207 RC AP Coilover öncesi
http://img801.imageshack.us/img801/5708/p1010334o.jpg
207 RC AP Coilover sonrası
http://img521.imageshack.us/img521/456/p1020013q.jpg
bu da coilover
http://img402.imageshack.us/img402/7...apcoilover.jpg
Printable View
207 RC AP Coilover öncesi
http://img801.imageshack.us/img801/5708/p1010334o.jpg
207 RC AP Coilover sonrası
http://img521.imageshack.us/img521/456/p1020013q.jpg
bu da coilover
http://img402.imageshack.us/img402/7...apcoilover.jpg
kullanım farkalrı nasıl oem amartisörlere göre salınım sekme darbe emme v.s bu arada 500 demişiz dalya :)
500'ümüz hayırlı olsun arkadaşlar :)
coilover güzel olmuş ben biraz daha inik istiyorum şahsen :) nice 500 sayfalara nice 500 beygir arabalara inşallah :)
Hayirlisi olsun
:) cok cok güzel ugraşlar bunlar taktir ediyorum inşallah emeginizin karşılıgını alırsınız beygirlerle
bu kadar konforlu olacağını tahmin etmiyordum
stock amortisör ve stock yayla mesela hızlı otoban kullanımlarında yol dalgalanmalarını
araç durmadan sekip darbeleri kısa ve çok sert bir biçimde içeri yansıtıyordu bundan
çok rahatsız oluyordum artık daha yumuşak rahatsız etmeyen ve en önemlisi darbeleri
emerek sönümleyerek daha az hissettirerek yansıtıyor.tatlı ve tok bir sertliği var.
ilk izlenimler bunlar şu an için çok memnunum coiloverla araç daha konforlu eskisi gibi ''stresli'' dümdüz yolda bile içeriye herşeyi hissettiren bir araç değil artık
ikisini bir arkadaş için getirtmiştim kendim daha tunapları sıkmadım haftaya bakımda fısfıslayacağız :)
önlerde 1.5 2 cm gibi bir pay daha var fakat bu ayar benim için sınır
teşekkürler
Tufan bence 10 numara olmuş.Şahsi görüşüm bizim araçlar da arka önle aynı hizada oluna güzel durmuyor.Daha düşük bence çok konforsuz olur ayrıca kullanımı zorlaşır yok sürtecekmi lip,çamurluğu mı sürtecek vs..
Tek eksiği sertlik ayarının olmaması ki sen orjinalinden çok daha sert değil diyorsun bence başarılı..
denız tunap satan yerler var uygun fıyatlı lazımsa bana pm at coıl konusunda benım cok guvenemedıgım anı serıt değiştirmelerde bizim araclar cok stabıl bır kac kez basıma geldı yanı cızgısı guzel aracların hıc ummadıgınız anlarda yuksek suratlerde yapılan kontralara arac ıyı tepkı verıyor seritden kopma olmuyor yoksa sertlıgı sert, bende sıkayetcıyım ama sertlık olmadanda ıyı yol tutus zor gıbıı yuksek suratlerde tepkılerı guzlese coıl ıyıdır bence
kardesim tunap için bi pm atarmısın bana? fiyattır kaç tüp gerekir falan filan ;)
bide sonuç olarak neye karar verdik bu tunap olayında bi ara diyoduk zararlı içindeki kurumlar gerekiyo bize, bi ara dedik temizlensin cillop gibi güzeldir :D varmı zararı simdi tam nedir olay :D
izmirde bosch car servisden aldım 2 tup kullanılıyor ben kullandım fabrıkanın verdıgı arıza kodu vardı bende 1380 yada oyle bısey o gectı bende daha temız oldu sanırım motor ıcı 2 tupu 100 tl cıvarı almısdım adamalr mırın kırın etmısdı gercı kendım yaparım dıyınce ama almıs oldun sonucda bu tur yerlerde var bu urun antalyada bunun toptancısını bul ordan ucuza temın edılır servisde sonucda aynı toptancıdan alıyo
stok RC lemans ile 207 GT + Yazılım+dp 60 düz boru son susturucu filtre durum ne olur sizce ?
Neşe olur :)
Gayet İyi olur sadece dowmpipe ve düz boru bile yaptıgında devirin uzadıgını viteslerin daha fazla hızlara ulaştıgını görürsün.
Filitre normal araçlar gibi ses vermez sadece biraz tıss sesi alırsın performance olarak ortalama 5 6 beygir verir.
Yazılımı yapıcak olan kişiye baglı aracın aslanda kesilebilir yada yada eskisiden daha kötüde olabilir ... Bu işlemlerle ortalama 45 50 beygir alırsın ....
o specteki bir GT geçer bence
Tolga abimizin rc'sinde,cupra intercooler s3 dv,komple
Supersprint egzost,hava filtresi,program vs var 25 beygir asagi yukari aldi siz nasil
50 beygir aliyosaniz anlatin bizde ugrasmiyalim :) bunun uzerine biz big turbo menthanol
Falan 270 300 hp arasi
Ne gelirse diyoruz :)
Burda kac senedir konusuluyo 50beygir buyuk rakam oldugunu herkezin bilmesi lazim
Bence ben o
Speclerde 200 beygir gt gormedim varsa yazsin bilelim ;)
bn sadece yazılımla 35 hp aldım diğer işlemlerden sonra ölçülmedi.
vay be . yazılımla 35 hp :) oda güzel :) takipteyim :)
mehmet gazihan.
belirtilmiş olan spectler Stage3 görünüyor,
etuners in almış olduğu rakamlar aşağıdaki gibi..
GT için
Stage 1 (194hp @ crank)
Stage 1 ECU remap
Optional : Free Flow filter in the stock filterbox and blowoff valve upgrade
Stage 2 (200hp@ crank)
Stage 1
Stage 3 ECU remap
Cat-back exhaust >55mm
Blowoff valve upgrade to VAG TFSI
Stage 3 (210hp@crank)
Stage 2
Stage 3 ECU remap
Front mount intercooler upgrade
Cold air induction kit
RC için
Stage 1 (210hp @ crank)
ECU stage 1 remap
Optional: Free flow air filter in the stock filterbox
Stage 2 (215hp@ crank)
Stage 1
Front mount intercooler upgrade
Strongly recommended: Blowoff valve upgrade to VAG TFSI
Stage 3 (230hp@crank)
Stage 2
Cold air intake kit
Blowoff valve upgrade to VAG TFSI
Upgraded Downpipe (+free flow CAT)
GT 60hp, RC 55hp alıyor bu spectlerde ;)
önemli olan cok güc almak deyıil stabil ve sağlıklı güç almakdır bence arabayı 1000 km sonra kırarsan aldığın 50 hp nin hic bir anlamı kalmaz güvensiz 50 hp yerine temiz 25 hp her zaman tercih ederim
50 ler havada uçuşuyo maşşallah :)1,40-45 başınçta bu hpleri alıyosanız tamam bızde satıp gt alalım iman gücüyle gidiyo heralde :D
Arkadaşlar bir de o alınan güçler nerede hangi dynoda hangi koşullarda ölçülüyor öncesi dyno ya çıkılmış mı ona bakmak lazım.
Aslında hepinizin de bildiği üzere en iyisi yol dynosu upgrade yapmadan önce bir araçla deneyip upgrade den sonra yine aynı araçla deneyip aradaki farka bakılmalı.
Yoksa 200 hp olmuş olmamış çok önemli değil bir de Özay ın da dediği gibi skıntısız olmalı yazılım..
hay başlicam silikon hortumuna... simdi bide cai için gerekiyo hadi bide burdan yak :D
alta filtre siparisi vermistim geldi bugun, bide ona short yapmamız lazım :S :D ooof oooooofff...
satılık intercooler var :D:D:D:D :P