User Tag List

Sayfa 431/1195 İlkİlk ... 331381421429430431432433441481531931 ... SonSon
22691 sonuçtan 8.171 ile 8.189 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #8171
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı xplod Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende paslanmazdan yapılmış, yanıltıcısı üzerinde, ısı yalıtımı yapılmış, toplam 300km kullanılmamış bir downpipe var. bolt-on.
    katalitik tıkalı zannedip yapılmıştı, meğer değilmiş, geri taktım katalitiği. ilanlarda vardı süresi dolup silinmediyse.
    Alıntı threshold Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu an iskender ustaya ulaşmaya çalışıyorum,gerekirse Gazihan ı da arayabilirim
    Selamlar xplod arkadaşımız satıyor sizin istediğiniz malzemeyi İSkender Usta ya boşu boşuna çok para vermeyin bence
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  2. #8172
    threshold - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar xplod arkadaşımız satıyor sizin istediğiniz malzemeyi İSkender Usta ya boşu boşuna çok para vermeyin bence
    Haklısın Özgür Xplod dan almam daha mantıklı olacak,bolt-on nedir bu arada?bu boru 70lik olmak zorunda ve krom nikel vs. ne gibi bir özelliği olması gerekiyor?

  3. #8173
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı threshold Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haklısın Özgür Xplod dan almam daha mantıklı olacak,bolt-on nedir bu arada?bu boru 70lik olmak zorunda ve krom nikel vs. ne gibi bir özelliği olması gerekiyor?
    Bolt-on kullanım amacına ve kullanılacak araca göre özel yapılmış al tak şeklindeki mazlemedir.70 lik diye sınırlamak yersiz olur çünkü manifolddan 70 lik çıkıp sonra 60 a düşüyor normalde..Krom olması yeterli bir de sıcaklığı dışa vermesin diyerek egozst sargısı ile sarılması lazım...Ki satılan malzemenin ısı yalıtımı bile var üzerinde..

    İlan linki bu fiyatı da gayet uygun biz yalıtımsızını 200 tl ye vermiştik..

    http://www.techturkey.com/forum/stan...rage-sale.html
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  4. #8174
    threshold - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bolt-on kullanım amacına ve kullanılacak araca göre özel yapılmış al tak şeklindeki mazlemedir.70 lik diye sınırlamak yersiz olur çünkü manifolddan 70 lik çıkıp sonra 60 a düşüyor normalde..Krom olması yeterli bir de sıcaklığı dışa vermesin diyerek egozst sargısı ile sarılması lazım...Ki satılan malzemenin ısı yalıtımı bile var üzerinde..

    İlan linki bu fiyatı da gayet uygun biz yalıtımsızını 200 tl ye vermiştik..

    http://www.techturkey.com/forum/stan...rage-sale.html
    o zaman bu süpermiş Özgür,arkadaşa pm attım

  5. #8175
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yakın bir zamanda Mitsubishi TD05-big16G turboyu ucuz yollu nereden ve ne kadara alabilirizi buradan paylaşacağım cevap bekliyorum.Sanırım ilk alıp uygulayan da ben olacağım.
    Hız verdik çalışmalara..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  6. #8176

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    07
    Mesaj
    1.817
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yakın bir zamanda Mitsubishi TD05-big16G turboyu ucuz yollu nereden ve ne kadara alabilirizi buradan paylaşacağım cevap bekliyorum.Sanırım ilk alıp uygulayan da ben olacağım.
    Hız verdik çalışmalara..
    bu projenden bahsetmemiştin bro

    hadi bakalım hayırlısı...

  7. #8177
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı öncel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu projenden bahsetmemiştin bro

    hadi bakalım hayırlısı...
    Daha yeni haber geldi ve kısmen bolt on olacak.

    Bu arada schrink egzantrikler yüksek devirde işe yarıyormuş ancak parasının karşılığı kadar değilmiş - 3 farklı araçta tecrübe ile sabitmiş..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  8. #8178

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye-Bursa
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yakın bir zamanda Mitsubishi TD05-big16G turboyu ucuz yollu nereden ve ne kadara alabilirizi buradan paylaşacağım cevap bekliyorum.Sanırım ilk alıp uygulayan da ben olacağım.
    Hız verdik çalışmalara..
    Özgür abi Bi duraklama devri sonrasında çalışmalara hız verdin heralde Bahsettiğin turbonun performansı hakkında biraz bilgi verirmisin...

  9. #8179
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusufsert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Özgür abi Bi duraklama devri sonrasında çalışmalara hız verdin heralde Bahsettiğin turbonun performansı hakkında biraz bilgi verirmisin...
    Selamlar ,

    Turbonun özelliklerine ve neden bu turbonun tercih edildiğine dari açıklamalar linkte ;

    etuners : Tuning

    Son yapılan araçlarda ortalama ;

    284 hp -304 hp arası güç
    370 nm - 403 nm arası tork alınabiliyor.

    Ve dedikleri gibi ise maliyeti çok aşırı olmuyor.

    Hatta eğer kol ve piston masrafına girilirse ;

    300 HP güç ( 4500 RPM ile 7000 RPM arası 280 hp nin altına düşmeyen güç )
    450 Nm tork 4500 RPM (ve kesici devri -7000 rpm de stock RC nin max torku olan 260Nm yi alabiliyorsun.)

    Bu değerlerin 98-100 oktan benzin ile alındığını hesaba kattığımızda bizim çakma 97 oktan ile ;

    260-270 hp ler 350-360 arası da tork alınır diye düşünüyorum..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  10. #8180

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye-Bursa
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar ,

    Turbonun özelliklerine ve neden bu turbonun tercih edildiğine dari açıklamalar linkte ;

    etuners : Tuning

    Son yapılan araçlarda ortalama ;

    284 hp -304 hp arası güç
    370 nm - 403 nm arası tork alınabiliyor.

    Ve dedikleri gibi ise maliyeti çok aşırı olmuyor.

    Hatta eğer kol ve piston masrafına girilirse ;

    300 HP güç ( 4500 RPM ile 7000 RPM arası 280 hp nin altına düşmeyen güç )
    450 Nm tork 4500 RPM (ve kesici devri -7000 rpm de stock RC nin max torku olan 260Nm yi alabiliyorsun.)

    Bu değerlerin 98-100 oktan benzin ile alındığını hesaba kattığımızda bizim çakma 97 oktan ile ;

    260-270 hp ler 350-360 arası da tork alınır diye düşünüyorum..
    Adamların dediğine göre ve benim en çok hoşuma giden tarafı Turbo yu stock motora uyguluyorlar...Pistonlarda falan herhangi bir işleme gerek yok diyolar....Böylece maliyette baya bi azılır.. Tork u 350 de limitliyorlar..Süper değer valla...
    Fakat stock motora o kadar güç fazla sıkıştırmada sıkıntı yapar gibime geliyor

  11. #8181
    ethm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    207 rc kullanıcıları tavsıye edermısınız rc 'yı almayı dusunuyorumda ... arac 2009 model 33.000 km de sadece megachıp yazılım ve acık havafılıtresı var..215 hp vermıs dyno da .. ılerıkı zaman da bana sorun falan cıkartırmı.cıkarırsa ne gıbı sorunlar yaratır...

  12. #8182
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusufsert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Adamların dediğine göre ve benim en çok hoşuma giden tarafı Turbo yu stock motora uyguluyorlar...Pistonlarda falan herhangi bir işleme gerek yok diyolar....Böylece maliyette baya bi azılır.. Tork u 350 de limitliyorlar..Süper değer valla...
    Fakat stock motora o kadar güç fazla sıkıştırmada sıkıntı yapar gibime geliyor
    Stelios bu kadar küçük hacimli stok motordan bu güçlerin çıkması BMW-PSA nın bir mucizesi diyor.Kendi yaptığı büyük turbolu GT si ile 60 k dan fazla KM yaptı sıkıntı yok diyor
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  13. #8183
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O turbonun devamına komple egsoz ister ama. Yoksa o verim grafiği bile değişir bence..

    Bİr de 350 Nm limitör bence çook önemli 450'ye şanzıman dayanmaz.

  14. #8184
    threshold - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ethm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    207 rc kullanıcıları tavsıye edermısınız rc 'yı almayı dusunuyorumda ... arac 2009 model 33.000 km de sadece megachıp yazılım ve acık havafılıtresı var..215 hp vermıs dyno da .. ılerıkı zaman da bana sorun falan cıkartırmı.cıkarırsa ne gıbı sorunlar yaratır...
    kolay gelsin kardeşim

  15. #8185

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye-Bursa
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ethm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    207 rc kullanıcıları tavsıye edermısınız rc 'yı almayı dusunuyorumda ... arac 2009 model 33.000 km de sadece megachıp yazılım ve acık havafılıtresı var..215 hp vermıs dyno da .. ılerıkı zaman da bana sorun falan cıkartırmı.cıkarırsa ne gıbı sorunlar yaratır...
    207 Rc kullanıcısı değilim fakat Yakın zamanda alacağim için Yurt içi yurt dışı Forumlarda baya bi araştırdım...Anladığım kadarıyla alacaksan eğer 2009 model ve sonrasını düşün..Sorunlu parçalar güncellenmiş...Fakat Pejo markasına karşı insanlarda acayip bi ön yargı var ilk çıktığı zaman sente atlama gibisıkıntı oluştuğu için insanlar forumlarda gt ve rc yi yerden yere vuruyor...Bi çok mini de de sente atlama sıkıntısı oldu ama hep üstü kapalı geçilmiş...Okadar çok kötü eleştiriyi kesinlikle haketmiyor bence...

    Tüm başlığı okudum genelde hep ortak sıkıntılar yaşanmış..

    1.Sente atlama sıkıntısı ( 2007 lerde oldu sonradan düzeltildi)
    2.Debriyaj erken bitirme (kronik mi bilmiyorum)
    3.Dump Valve de veya turbo hortumunda hava kaçırma (çok basit problem)
    4. Yazılım kaynaklı basınç kesme problemi...İşin ehli kişiler yaparsa yazılımı sıkıntı yaşamassın sorunsuz kullananlar var..
    5. 1. vitesten 2. vitese sert geçişte cırtlama (yağ değişimi ile azaltan arkadaşlar var)

    Bunlar genellikle ortak şikayetler ve hepside basit problemler.Bence 2009 modelde yaşamassın bile bunları... Bu Fiyata bu donanımda bu model de başka bi araç yokkkk...

    En büyük dezavantajı İnsanların Ön yargıları yüzünden 2. el piyasasının çok yavaş olması..Sahibinden de 7-8 aydır bekleyen araçlar var...

    İşin özü ne demiş shakespeare abimiz ''don't pass your dreams'' hayallerini erteleme

  16. #8186

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye-Bursa
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stelios bu kadar küçük hacimli stok motordan bu güçlerin çıkması BMW-PSA nın bir mucizesi diyor.Kendi yaptığı büyük turbolu GT si ile 60 k dan fazla KM yaptı sıkıntı yok diyor
    Bundan Tolga abinin de haberi olsaydı keşke ....

  17. #8187
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusufsert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bundan Tolga abinin de haberi olsaydı keşke ....
    Tolga Ağabey in haberi olsa da onun setupu olabilecek en kaliteli malzemelerle yapılacak İnşAllah.Maliyet den çok kaliteye bakıyor anladğım kadarı ile

    Haber de alamıyoruz bir süredir proje ne alemde ?
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  18. #8188

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye-Bursa
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bayadır ses yok arabası bu aralar hazır olması lazım... Çok merak ediyorum...

  19. #8189
    chare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar ,

    Turbonun özelliklerine ve neden bu turbonun tercih edildiğine dari açıklamalar linkte ;

    etuners : Tuning

    Son yapılan araçlarda ortalama ;

    284 hp -304 hp arası güç
    370 nm - 403 nm arası tork alınabiliyor.

    Ve dedikleri gibi ise maliyeti çok aşırı olmuyor.

    Hatta eğer kol ve piston masrafına girilirse ;

    300 HP güç ( 4500 RPM ile 7000 RPM arası 280 hp nin altına düşmeyen güç )
    450 Nm tork 4500 RPM (ve kesici devri -7000 rpm de stock RC nin max torku olan 260Nm yi alabiliyorsun.)

    Bu değerlerin 98-100 oktan benzin ile alındığını hesaba kattığımızda bizim çakma 97 oktan ile ;

    260-270 hp ler 350-360 arası da tork alınır diye düşünüyorum..
    özgür abi peki bu ebayda 200$ lık turbo lar iş yaparmı acaba? yada gt2860rs le devam edebilirmiyiz?
    stok setup turbo ile uğraşmak istemiyorum, alınan güçler belli yani abi biliyosun..
    TD05 BIG 16G Turbo Turbocharger EVO 3 / 4G63 / 4G63T | eBay
    benimde farklı projem var, eğer düşünürsen beraber alalım yapalım bişeyler, en azından kargo vs ucuza gelir...
    EcuTech

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •