Diyelim ki fabrika 500 bin km motor garantisi verdi (Afaki) Gömlek geçirilmiş bir araçta bu değer 100 binlere düşer mi?
Yoksa gömlek geçirilmiş bir blok sıfır ayarında olur mu? Bir de nelere dikkat etmek gerekli.