User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: 207 1.6 hdi turbo değişimi icin yardım?

  1. #1
    Satanael - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / Bursa
    Mesaj
    304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    207 1.6 hdi turbo değişimi icin yardım?

    Aracım suan stock 1.6 hdi 90 hp motor olan 207. Üzerinde ne marka turbo var vs onu bilmiyorum.Balans sorunundan dolayı ıslık calmaya basladı turbo.Sözün kısası eni sonu bi değişim gercekleşicek.Fakat ilerisi icin yazılım downpipe gibi işlemleride uygulamayı düşündüğüm icin turbo değiştirirken benim aracın üstündeki ile 110 luk modellerinkisi farklı sanırım 110 luklarda geometrik turbo olması lazım. hani diyorum onlardan takılabilirmi? takılabilirse artı ve eksileri ne olur? yada sizlerin bu işlerden anlayan arkadasların tavsiyesi olabilir mi?

    işin acıkcası ilk hem turbolu hem dizel ilk aracım.Turbo işinde cok bilgim yok.Aracımıda uzun vadede kullanmayı düşündüğüm icin hem sorunsuz hemde daha performanslı bişiler yapmak istiyorum... Bu durum kafamda hep soru işareti hani diyorum sadece kulaktan dolma edindiğim bilgiler ile sadece turbo pallerini büyütüp icini tornalatıp dısı aynı icindeki palleri daha büyük bi turbomu daha mantıklı olur? yada diyorum bu 110 luklardaki geometrik olanı uyum saglarmı? geometrik ile bizimkiler arasında fark nedir mesela?

    Öyle gırtlak dolusu bişi beklemiyorum zaten.yazılım sonrası 120-130 hp bana fazlası ile yeter... aslında yetmez ama olduğu kadarı ile

    Başka bi turbo takıldıgında birde orjinal yazılıma dönüldüğünde sıkıntı cıkarmı?

    bu işlerden anlayan arkadaslar yardımcı olurlarsa en azından fikir olması icin sevinirim..
    Alıntı SR20DE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konularda bordo klavyeli hızlıların yazıları yok mu öldürüyor beni

  2. #2

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Forumda dizel bölümünde dolu proje ve çalışma var sizin aracınızın motoruyla ilgili. Hatta yapmayı düşündüğünüz 110'luk turbosuyla değişim işlemini yapanlarda var. Direk konu açmak yerine araştırın biraz.

  3. #3
    tornado38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vnt turbo diyorsanız iyi olurda onu aracınızda çalıştırma olayını nasıl yapacaksınız o turbo başlı başına ayrı bir dünya vakumla kontrol edileni var elektromekanik aktüatörlü olanı var buların ecu ile stabil çalışmasını sağlamak lazım falan filan...
    Alıntı _Burak_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    amotisörleri presleticem Allah ne verdiyse + yaylarıda dibine kadar kesicem tek sarım kalacak
    araba 33 cm düşecek
    çıkarken hepinizden helallik alacam
    ordan kınalı otobana basıcam

  4. #4
    Satanael - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / Bursa
    Mesaj
    304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mbulur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Forumda dizel bölümünde dolu proje ve çalışma var sizin aracınızın motoruyla ilgili. Hatta yapmayı düşündüğünüz 110'luk turbosuyla değişim işlemini yapanlarda var. Direk konu açmak yerine araştırın biraz.
    Dizel bölümü 10 sayfa geriye gittim ama dediğim konu ile alakalı bi konu bulamadım malesef. Cart diye cevap yazmışsınız buraya ama eleştirmek yerine madem link ile yardımcı olsaydınız yazmış oldugunuz post en azından boşa gitmezdi.

    yeterli araştırmayı yapıyorum zaten. en önemlisi araştırma yaptığım icin burayada yazma gereksinimi duydum. Kusura bakmayın ama cok gereksiz bi üslub ile yazmışsınız.

    Dizel bölümünde yapılan ford projesi var oda zaten 110 luk versiyondan cevrildigi icin turbolarım stock halleri ile uymuyor zaten..

    Teşekkürler..
    Alıntı SR20DE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konularda bordo klavyeli hızlıların yazıları yok mu öldürüyor beni

  5. #5
    srkns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    606
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo ile birlikte enjektörlere de el atmak gerekecek sanırım.. cooler yeterli kalır mı seat cooler gerekir mi, debriyaj ne kadar dayanır vs bu konulara nokta atışı yorumlar yapamam ama biraz maliyetli bir proje gibi geldi bana.

    bu arada şöyle bir konu buldum;
    http://www.techturkey.com/forum/dize...0hp-110hp.html
    Ne mutlu Türküm diyene

  6. #6
    Satanael - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / Bursa
    Mesaj
    304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı srkns Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo ile birlikte enjektörlere de el atmak gerekecek sanırım.. cooler yeterli kalır mı seat cooler gerekir mi, debriyaj ne kadar dayanır vs bu konulara nokta atışı yorumlar yapamam ama biraz maliyetli bir proje gibi geldi bana.

    bu arada şöyle bir konu buldum;
    http://www.techturkey.com/forum/dize...0hp-110hp.html
    Paylaşım için cok teşekkür ederim.. Tam manasıyla olmasada genede fikir vermiş oldu..
    Alıntı SR20DE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konularda bordo klavyeli hızlıların yazıları yok mu öldürüyor beni

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •