Biraz daha iyi tutunsun diye ayrıca "205" özellikle arkadan biraz dar görünüyor... neden 40 dersen orjinal lastik yükseklik, yuvarlanma metresi vs.. gibi farkları minimumda tutabilmek için.
Printable View
Bu kadar az bir farkda sence jant-lastik uyumsuzluğu olur mu? Sonuçta lastik 17'' janta göre yapılmamış mı (215/40 ZR17)?
Arkadaşlar selamlar benim başımda bir problem var nerden ve neden dolayı sesin geldiğini çözemedim tecrübeli arkadaşlar bir fikir verirlerse sevinirim..
Araç ilk çalıştığı anda bu ses geliyor ve traktör sesi gibi bir gürültü yapıyor..
Bu arada aracım 207 gt'dir..Videoyu yükledğim adresin linkini aşağıda veriyorum yardımcı olursanız sevinirim..
Nette araştırıyordum burayada yazdım ve İlk mesajım böyle oldu kusura bakmayın..
http://www.streetfire.net/video/207-...si_2070372.htm
İlk önce chiple ilgili bahsedeyim.. benim muzaffer abinin yaptığı çiple ilgili bir sıkıntım yok. Memnunum.. Top end gücün daha fazla olmasını istedim benzin olayı sıkıntı dedi. Haklı. Bende standalone lara program yazmış ve bu tip mevzulardan biraz anladığım için hak verdim. ( Muzaffer abinin yanında çalışmışlığım da vardır.) Sanıyorum onla ve kendim hem direk chip hem remap dahil 100 lerce araç ve müşteri tecrübem olmuştur. Burada memnuniyet için beklenti önemli unsurlardan biri. Soft kurcalayacaksanız chip iniz intake ve cat back ekzozunuz yeterli olacaktır. Bir sonrası i/c daha sonra decat ve olursa mild cam ler le devam eder. Bence bizim arabalarda gücün kilit noktası defle alakalı.. buyuk beden ve daha fazla lifte sahip supaplar ve portlara ihtiyaç var.( tabıkı bu daha hard bır mevzu) . Stelios kesicide 1.1 bar ( güzel basınç) bastığını söylüyor (211 hp) . Ben özellikle kendi kullanımımda huzurlu olmam diye düşünüyorum. Kullanmadan, tecrube etmeden yorum yapmanın yanlış olduğunu düşündüğüm için test etmekte isterim :) Chip ten sonra son süratte ( üst devirlerde) isteksizlik söz konusu. Basınç bende 6250 devirlerde 1 barlarda sonra düşüyor ( ama yinede orjinalden daha düşük değil) . Basınç olmasına rağmen böyle olmasının avans haritasıyla alakalı olabileceğini düşünüyorum. Bu arada ince bir gazlamaya çıkıyorum. Eğer sesimi duyan varsa buluşabiliriz.. :)
207 RC jantı kaç inch genişliğinde. 7" mi ?
Lastiğin çapı ve çevresi itibariyle farklı ebatlar ESP ve ESP'ye bağlı sistemleri yanıltabilir.. Kadran da ayrıca hata yapar *****..
215 ler de sürtme olmuyor mu dazlumbazlara falan?
RC jantlar 7x17 standart; altta bir karşılaştırma sunuyorum (isteyen http://www.rimsntires.com/specs.jsp bakabilir)
Oradan girip kıyaslama yaparsanız son yorumları kopyalıyım buraya:
215/40 olduğunda => Package is 5 mm (0.2'') closer to suspension/brakes components. Acceptable for most cars.
215/40 olduğunda => Fenders Package will stick out 5 mm (0.2'') farther. Acceptable for most cars.
215/40 olduğunda => Wheelwells 100% clear (leaves even more room than OEM)
Evet orda görüşmüştük o günden sonra o şekilde kullanmadım yaptırdım bu sorun sonradan çıktı ortaya ilk çalıştırdıktan sonra 2-3 dakika aşırı gürültülü şekilde çalışıyor ondan sonra düzeliyor ama ilki kadar olmasada gürültülü çalışıyor..
Forumda okuduğum kadarıyla gürültüyle ilgili egzantrik zincirinin kayışından yapıyor demişler ama benim araçtan çıkan ses için de geçerlimidir acaba o parçayı değiştirsek..
ya dostum ben 5 cm lik yaylarla 215 40 17 taktım;) davlumbza sürttü çok ince değen yerlerini trasladım,öle kesme biçme değil çok çok az törpüyle.. ki sende yay yoksa kesin degmez;) bunun yanında o 205-45-17----215-40-17 konusunda rahat ol hiç bi fark ve uyumsuzluk söz konusu değil o janta tam ölçüdür ;) ofsetiye alakası yok rht ol.. ya bu ssp olayınıda söliyim amortisörleri değiştrdim-yaylar ona keza-lastikler yukarda-artı bide alt kule gergisi taktım omp nin.. hala faal ssp;) yazılımdır,yada farklı speclere girmeden pejoya bişi olmaaz ;) cümleye masallahhhhh....