Merhaba,
Aracımın direksiyon pompasındaki Banjo bağlantılarından sürekli olarak oring yırtılıyor.
Yeni Oring'i taktıktan max. bir hafta sonra tekrar tekrar yırtılma oluyor.
Yırtılmalar genellikle Banjo'nun alt tarafındaki Oring'lerde meydana geliyor.
Bir kaç kişiyle görüştüğümde bakır pul onun çözümü dediler, oraya özel pul yapılması gerekiyormuş ama ben çok da emin olamadım.
Oring'leri biraz araştırdığımda Viton olanlarının ısıya, basınca ve hidrolik yağlara daha dayanıklı olduğunu gördüm.
Acaba Viton Oring'ler tek başına çözüm olur mu?
Viton'ları almaya gitmeden bir de buradan sorayım dedim.
Daha önce bu tarz sorun yaşayanınız var mı?
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.