Onun parçalar alışacak şeklinde bir deyişi var ondandır o :icon_tup:
Printable View
Teşekkür ederim, Mahkeme şart maalesef yeni araç için e ben de servis olduğumdan markamı mahkemeye veremiyorum :) Başka şekilde anlaştık diyelim :D
Araç hala garantide olduğu için mümkün olduğunca stock parçalarla çalışıyorum. Fabrika finanse etsin önce :)
Bnm 90 km/s cruise rekorum 3/4 depo ile 550 km.. Hız kurallarına uyuldu mu aman aman yakmıyor ama basıldı mı aman dedirtebiliyor :) Şöyleki 225 km/s cruise İzmir-Aydın sonunda ışık yakıyor. Mesafe 100 km yaklaşık. Ama 225'in altına hiç inmedim tünel dahil.
205/40.. 215 le çap büyür ***** bir de izmir yolları ne kadar kaçsakta dan dun düşebiliyoruz sürtmesin diye 205 tabanlı aldım ki biraz da bekledim ha deyince bulunmuyor bu ebat. W serisinde.. Ancak yazılımdan sonra bu lastikler ince kaldı orası kesin. Torku yediği anda çok kafa atıyor.
Bir tek son viteste peak olarak o devire çıkıyorum. Sürekli kalma durumu yok. ilk 4 viteste kırmızı alana gelmeden değiştiriyorum zaten. Yalnız şu var 7000 de gazdan çekince düşüşü yavaş oluyor bu bendeki arızadan da kaynaklanabiliyor olabilir.
250km/s devirdiğin bir video bekleriz bu durumda.. ;) yalnız 205/45 orjinaline göre 205/40 yaparak yanakları iyice daraltmışsın ama, 215/40'la bile orjinalden daha az oluyor, 215/45'le biraz büyüyor....
şu 5. dişli olayı ne oldu??
Şu yunanlara ne kadar güveniyorsunuz ? :) Turboya baktım da bilemiyorum fazla büyük içeriye bile verebilir ısıyı.. Ön camda buğu yapabilir gibi geliyor bana.. Zaten ***** 5500'den sonra kapatıyor klimayı BSI..
karsiyakaliozi, bugün 3. bir yazılım denedim ancak 15 km filan yapabildim daha.. Sıkıntı yaratmadı ancak çok bir fark ta yok açıkçası. Kesici iptal.. 235'e kadar çıktım yine. Merak ettiğin 5. viteste bir etkisi yok denemez ama tatmin edici değil pek. Daha çok 1 ve 2. viteslerde overboost harici zamanlarda iyi devirleniyor.. Birkaç gün bu yazılımda kalacağım. İstersen bir ara gel bak ama istediğin gibi bir perf. farkı göreceğini zannetmem.. 100 oktana göre yazılmış olanı vardı. 5500'e kadar yanında durulamıyordu ama vuruntudan 6300'ü bile göremiyrdu MCS dynosu da var onun.. Bir kez daha küfrettim Shell'e 100 ü kaldırdıkları için..
Turboya ceket giydirilir ısı problem değil..:icon_tup:
Denemeye devam etsinlerde bir..Bugün o turbonun Amerikan ve Japon diye iki ayrı üretimi olduğunu söyledi 207oc den bir başka yorgo..:soru:
GT ve RC mod için bir çok detayı onlardan öğrendik..Şu ana kadar da yanılmadılar..
Onlardan daha çok uğraşan da yok-biraz İngilizler uğraşıyor..
hmmmm ben de bir bakayım oraya etuners ı biliyordum ben sadece..
Ceket dediğin bu kaplama mı oluyor?
Hepsini geçtim bizim stock turbolar Çin'miş :)
yazılımın dyno eğrisi olsa tr de yapılan yazılımlarla karşılaştırmak isterim ama sanırım oyle bi imkan yok son sürat olayıda sanzumanla alakalı olduğundan cok da ümidim yok açıkcası yinede eğrileri görmek isterdim 100 oktan işi kötü oldu bencede kendimiz imalatamı başlasak ne yapsak :) selamlar
Bence en güzelini yapıyorlar... amortisör-yay ikilisi olarak en güzeli hangisi şimdi? Coilover'a binlerce euro vermektense 3'te bir fiyatına bana daha mantıklı geliyor. Sonuçta coiloverın yükseklik ayarıyla oynamam ben, bir ayarlattın mı öyle devam... 4cm. maksimum düşünüyorum. Koni-Eibach veya Koni-KW gibi uyumlu ikililer var mı mesela? Kit yok mu halen? Düşünceleriniz nedir?
MCS 98 oktan olarak var:
http://www.allcartuning.com/fileadmi...%20+%20LLK.pdf
Hız değerleri hariç hemen hemen aynı RC ile. Kullanırken de eğrilerin seyri ile aracın tepkileri devir olarak tutuyordu.
İlk bu yazılımı denedik... Aracın kendi arızası olmasına rağmen çok iyi sonuç verdi. Nasıl anlatayım bilemedim ama son viteste 170-200 arası 3'te 120-160 arası gibi oldu. Şu an bu eğriyi veren yazılımın bizim yakıtlara göre ayarlanmışı var araçta.. Bir süre kullanıcam bakalım bu da mutasyona uğrayacak mı.. Bu eğrisini verdiğim yazılımı araçtan geri çektiğimizde beklenenden çok fazla değişiklik olmuştu içinde..
Birkaç gün sonra bu eğrinin sahibi yazılım sağlam tesisatla bir daha denemeyi düşünüyorum.
soyle yapabiliriz senin arac duzelmezse deneme amaclı benım araca atabiliriz yazılımı muzaffer abıyle bı konusayım sende değerleri okuyabileceğimiz bilgisayar var sanırım yada dyno bulabılsek bakarız sonuca kıyaslama acısından
grafik guzel bu arada
Sürüş özelliği açısından evet... Gazın hassasiyeti azalıyor. Tutmak zorlaşıyor aracı.
Eskilerin turbo araçlarındaki gibi turbo torku bastığında hazır olmak lazım. Dar alanda soldaki ve sağdakiler için tehlike yaratır.. özellikle ıslakta kafa atıyor sola sağa.. Ama oturduğunda ki bu da 1-2 sn de oluyor tadından yenmiyor gidişinin :)
Dyno ile ilgili mesaj güncel: Dyno çıktısı 98 demesine rağmen yazılım 100 oktana göre optimize..
Bugün itibariyle cut-out projemiz tüm aksaklıklara rağmen ( önce motorun çalışmaması sonra kaynak yaprken kablonun erimesi ) vb. 11.00 da başlayıp 17.00 de bitti..
Yapımda emeği geçen kankam Memiş e (elini yaktı-üstü başı is oldu-pazarı mahvoldu ;) )
Tekelioğlundan Ahmet e , Eyüp e teşekkürler..
Kaplı iken stock egzos açıkken tam orta susturucudan sonra sola aşağıya düz veriyor..
Ses ,gidiş MaşAllah...:icon_tup::icon_tup:
Resimler temsili ama aynı sistem..
http://quicktimeperformance.com/Cont...QTEC30CPv2.jpg
Bu tam da benimki gibi..
http://www.ls1sounds.com/pics/QTP/QT...t_dump_cat.JPG
hayırlı olsun abi.. inş. trafikte bir daha sorun olmaz. eee 5. vitesi ne zaman yapacaksın?
Yağı zaten biliyorsun Memiş le beraber 2-3 ay önce Mobil 1 Synthetic Gear Lubricant LS 75W-90 ile değiştirmiştik..Gerek var mı sence?
http://www.mobil.com/USA-English/Lub..._LS_75W-90.asp
Özgür ses gidiş iyi demişsinde. kapalıyken yada acıkken arabanın gidisini etkiliyecek kadarmı belirgin ? resim bekliyoruz :)
dayi hayirli olsun.telde ses bombaydi.bir ara canli canli bakarim:)
Kanka özellikle stock egzos da iken üst devirlerde açıkça kasıyordu..Şimdi kesiciye kadar takılma yok..
Zaten performans egzos dediğimiz olayda da sonuçta ortadan sona kadar bir boru ve ucunda da şu anki halinden daha az ses çıkmasını engelleyecek bir susturucu (sonuçta bu da bizim cut-out dan daha çok sıkıyordur çıkışı) oluyor..
Mantık olarak performansa mutlaka etkisi vardır diye düşünüyorum..Dyno da bakarız ilerde..
Hiç bir şey olmasa da sadece istediğim zaman ses çıkaran istemediğim zaman stock olan bir egzosum var artık bu da benim için gayet yeterli :icon_tup:
Çünkü polislerden bıktık maalesef.Antalya da egzosu açık olmayan spor motor,choopper , egzosu açık olmayan eski kamyon yok gibi onlara bir şey demezler ama :(:(
.Ha polislere sıka sıka geçerken yakalanırsak her halükarda 31-b yolları taştan :p:p:p Benim dediğim normal giderken çevriliersek yada rutin konrollerde birşey olmaz Allah ın iznil e artık...;)
Polislerden ben de şikayetçiyim.. Herşey orjinal olmasına rağmen ooo apart(abarth demek istiyor) egsoz takmışsın öttür bakalım şunu bi diyorlar.. Katalogla dolaşıyorum bu yüzden.
QTP kesin çözüm...:D:D:D
Arıza ok.. Elektrovanadan kaynaklanmış.. Geçtiğimiz süre boyunca 3 adet daha yazılım denedim. Hiçbiri yukarıda dynosu olan gibi bir performans vermiyor. Bu dynolu olan yazılım en az 98 istiyor.. Bizim yakıtlar da yetişiyor kısmen.. özellikle 1-2-3 çok güzel. Ancak 5600'den sonra hafif kaçırıyor zamanlamaları şu an.. Uygun katık arıyorum.. Şöyle diyeyim, uzun soluklu devirlenmelerde 5600-5700'den sonrası sorunlu son viteste.. ancak kademe kademe hızlanıldı mı -ki bu yine stok halinden daha iyi bir hızlanma sunuyor- bana mısın demiyor. Özellikle 6200'lerde bile arkaya yapıştırıyor araba 210 civarı bir süratle giderken.
5. vites ile ilgili: forum bornova çıkışından karşıyaka tüneline kadar 225kms'yi sabit tutuyor o yokuşta.. Ve gaz kesip verdiğimde tekrar tırmanıyor bu sürate.. Tünel yokuş aşağı ama ***** orada hız ypmak doğru değil. Son viteste özellikle 150-190 arası çok iyileşti...
Egsozda çok çok hafif siyah duman var.. bu da zamanlamalarından kaynaklanıyor diye düşünüyorum.
Bu dynolu yazılımdan sonra diğer yazılımlar çok sıkıcı gelmeye başladı.
Ani devirleniyor.. ESP kapalıyken 4'te bile sarıyor yer yer tekerler.. Yanyana gidilirken ani torkta direksiyon düz olsa bile araba sola/sağa kafa atıyor bu biraz tehlike yaratabilir başkaları için..
Adres hep aynı :)
Denemediğim 3-4 tane daha var sanırım. Gerçi bunların hiçbiri şu dynolu kadar performans vaad etmiyor.