Ebaydan ıtb ve headers alınıp iş çözülür ama tesisat ve beyin düşündürdü beni.
Printable View
4age kapak değişimi için alınacak malzemeler nelerdir? bunun bir maliyetini çıkarmam gerek
bu konuda bir araştırma yapmam gerek kapak tr de olursa daha kolay işimiz bir işçilik maliyeti ve kalitesi önemli
4afe için Turbo uygulamasının malit-yeti belirli = turbo kit $1200 + işcilik $150 buda yaklaşık 2300tl yapıyor 200tl de öyle gitsin 2500tl yapar maliyet bellir alınacak güçte aşağı yukarı belli diye düşünüyorum yaklaşık %30 - %40 buda 105*1,35 = 142 hp
4age kapak değişimi için, 4age piston,kol,krank gerekiyor servisten sipariş verilse rahat 3-5 milyarı var.Yurt dışından motor getiren arkadaşlar komple 4age getirmek daha mantıklı.İkinci bir yolda kazalı bir celica bulup 4agesini almak oda samanlıkta iğne bulmak gibi.
Bir aralar izmit körfezde (2001-2003) arasıydı galıba goofy motorsun yaptıgı ae101 kasa corollaya turbo uygulayıp gc8 ımpolarla kalkıyordu. ama ae101 karbırotorluydu... yotube da vıdeolarıda vardı...
Hatta yıne o yıllarda izmitte gördugum,atmosferik olarak yüklenmış 2 tane corollla görmüşdüm,arabalara baktıgınızda dışı komple standart ama motorları değişikti... şıkır şıkır motorlardan ses gelıyordu :D:D hünerkamşaft yapmıştı galıba onlarıda...
Demek istedigim bu zaten ebaydaki o ucuz turbo kitlerden bisi olmaz denemek icin bir turbo aldik 6bin km sonra dumanlar icindeydik... Biraz ucuz etin yahnisi muhabbeti yani...
4AGE motor 2.0 celicalarda olan 156hp lik motor degilmi? Eger oysa Cikma tesisati ve diger parcalari icin yardimci olabilirim bir arkimin elinde parca olarak satilmak uzere 2 tane var. Turkiye getirme olayinida ben hallederim.
pancar motor icin on takla atiyonuz ama, ne pancar motormus be
goofy nin hazrladığı corolla karb. değil enjektorlüydü xei olması lazım hatta
4age parçaları çok pahalı değil o paralara pahalı diyorsanız zaten bu iş yapılmaz baştan vazgeçin
goofy corolla;
http://img.photobucket.com/albums/v6...wer/7genel.jpg
valla yeni alternator alicam 130 dolar .. pahali
senin icin demedim genelde atanlar var, yalniz pancar motor diyen sendin :)
bu manifoldlar 4ag 16v için deil ;)
kapak elimde portların bununla alakası yok, yinede sellera sormuştum daha önce olmaz dediler manifold işi zor enjektör blokda bu motorlarda onu halletsek tesisat beyin gaz kelebeği maf distribütör :D
senin elindeki red top mi? resimdeki mr2'dan cikma, big port intake
ayrica ben senin yerinde olsam direk side draft karburator takardim..
yalniz celicalarda 4age yok maalesef
sende red top, small port var, sana big port intake olmaz.. small port ae92 trueno larda bulunan 4age de var onlar amerikaya cok az miktarda geldi, nerden anlarsin benim mr2'nin 4age deki yazilar mavi seninkiler kirmizi
yukardaki linkte piston da var mafda var yalniz sana head lazim degil, ecu dahilmis, international shipping sorardim
adam pistonlar 87 ve oncesi 4age uymaz diyor, ben 4ac bloguna takcam desen ne derdi acaba
işin en kolay yolu weber :D
ben diyorum zaten, ne ugrasican engine wriing harness.. yok ecu. yok enjektordu mafdi.. dist.. uffff
tabi ben yine shneider racing cam 282 dereceli egzantrik , double valve spring, weber dgv 32/36 den yanayim, daha basarili sekilde 4age kafayi 4a bloga oturtan yok, yapan olursa anlindan opucem
oturtamama nedenleri nedir bilgin varmı yani nerde hata ?
Oturmama gibi birşey yok rusyada adamlar 4a bloğa 4afe piston kol krank takıp üst kapağıda 4age taktılar yetmedi sc yaptılar.....
yani banada öyle geldi ne olabilirki neyse dediğim gibi yapıp görücez :)