arkadaş çok geçmiş olsun allah korumuş cana geliceğine mala gelsin
Printable View
Erdem aramıza hoş geldin..Dediğin gibi hava filtresi için short yapan da var kit olarak yapan da..Bence bizim araçlarda kaput içinde soğuk hava almak imkansız.Dolayasıyla soğuk havayı tampon altından almak mantiklı.(sonuçta sıcak hava çekerse filtreden alınan gücü geriye vermiş oluruz)
Egzos içinde cat-back mi turbo-back mi düşünüyorsun?Türkiyede komple turbo-back kiti olan birtek Kıvanç var.O da 5000 li rakamlardan bahsediyor.Turbo-back için custom cat-off yapabilirsin(ben öyle yaptım-galiba da tekim bu konuda)
down-pipe da da orj çap 57 mm bunu büyüterek bir boru ve ucuna da güzel bir son susturucu takabilirsin.Orjinale en yakın görüntüyü çift çıkış olarak Devil Double Monza uc ve arkasına da Borla son susturucu takabilirsin.Tek çıkış olarak da HKS takanlar var.Memnunlar..Ardından re-map geliyor son aşama olarak.Ben Kıvanç a yazılım yazan Mehmet Gazihan a yaptıracağım (vakit bulabilirsem) Onu yaptırınca sonuçları burada paylaşırım.Kolay gelsin..:icon_tup:
aynen dediğin sırada bende ilerlemeyi düşünüyorumda chip olayına daha var belkide girmem bile:)Bildiğim kadarıyla sen arka tarafta cai kullanıyorsun pipercross un nasıl memnunmusun?herhangi bir ağrıza ışıgı sıkıntın var mı arka taraftan aşşağı boru indiriyolar dedin manifoddan sıcak hava kısında su çekme ihtimali var mı?bide short yapınca aradaki mesafe kısaldığı için soğuk hava çekerse gaz tepkimesine(lag zamanına)faydalı olur düşüncesindeyim nedersin?egzostla ilgili deneyimlerini biraz okudum gözlemledim senin deneyimlerine ihtiyacım var yardımcı olursan çok sevinirim ama sırayla önce filitre:) mcs de ne güzel intake vardı keşke bizim arabada da olsa:)
selamlar 207 gt 207 rc ve mini cooper s icin uretilen forge blow off taktirmaya karar verdim
takmak cok basit zaten aracta yeri hazir monte ediyorsun vidasini skyorsun
rc lerde 24 bin km den sonra bu parca olmassa turbo performans kaybediyormus yaglanmadan dolayi ve turboda sorun olusuyormus bunu fransada 207 rc si olan bir arkadasim soyledi oda bu konularda baya bilgili oda fabrikadan ogrenmis dedigine gore muhakkak taktir o parcayi 5 bin km yi gecmeden diye uyardi bizim arac lar icin uretilen blowmus
bu parcayi bilen varmi sesi izledigim videolarda iyi gibi geldi istanbul da biyerde buldum 200 yt hem satiyor hemde montaj yapiyor
arkadas lar birde orjinal rc jantlarinizi karbon kaplatin super oluyorrr siyah desenli karbon felaket yapiyorlar janti 260 ytl suan umraniyede bir yer var kanpanya fiyati 4 jant yani jant degistirmeye gerek kalmiyor :)
filitre önerilerii??:)
207 rc de komple custom egzost yaptırınca ışık yakıomu yoksa yanıltıcıyla yapılaibliomu
bilen kişiler yaptıgı sürece sorun yok, yanıltıcı koydukdan sonra ilk bir kaç gün içinde bir kere yakıyor kendi kendine sönüyor, sonra birdaha yakmıyor.downpipe dahil ;)
Ariza yakiyor.. Yaniltici takacan.
Forgenin zimbirtisini da takmayin sakin.
bu arada ben arabayi stoka cevirmeye karar verdim.
Bugun turbo timer aldim minik'lerin 50 liraya sattiklarindan.. Yarin taktiracagim insallah bir sorun oluyor mu daha once takan var mi?
Yukarida bir arkadas yazmis 175 tl diye.. yarin kesin ugruyorum servise bir de buraya soracagim..
Bov takalim mi takmayalim mi simdi? :o
Bende turbo agzinda duruyor K&N acik filtre.. Turbo havayi basarken zaten isitiyor,intercooler'dan gecerken soguyor, o yuzden illa sguk cektirmeye ugrasmaya deger mi bilmiyorum.. Pipercross'un kiti 400 TL cunku.. O paraya daha verimli seyler yapilir..
Standart bir GT bulsam da denesek.. :o
Kat'i iptal ettirmek icin Iskender'e ugramistim,bazilarinda ariza sorunu olmadigini,bazilarinda ise bir turlu cozemediklerini, tekrar orj kat'i taktiklarini soyledi.. Spor kat siparisi gecmisler, gelince arayacaklar beni fiyat belli olacak, ona gore yaptiracagim ben..
Su anda filtre ve 60lik borularla ariza isigi yok,suruse de olumsuz etkimiyor ama bilgisayara baglayinca hata okunuyor..
hayirdir? bir sorun mu yasandi ?
iskender gelcek derse seneye takarsın artık spor katı :)
tarik timer takılırken foto çekebilirmisin? bende düşünüyorum merak ettim. 50lira bedava
spor katalizör falan alma,dünya para heba olur gider:)
Ankara'ya geldiğinde hallederiz eksoz downpipe işini ;)
Ozgur sanmam yunanlilarin bizim kadar ugrastigini,
onlar da max 1.2 basiyolar. Sonrasinda afr kontrol edilemiyor.
Stelyonun 227 hp dedigi rc nin teker gucune bak 174 mu ne.
Benimkide 173 verdiydi ztn 1.2 basarken.
Dolayisiyla bizim denedigimiz gibi map i yaniltipta basinc actiklarini sanmiyorum.
Bunu becerip 1.4 contunious yapsaydik ztn 260 uzerine cikardik ki buna da piston kol dayanmaz.
Jcw nin sistemini deniyim diyorum. Hem onun internallari rc den daha saglam.
bana 260 hp lerde filan kol-piston a bişey olcağını sanmam günümüz şartlarında araçlar o kdar zayıf deiller bence
207 grubu yavaş yavaş dağılıyor :D
harbi çabuk dağıldınız ben bile sizi görüp gaza geliodum 207 alıp sanayi işlerine girsem diodum ne güzel :)
Ankara'dan korkuyorum :hahaha: Burada halletmeye calisirim sanirim :)
istanbul'da GT'ye niyetlenenlere hep RC mi sattilar ne forumlarda hic goremedim :) yolda gordugum stock GT'lerden telefon numarasi isteyecegim artik :hahaha:
al sen takiliriz sanayide yine :)
Tutku dolu bir araba değil ondan :p puahhaha :D
Şaka bir yana hakikaten, Grubun önde gelenleri bile :D. Kıvançı da kesmedi araba :D
:) doyumsuzuz abi napalim. En sonunda motoru elime alacam diye korkuyorum.
onurcum forge un aparati basinc kaciriyor, 0,1- 0,2 bar basinc kaybedersin. Ayrica sesi de osuruk gibi.
Arkadaşlar Kıvanç arkadaşımız istisna ona bakmayın siz şu an aracı krank da tahmini 215 civarı veriyor..Araca bir kaç sihirli dokunuşla binmesi , gezmesi çok daha keyifli bir araç oluyor GT ve RC ler..Konforu , donanımı ve performansı bu seviyelerde bu fiyata veren başka model yok şu anda...Görselliğide bana göre çok başarılı..Amerikadan malzemelerim gelsin kırmızı nasıl parlar paylaşacağım sizinle:D:D
selamlar o aparat basınç kaybını std basınç ve yazılımdamı kaçırıyor yoksa basınç arttıktan sonramı ?
çünkü std bir cupraya takmıştık stok sorun olmadı sesi hindi sesine benziyodu
zevkler tartışılmaz benim ses az diye hoşuma gitmişti
ama yazılım yaptırdıktan sonra orj valfi kaçırma yapmaya başladı forumvs baktık std valf zaten sorunlu imiş s3 lerinkini alın diolardı onun yerine herşeyi sokup hks taktık sora kaçak döşek olmadı
aşağı yukarı o araçların valf sistemleri aynı olduğu için soruyorum bu soruyu
Hindi sesi surge olmasın?
Surge yapan araba sağlıklı gitmez
yok hindi dediysem :) o şekilde değil araba 3000 deidi çalışmasında bi sorun yoktu
bu basıç kaçırmayı stok araçtamı yapıor yoksa basıncı arttırılmış araçtamı ?