sistem iyide cok para abi ya gerek yok yanı okadar para vermeye :soru:
Printable View
Kanka biz gittiğimiz özel servise yağ satan bayiiden aldık Adana da satamayan bir bayiiden geldi (adam Akdeniz hattı çalışıyor yağ bayii ) fazla bulunmuyor ama bana öneren RCkid arkadaşımız o yüzden aldım..
Bu aralar araca binidirdiğim 3 farklı kişiye aracı göstermek için çok seri vites attığım anlar oldu en ufdak cırtlama yok (debriyaja tam bastığım sürece :D ))
Şiddetlr tavsiye edeiyorum..Para değil zaten ya..Şimdi unuttum ama :confused::confused:
Tek bir şema olarak vermiyor da o yüzden sanırım.. Bir şema geliyor önüne çok ufak.. Bir tarafına tıklıyorsun tıkladığın alanın zoom'lu görüntüsü geliyor.. Sanıyorum çalma çırpma olmasın diye böyle birşey yapmışlar..
Dün tüm viteslerde denedim.. İlk 3 viteste ani torkla beraber yaptı.. ESP'yi kapattığımda ise geçti.. ESP kesti bende gazı yani ama ekranda ışık yakmadı..
Eğer yığılma gibi bir hareket oluşuyorsa vuruntu yapıyordur timing hatası yani bir yerde.. Kaç oktan yakıt var arabada? Katkı maddesi var mı?
Devir çıkışu hankisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiii?
Allahım shiftlighter ı alalı 3 ay oldu hala takamadık :(:(:(
Tamam bakıyorum :) Ama uzun sürecek biraz :)
naman inanc la konusdum deneyelim arabaları dıyo c.tesi musait olursan senin arabayı gormek ısterim
Vay be İzmir de 3 RC ci hepsinin araçlar da Köpekbalığı Grisi. ahahahahha...
hımm faydalı bilgiler gelmiş:D
Mükemmel anlatmışlar yalnız hissiyatı, aynen budur :icon_tup: Ben sonbahara girilirken 215/40/17 Pirelli alacağım, bunlarla beraber muhakkak amortisör-yay olayına da girmem gerekiyor çünkü yanak biraz daha daralacak ve araç iyice leylek gibi kalacak. Coilover çok pahalı bu belli, peki yay-amortisör tavsiyeleriniz nedir? Koni amortisör ve eibach yay nasıl olur mesela? 3.5santimden de fazla yere basmak istemiyorum çünkü şimdi bile kaldırımlara yanaşınca kapılar zar zor açılıyor...
Yay da 2 207 imde de Vogtland 35 mm kullandım memnunum..Amortisörsüz 50 lik yay takılırsa çook sertleşir diyorum kendimce..
Ya da direk coil almal lazım o da dünya para gerek yok..
Şu an eksik listesi ;
coil , kilitli , kule gergisi ,big turbo :P Bunlar da dünya para olduğu için yalan oldular zaten...
207 RC için en uygun yay FK nın 3 cm lik yayıdır tavsiye ederim
vogtland yayı biz 1 hafta içinde sökmek zorunda kaldık..
FK marka yayı standart amortisörlerle mi kullandınız? Zıplama olayı artmadı mı? Aşağıdakiler nasıl? Fiyatları da coilover için gayet uygun gerçi sertlik ayarı yok ama:
http://www.fk-automotive.de/websale7...eee9c%2fmd5%7d
http://www.fk-automotive.de/websale7...d819b%2fmd5%7d
Bence Vogtland yayı gönül rahatlığı ile alabilirsin,yay almaya gittiğim adamın elinde yoktu gerçi ama,bu yayın takılı olduğu 207 gt ye bindim,sıkıntı yoktu,görüntü de güzeldi,ki Özgür(Antalyalogy) de bunu tavsiye diyordu,çok mu örnek verdim ne:D
şu an std amörtisör üstünde takılı durumda ben kendim taktırtmaya gittim
FK yı Bostancı daki BTG nin tavsiyesiyle çekinerek taktırttık çünkü vogtland ı mecburiyetten söktürmüştük zaten sert olan aracı resmen darma duman etmişti
FK yı taktıktan sonra dünya varmış modunda şu an sert olan aracı biraz yumuşattı ve alçalma seviyesi tam tadında
eibach ıda GT si olan arkadaştan biliyorum
iyidir FK..
sadece yay başlangıç için yeterli bence hard mod olayına girmiyor iseniz sadece yay gayet yeterli..
yok hayır öyle bir problem mevcut değil.
araç 1.4 hdi olsa idi amortisör değişimi mutlaka gerekli diyebilirdim ama mevzu bahis olan araç RC ve bildiğiniz gibi zaten spor amortisörle geliyor doğası gereği tepkileri falan sert aracın.. spor yay güvensizlik olarak geri dönüş yapmayacaktır RC ciddi olarak yüksek bir araç göze batıyor mecbur yay istiyor zaten..
Bu arada hiç bir std araç dümdüz değildir zaten ön taraf mutlaka az biraz daha alçak oluyor aerodinami gereği..
bugun araca bakım yaptırdım yetkili serviste. motor yag olarak motul 0-30 kullandım 5 ltre. sanzıman yagınıda motul 75w-90. iki yagda cok basarılı. her sekılde tavsiye edilir. sanzıman mobıl bulamadım motul kullanmak zorunda kaldım. :D onun dısında servis işçilikten harib iyi giydiriyor. parca 10 tl işcilik 30 :( benzın filtesi bu bahsettıgım. digerlerini siz düşünün :D
36 bin. ben degişmek istedim. bazen 1-2 yapınca cartlıyordu bugun baya ugrastım cartlasın dıye hiç bir sekilde yapmadı :icon_tup:
bide ben totali yag olarak tutmuyorum. bundan oncede castrol edge 0-30 kullandım 2 sefer. castrolde fena degıldı bu sefer motul denedım. sonucu görecegiz.
tabi tarık özel istek not bile dusuyorlar bilgsayarda arşiv seklinde :D su marka getırmıstır etmıstır kullanmıstır diye. peugeot bence artık garantıdede sıkıntı cıkartacaklarınna benzıyor. onun ıcın kendı ıstegımı yaptırıyorum. servıstekı arkadaslar öyle dedi. cok zorlasttı garantıden birseyler yaptırmak etmek.:icon13:
Not düşmeleri çok kötü motorla ılgılı problem olsun anında onu öne sürüyorlar ve garanti dışı bırakıolar! Arkadaşımın hava filtresini değiştirmek istemediğinden(performan kutu içi filtre okullandığından dolayı not düşmüşler) Turbosunu garantiye sokmadılar. Extra işlemleri dışarda iyibir serviste yaptırmak daha mantıklı.
istediği kadar not düşsünler. kullanılan markaların ne oldugu nekadar kalıtelı oldugu bellı. sorun oldumu sıkıntı yaratırlarsa bende yaratırım :icon_tup: bu yılın 10ncu ayında garanti bıtıyor. garantıyı uzatma yapıormusunuz dıye sordum öyle bırsey yok dedi direk. fark verırız birseyler yaparız dedım. onuda kabul etmıyolarmıs :D
Özel not garanti dışı bırakmak için değil, olası davalarda servisi kötü durumda bırakmamak için. Çünkü kanun yetkili servislere tam basiretli olacaksın diyor, yoksa 2-3 celsede davalar kaybediliyor, delil yetersizliği olsa bile.
Aracı ve parçayı görmedim tamamen yazdığını yorumlamam gerekirse burda servisin Peugeot ile arasında bir iletişim kopukluğu olmuş. Servis durumu Peugeot'ya prosedürlere uygun açıklayamadıysa garanti işlemi ret yemiştir.
Yetkili servisler bir aracı garanti dışı bırakmaya yetkili değiller. Zaten araçlar 'çok parçalı ürün' statüsüne girdiğinden %100'ü garanti dışında kalamaz hiçbir zaman.
Kaldı ki muadil ürün diye bir olay var. Kullanılan filtre muadil olsaydı(orjinal olması gerekmez) Turbo garantiye girerdi. Aynı durum her türlü diğer sarf malzemesinde de geçerli.
Turbo filtreden kaynaklanan bir sebepten ötürü arızalanmışsa, evet girmez, ancak bunun da tespiti oldukça zor.
Dediğin gibi not düşmek serbest en az eşdeğer kalitede parça kullanmak kadar..
Garanti Uzatma işlemi BMW hariç hiçbir markada fabrika garantisi olarak sunulmuyor. Kullanıcı kaynaklı olmayan arızalara karşı Ergo İsviçre(tüm markalarda aynı) sizi sigortalamış oluyor sadece. Arızanın kullanıcı kaynaklı olup olmadığına da Marsh adında bir Reasürans şirketi karar veriyor; üretici veya servisi değil.
Peugeot'da bu Avantaj Paketi olarak sunuldu. Ancak yapısı gereği ne kullanıcılarından ne de servislerinden rağbet gördü kaldırıldı. Türkiye'de bir tek Peugeot beceremedi işi çünkü taşın altına kendi ellerini koymadılar.
Yetkili Servislerin herşeyi not almalarına bu kadar takılmayın. Çünkü kanunlar gereği müşteri nezdinde dava açılması gereken taraflar servisler ve bir dava açılması sonucu ne olursa olsun dava başına 35bin TL kadar parayı ipoteklemek anlamına geliyor.. Bir türlü duyamadığımız 'tıkırtı' seslrinden dolayı dünya kadar araba değiştiriliyor her sene..
Çünkü mahkemenin adı 'tüketici' mahkemesi.. Adı zaten taraf :)
beyler bu tarz olaylarda,(bence) garanti kapsamını düşünmeden hareket etmek lazım,adamlar zaten garantiye sokmayacaklar,en azından yaparken düşünmeden yapın,kafanız rahat olsun:D
iletişim kopukluğu umrumda olmaz.bunu servise ilettim. aracım 5000km de cam açma tuşu çerçevesi soyuldu. kullanıcı hatasıymış güya.ki o parçayı kullanan yok onu boşverin sağ koltuğuma bile nadiren birisi oturur!!! 130tl lik parça için tüketici hakem heyetine başvuruyordum. adana servis kendisi üstlendi.