Aracınızı mutlaka bir PPS cihazına bağlatmanız lazım.. her arıza lamba yakmaz ama hafızada kalır..
Motor+kapak yapılan GT Türkiye'de 2. bir tane yoksa şu an bizde.. O araçta çok basit bir P2263 turbo performans hatasından dolayı sorun oluşmuş. Ancak Turbo haricinde heryeri yapılmış çok popüler bir özel servis tarafından. Hatta abuk subuk denemelerle(ısı kalkanları sökük turboya yazılımla cont 1.5 bastırıp 6000 devir basmak gibi) haşat etmişler motoru. En sonunda işin içinden çıkamayıp hata örtbas etme amacıyla wastegate i sabitleyip teslim etmişler..
Şu an bir parça bekliyor.. Daha doğrusu Fransa ile Almanya'nın kavgasının bitmesini bekliyoruz :D
Bu araç size örnek teşkil etmesin. Bundan dolayı moralinizi de bozmayın.
Sente atlama hikayesi ilk çıkan GT'lere özgü.. 2006 yılı üretimlerinde filan var..