User Tag List

Sayfa 117/1195 İlkİlk ... 17671071151161171181191271672176171117 ... SonSon
22691 sonuçtan 2.205 ile 2.223 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #2205
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)






    Ve bu süpper ;

    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  2. #2206
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu var mi hakkaten benim hic dikkatimi cekmedi? yoksa sacma bir sekilde RC'de mi var sadece

    yol tutus olarak cok tatmin edici sagolsun hic pisman etmedi bazen fazlasiyla sasirtiyor hatta beklemedigim sekilde izinden kopmayarak..
    Bence genel bir yazı kuşkusuz olan modeli var ama o 207 değil....
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  3. #2207
    207KITCAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle özgür konileri düşünmüyosun sanırım abi?? bişi dememişsin hayırlısı tabi..o özelliklerde cok basarılı buluyorum ben viraj içinde fren yapman gerekirse gercekten topluyo aracı flaşörlerde hemen hemen her modelde ani frende yanıyo

  4. #2208
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    207 üzerinde lanse edilen SSP sistemi belirli fren koşullarında ESP fonksiyonu ve otomobilin hidrolik direksiyonu arasında eşlemeye izin vermektedir. Bu iki cihaz arasındaki iletişim değişik kavrama özellikli yüzeyler üzerinde fren yapma sırasında aracın sağ tekerlekler ve sol tekerlekler arasındaki stabilitesini ve düz yolda durma mesafesini iyileştirmektedir (örnek olarak bir tarafta “kuvvetli yapışan” asfalt ve diğer tarafta, buz, çamur, ıslak çim, vb. gibi “zayıf tutuş”).

    Bu programlama otomobilin stabilitesini korumakta ancak fren yapma performansını etkilememektedir. Bu durumda, SSP yolun yapışan kısmında baştan daha fazla fren yapılmasını sağlayacak ve araç dengesini öngörerek sürücünün direksiyon için en uygun açıyı elde etmesine yardımcı olmak üzere direksiyon sistemine tork uygulayacaktır. Bu tork frenlemenin başlamasından itibaren en fazla 100 ms içinde gönderilmekte olup, tavsiye edilen açı 80 dereceye kadar olabilmektedir.

    Bu otomatik bir direksiyon grubu değildir, çünkü sürücü direksiyon ayar değerine riayet etmemeyi seçebilir, bu durumda frenleme sistemi stabiliteye öncelik veren klasik stratejiye dönüş yapar. Sonuç olarak, bu sistem, aracın stabilitesi sağlanırken, koşullara bağlı olarak %4 ila %10 arasında değişen durma mesafesi kazanılmasına yol açmaktadır. Henüz çok yaygın kullanılmamaktadır ve bu segmentteki bir araçta ilk kez uygulanmıştır.
    bu sistemin rcde olduğunu biliyordum ve virajlarda espnin devreye girdiği zamanlarda ssp nin direksiyona ufak müdahale ettiğini bir çok kez yaşadım ama bendeki müdahaleler büyük boyutta(%80) hiç olmadı. yol tutuşundan çok memnunum rc nin. ama üzerindeki lastikler 17derece ve altında hiç hiç tutmuyor. burda uzun bir viraj var yazın oraya gaz kesmeden giriyorum esp devreye bile girmiyor. hava 10 derece olunca esp lambası viraj sonuna kadar yanıp sönüyor ve araç gaz gesiyor. ayrıca yazın normal yolda 2. viteste 3000devirde sabit giderken gaza sonuna kadar basınca esp devreye girmiyor, şu an 17derece ve altındayken esp devreye sürekli giriyor brigstone lastiklerden hiç memnun değilim. diğer aracıma 15 hankook evo v12 aldım. geçen bir denedim yine soğuk ortamda inanın çok fark var, araç opel astra 96 model utanmasa rcden daha iyi viraja girecek

    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peugeot modellerinde güvenlik ile ilgili öncelik örnek bir yol tutuşu sağlamaktır.

    — ABS Sistemi: Ani fren sırasında, ABS sistemi tekerleklerin kilitlenme riskini önleyerek kavrama kaybını daha iyi kontrol etmenize yardımcı olmaktadır.
    — Elektronik Fren Kuvveti Dağıtım Sistemi (REF): Elektronik Fren Kuvveti Dağıtım sistemi fren basıncını dört tekerleğe dağıtarak, aracın kavramasına ve yüke bağlı olarak, aracın durma mesafesini uygun hale getirmektedir.
    — Fren Yardım Sistemi (AFU): Fren Yardım Sistemi (AFU) ani fren durumunda frenleme kuvvetini arttıran ve durma mesafesini minimuma düşüren ek yardım sağlamaktadır.
    — ESC (Elektronik Stabilite Kontrolü): ESC aracın stabilitesinin fizik kanunları sınırları içerisinde kontrolünü sağlamaktadır.
    Ayrıca,
    — Patinaj Önleyici Düzenleme (ASR): Patinaj Önleyici Düzenleme kavrama kaybı durumunda tekerlek patinajını sınırlamak için frenler ve motor kontrol sistemi üzerinde çalışmaktadır.
    — Dinamik Stabilite Kontrolü (CDS): Bu sistem viraja giriş veya viraj içerisindeyken direksiyon sensörü ve yalpalama sensörü tarafından iletilen bilgileri sürekli karşılaştırmaktadır. Böyle durumlarda, fizik kanunu sınırları içerisinde, aracınızı başlangıçtaki rotasına yerleştirir.
    Zor durumlarda belirli bir miktar çekme sağlamak için (207 RC gibi belirli modeller hariç) ESC devre dışı bırakılabilir ve 50 km/s üstünde otomatik olarak tekrar devreye alınır.
    — Ani fren durumunda otomatik yanan flaşörler bu sistemi tamamlamaktadır.
    4lü flaşörlerin devreye girmesi için absnin devreye girmesine gerek yok, ayrıca abs devreye girincede hemen yanmıyor. uzun süre absli ilerlemek gerekli... özgür abinin dediği gibi rcde esp tamamen devreden çıkarılabiliyoruz,(gt ve alt modellerde mevcut değil) ama abs hariç diğer sistemler devreden çıkıyormu merak ediyorum
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  5. #2209
    207KITCAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abs yi devre dışı bırakman beyinden müdahale etmediğin sürece mümkün deil.. bende rc den önce gt vardı.onda tamamen devre dışı kalmayan esp yüzünden pert ettik çünkü devreye girdiğinde gazı kesmesi ve vermemesi toplama imkanı vermiyo özellikle süratte varsa yandın.. ayrıca yaklasık 10 yıldır pejo kullanıyorum bi çok modelde flaşörler gaza cok ani bastığında (ki buda abs nin devreye girmesi demek) anında yanıyo yani uzun süreye gerek yok amacıda ani olunca yanması zaten ben sunu söyleyim arabaya biniyorum kontağı cevirdikten sonraki ilk işim esp yi kapatmak..eğer gt sahibi varsa ve virajlardada gazlıyosa lastiğede güveniyosa abs beyninden girip ne varsa kapatsın derim faydadan cok zararı var çünkü..

  6. #2210
    207KITCAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    artı ben bu potenzalar kadarda kötü lastik görmedim arkadas resmen peynir kalıbı gibi paramparca oldu ve ısıtmak gercekten olay.. ben sunu gördüm sıcak için söylüyorum yani yaz ayları için 17 lassa racing 2 normal kullanım ve her koşulda süper tutuş için pirelli p zero rosso

  7. #2211
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 207KITCAR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abs yi devre dışı bırakman beyinden müdahale etmediğin sürece mümkün deil.. bende rc den önce gt vardı.onda tamamen devre dışı kalmayan esp yüzünden pert ettik çünkü devreye girdiğinde gazı kesmesi ve vermemesi toplama imkanı vermiyo özellikle süratte varsa yandın.. ayrıca yaklasık 10 yıldır pejo kullanıyorum bi çok modelde flaşörler gaza cok ani bastığında (ki buda abs nin devreye girmesi demek) anında yanıyo yani uzun süreye gerek yok amacıda ani olunca yanması zaten ben sunu söyleyim arabaya biniyorum kontağı cevirdikten sonraki ilk işim esp yi kapatmak..eğer gt sahibi varsa ve virajlardada gazlıyosa lastiğede güveniyosa abs beyninden girip ne varsa kapatsın derim faydadan cok zararı var çünkü..
    geçmiş olsun gt deki esp olayınızı çok iyi anladım.

    zaten önceki yazımdada yazdım ve denemiştim esp off konumundayken abs çalışıyor. merak ettiğim esp dışında ssp vs diğer sistemler devre dışı kalıyormu?

    abs ve flaşör için şunu söyleyim. hızım 150falandı önüme kedi atladı. o anlık reflexle hemen frene bastım ama abs devreye girmedi iyi tutundu lastikler ve dozunda bastım çok köklemedim ama flaşörler yandı.
    mesela önüme aniden yüksek kasis çıkıyor hızım 50 falan. abs devreye girince flaşörler yanmıyor. bunu kastettim. ama abs 2-3 saniye ve yukarısında devrede olursa yanıyor galiba bilmem yanlışmıyım? benim gözlemlerim böyle.

    kontağı açıp esp kapama taraftarı değilim, ben günlük kullanıyorum aracımı. herzaman yarış modunda değilim ***** kızlarda rahat bırakmıyor tlf vs derken her an tetikte olmuyorum. geçenlerde yolu sulamışlar çamur olmuş viraja girdim tlf konuşuyordum teyiple uğraşırken bizim çok iş yapan lastikler birden bırakı verdi ve kaldırıma yakındım. esp olmasa çıkardım kaldırıma. zaten yarışırken aynalar ve esp off espnin off oluşu tecrübesiz kişilerde kötüde sonuçlanabilir. en azından gaz kesiyor falan yavaşlıyor. ama virajlarda esp offken yanlama paha biçilemez
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  8. #2212
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 207KITCAR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    artı ben bu potenzalar kadarda kötü lastik görmedim arkadas resmen peynir kalıbı gibi paramparca oldu ve ısıtmak gercekten olay.. ben sunu gördüm sıcak için söylüyorum yani yaz ayları için 17 lassa racing 2 normal kullanım ve her koşulda süper tutuş için pirelli p zero rosso
    adana sıcak olduğu için ısıtma problemimiz pek yok. benim daha parçalanacak kadar km yapmadı aracım. ama soğukta rezalet. racing 2 modelini 205imde kullandım 2tur sarıyor ve hemen yapışıyor. zaten bu lastik yarı slick ama yinede en iyi slick değil. özellikle tam slick olarak michelin ve Mickey Thompson çok iyi tutuyor... lassa bunların yanında iyi değil, p zero rosso iyi güzelde bence gereksiz pahalı. yeni gözdem hankook evo v12 modeli. piyat/performans oranı çok iyi. lastik testlerine bakarak aldım pişman olmadım diğer aracıma.

    edit : lassa racing 2 modeli konforu kötüleştiriyor. zaten sürekli şehir içi kullanımına uygun değil...
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  9. #2213
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 207KITCAR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abs yi devre dışı bırakman beyinden müdahale etmediğin sürece mümkün deil.. bende rc den önce gt vardı.onda tamamen devre dışı kalmayan esp yüzünden pert ettik çünkü devreye girdiğinde gazı kesmesi ve vermemesi toplama imkanı vermiyo özellikle süratte varsa yandın.. ayrıca yaklasık 10 yıldır pejo kullanıyorum bi çok modelde flaşörler gaza cok ani bastığında (ki buda abs nin devreye girmesi demek) anında yanıyo yani uzun süreye gerek yok amacıda ani olunca yanması zaten ben sunu söyleyim arabaya biniyorum kontağı cevirdikten sonraki ilk işim esp yi kapatmak..eğer gt sahibi varsa ve virajlardada gazlıyosa lastiğede güveniyosa abs beyninden girip ne varsa kapatsın derim faydadan cok zararı var çünkü..
    Nedim bende de o kötü alışkanlık var (esp-off mode) ama dün inaçla MSN den görüşürken aracı ilk aldığı aylarsa SSP nin hayatın kurtardığını anlattı da roller hariç kapatmamaya karar verdim artık
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  10. #2214
    207KITCAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen alışkanlık kötü ama bi yandanda lazım be özgür o olmasa bu arabaya binilmez ben özellikle gt sahibi arkadaslar için söledim çünkü bnm ki pert olmasa kapatıcaktım ben,bildiğim kadarıyla gt lerde ssp yok o yğzden sorun olmaz ama abs devre dışı kalıcak ama artık ben kapatıp gezşcektşm bi fren yapıyosun mesela 4 teker cayır cayır kilit süper olucaktı olmadı.. ama dediğin gibi uzun yolda bende acıyorum esp yi (esp-on mode) yüksek süratte normal kullanımda istem dışı durumlarda basarılı ama gazlarken aslaaaaa

  11. #2215
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    esp 50 degil de 80 uzerinde devreye girse keske cok iyi olacak gt'de 100 uzeri hizlarda asla kapatmiyorum zaten diger arabada..

    bu arada levent de rc'sindeki bridgestone potenza lastiklerden memnun degil, ben 2 yillik 13bindeki pirelli pzerolarimdan her turlu memnunum ama 10 derece civari soguklarda bile yeni yola ciktigimda hic sorun yaratmiyorlar..tabi ben hic olumcul zorlamam huyum degil ama bekledigimden iyi tuttu simdiye kadar hep otobanlarda hizli virajli yollarda vs..

  12. #2216
    M.Can Çimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    07-16-34
    Mesaj
    437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bridgestone Potenza G III ilk çıktığında alıp kullanmıştım, gerçekten verilen paraya yazık, hiç iyi yol tutmuyor. 5000 km bile yapmadan değiştirmiştim...

  13. #2217
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  14. #2218

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    esp 50 degil de 80 uzerinde devreye girse keske cok iyi olacak gt'de 100 uzeri hizlarda asla kapatmiyorum zaten diger arabada..

    bu arada levent de rc'sindeki bridgestone potenza lastiklerden memnun degil, ben 2 yillik 13bindeki pirelli pzerolarimdan her turlu memnunum ama 10 derece civari soguklarda bile yeni yola ciktigimda hic sorun yaratmiyorlar..tabi ben hic olumcul zorlamam huyum degil ama bekledigimden iyi tuttu simdiye kadar hep otobanlarda hizli virajli yollarda vs..
    pzero hangi seri seninkiler??

  15. #2219
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pzero hangi seri seninkiler??
    p zero nero yaziyor lastigin uzerinde

  16. #2220
    207KITCAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    p zero nero dur doğru bende gt dede o vardı gercekten cok basarılıydı.. özellikle ısınınca performans süperdi lanet olsun bu potenzalara bende baktım olmuyo bitirdim zaten bunları yan yan gide gide bahara nasipse p zero rosso alıcam..

  17. #2221
    207KITCAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 207rc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    adana sıcak olduğu için ısıtma problemimiz pek yok. benim daha parçalanacak kadar km yapmadı aracım. ama soğukta rezalet. racing 2 modelini 205imde kullandım 2tur sarıyor ve hemen yapışıyor. zaten bu lastik yarı slick ama yinede en iyi slick değil. özellikle tam slick olarak michelin ve Mickey Thompson çok iyi tutuyor... lassa bunların yanında iyi değil, p zero rosso iyi güzelde bence gereksiz pahalı. yeni gözdem hankook evo v12 modeli. piyat/performans oranı çok iyi. lastik testlerine bakarak aldım pişman olmadım diğer aracıma.

    edit : lassa racing 2 modeli konforu kötüleştiriyor. zaten sürekli şehir içi kullanımına uygun değil...
    valla eskişehir buz gibi olduğundan baya ısıtıyoruz biz.. zaten bu lastik eniyi slick değil orası kesin mickey thompson da n ziyade nitto kullanmak istiyorum ama bulmak almak olaylı dediğin gibi michelin yada bf goodrich te olabilir. konfora gerek yok bana önemli olan tutsun mevcut sartlarda gazlarken eniyisi lassa hem eko hem basarılı..caddede rosso alıcam pahalı ama alıacam nasipse içmde kalıcak yoksa

  18. #2222

    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    444
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dün aksam bi video da ben cekeyim dedim.. 15-170km/h arası tek kişi düz yolda aksam trafiginde cekilmiştir.. Trafikte risk almamak adına daha yüksek sürate çıkmadım..
    15-170km/h yaklasık 19sn civarı. yorumlarınızı bekliyorum

    http://www.youtube.com/watch?v=HmT0zYaLWZA

  19. #2223
    207KITCAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    streetfire.net te paylassak olmazmıydı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •