Burayı okuyorum anlamındaBaşka bir yeri değil
Kaynaklarım da azaldı zaten *****, onu bunu hackleyerek dökümanlara ulaşıyorum![]()
merhaba arkadaşlar tekrardan.
tekrardan diyorum çünki nişan koşuşturmasından dolayı bi süredir takip edemiyordum.
arkadaşlar bi sorum olucak sizlere,
aracı ilk çalıştırıp yürümeye başladıktan yaklaşık bi 25-30 saniye sonra (40-50mt sonra) düşük devirde ilerlerken (1500-1700rpm) bir kereligine gaz pedalından hissedilir şekilde tabiri caizse kıtırt diye bi ses gelioayakta hissedilir birşey bu bide titreme gibi oluyo saniyelik sesle beraber. sanki zincirin dişliye oturması gibi bisey.. ama aracı stop edip tekrar çalıştırana kadar bidaha yok. sadece ilk çalıştırmalarda.
sizin araçlardada oluyomu bu tip bisey?
bide debriyaj kitini değiştiricem aklıma takılıp duruyo sanki yürümüo gibi gelio araç,devir artıyo arac sarıyo ama içerden sarıyo sanki tekerden diil gibi gelio. trafik ısıklarında dururken birinci vitese araç gecmekte zorlanıo, vites yarıda kalıyo tam oturmuyo bazen, debriyaj yenilemek zorunda kalıyorum. devriyaj kitindenmidir sorun? balaban servisten fiyat aldım baskı balata+turbo soğutma su pompası(tam emin diilim bu parçanın adından)+işçilik 1270 TL gibi bir fiyat çıkarttılar, doğrumudur sizce yoksa çokmu?
aslına bakarsanız adamların cıkarttıgı fiyat 4000TL civarı, lastiklerimin değişmesi gerekiomuş bilmemneymis oksijen sondalarının değişmesi gerekiomus. bende bu ikisine öncelik verdim onlarda 1270 gibi bi fiyat cıkarttılar.
bide bu 2 oksijen sondasının yaptığı iş nedir? acil değişilmelimi yoksa gerek yokmu? araçta cat iptali var motor arıza ışığı yanıyo ***** GT'lerde.
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
valla banade oyle geldi ama bilemedim isin erbablarına soriyim dedim. turbo zımbırtısına 300 civarı dediler. ama ikisininde işçiliği çok uzunmuş falan filan işçilik dahil bu fiyat verdiler. 400-450 civarı debriyaj kiti 300 civarı turbo soğutma su pompası gerisi işçilik :S
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
göktancım ben yapalı 2 ay oldu 51 lik düz boru orta iptal sonda otto slash kesik uç var bana yetiyor valla yakında ceker koyarım arkadaşlar iyi ötüyor diyor))şimdi araçta forge blow var onu hks blow of yapıcam ama kafam karştı araştırma içindeyim replika hks 230 tl dediler +işciliğe 250 dediler toplam 480 filan parcadan daha pahalıya geliyor işcilik ve yarım gün sürüyormuş dediler yoksa benımı keklediler anlamadım
hafta sonu maslak sanayideyim ...
the fast and the furious
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Pedaldaki olay tüm 207'lerde var ilk çalıştırmadan sonra 20 km/s sürate ulaşınca oluyor.
Öte yandan tam içerik almadan fiyat yorumu yanlış olur. 1'e zor geçen araba eğer debriyajdan ötürü zor geçiyorsa aynı şekilde kaçırıyor da olması lazım. Eğer kaçırma sıfırsa senkromeç gitmiş olabilir.
Bu arada debriyaj pedalının altında kesinlikle paspas vb. benzeri birşey olmaması lazım. Varsa ondan da yapar.
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
kaçırmadan kastımız nasıl bir durum? sadece durur halde 1e girmede zorlanıyo, vites kolu yarım ilerliyo bir iki debriyaj yeniledimmi giriyo hemen ozamanda cok boş gibi giriyo vitese, bazende iyice ittirmek gerekiyo ozamanda 2 kademede giriyo gibi 1e. bi gariplerde anlamadım valla yaa :S
bide 1de yürür halde yüklendiğimde gaza sanki tam aktarmıyo gücü devir yükselio ama arac gitmio gibi normal bi hızlanma var yani ama 2ye aldıgımda gitmeye başlıyo güzel güzel![]()
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
bendede debriyaj bitti sanırım aynı şekilde 1. vites te sıkıntı var. yanlız 1. viteste çok yüklendinmi 2 ye atarkende sıkıntı yapıyor. bu yüzden debriyajı acilen değiştiricem.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)