Orhan abi kesici sesini çok begendimbende komple boru var ama kesici böyle degil
şu yazılım işini halledelim artık egzozda kendine gelsin
![]()
Orhan abi kesici sesini çok begendimbende komple boru var ama kesici böyle degil
şu yazılım işini halledelim artık egzozda kendine gelsin
![]()
Yav yokmudur beyaz cam tavan RC geçenlerde ilanlarda vardı oda uçmuş varsa satacak olan aracın hakkı neyse öldürmeden anlaşırız..
Beyler Şubat ayında aracımdaki yaklaşık 10bin km kullandığım Quaife Kilit diferansiyeli satabilirim.
Fiyat pazarlıksız 2500 TL. Şimdiden yazayım dedim.
207RC ve GT'ye olur.
DS3'lere olmaz.
RCZ'lere olmaz.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Connecting site...
bu arac hakkında bilgisi olan varmı?
Connecting site...
Bu araç hakkında bilgisi olan varmı geçen sene bi ara galeride ilandaydı , boya değişeni hakkında bilgisi olan varsa çok sevinirim..
Big turbo canmış beyler, aklında olan bütçesi olan yaptırsın.
Özgür abicim arabanın maşallahı var, sesi gidişi hele o nasıl bir parlaklıktır
Yalın'ı da bekliyoruz big kervanına yakında. Parçalar hazır sadece yer değiştirmesi gerekiyor![]()
Arac hakkinda bilgisi olan varmidir? plakasi 16 beb 12
Simdiden tesekkurler
http://m.sahibinden.com/classifiedDe...l?id=149776243
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Iyi aksamlar arkadaslar dun aksam gazlamaya ciktim ve araci ilk aldigimdaki depollution system faulty arizasi verdi arac.forumlarda arastirdim bu arizayi kirli yakitta olusan bir arizaymis.bu arizadan sonra arac kendini kesiyo 3000 ustune cikamiyorum.kimileri servise gitmeden bu arizayi calistirip kapatip tekrar calistirarak cozduklerini soylediler.ama soylede birsey var bir forumda 6-7 maddelik bir makale var ya hakikaten aracta sikinti var yada kirli benzinden oturu bu oldu..ne yapmam gerekiyo basina gelen oldumu bu olay birde size sormak istedim.bu ay bakima sokucaktim araci yakit filtresinide ben en iyisi aradan cikartiyim.
Depollution System Faulty*
PSA grubu motor kullanan (Citroen, Peugeot, Ford) arkadaşlar eğer yol bilgisayarı ekranında böyle bir uyarı görüyorsanız muhtemel sorunlar ve çözümlerini aşağıya belirtiyorum. Bu bilgileri yabancı forumlardan ve arkadaşımın başına geldiği için Peugeot servisinden öğrendim.
1. Pollution kirlilik depollution ise temizlik-temizleme anlamına geliyor. Bu hata sadece daha çok dizel partikül filtresi olan otomobillerde belirgin.
2. Bu arıza bildirimini aldığınızda eğer motor gücünde bir düşme, sabit gazla tekleme varsa hemen olduğunuz yerde durunuz ve daha fazla sürmeyiniz. Servisi aramadan önce 10 dk kadar bekleyiniz (motoru durdurunuz). Tekrar çalıştırdığınızda aynı arızayı veriyorsa servisi arayın ve yardım isteyin.
3. Eğer 10 dk sonra arıza ışığı sönerse yola devam ediniz ancak otomobilin gaz yemesinde bir problem olup olmadığını kontrol ediniz. Aynı zamanda sabit gazla giderken tekleme yapıp yapmadığını da kontrol ediniz. Eğer bir problem yoksa devam edebilirsiniz. Bu durumda lamba yansa bile eğer motorun çalışma karakteristiğinde bir problem yoksa yola devam edebilirsiniz. Çünkü ECU bu arızayı hafızaya alıyor ve bazen hata düzelse bile hafızadan geri okuyarak bildirimde bulunabiliyor.
4. Peki bu arıza bildirimini niye yapıyor. PSA grubun en sık karşılaşılan bildirimlerinden biri bu. Eğer sürekli soğuk motoru çalıştırıp fazla km. yapmadan stop eder sonra tekrar çalıştırıp yine motor ısınmadan durup stop ederseniz bu arıza bildirimini yapabilir. Motor yeterli ısıya ulaşmadığından temizleme yapılamıyor. Neyin temizliği diye sorarsanız dizel partikül filtresinin. Filtredeki zararlı partiküllerin temizlenebilmesi için yani egzosdan dışarı atılabilmesi için motorun yeterli ısıya ulaşması gerekiyor. Bu sağlanmadığında ve sürekli soğukken stop edildiğinde biriken partiküllerin temizlenememesi sonucu ECU bu hata bildiriminde bulunabiliyor.
5. Tabiki tek nedeni bu değil. Hava debisini ölçen sensörün bir anlık yanlış ölçümü turbo basıncının geçici olarak yükselmesi ya da azalmasına neden olabilir. Bu temizleme sistemiyle alakalı olmasa da enjeksiyon sistemiyle alakalı olduğundan bu arıza bildirimine neden olabilir.
6. Kalitesiz yakıt ya da yakıta karışan ufak bir pislik enjeksiyonlardan bir ya da birkaçında geçici ya da sürekli tıkanmaya sebep olabilir. Bu durumda da arıza sinyali verir ve motor güçten kesilebilir, tekleme yapabilir. İşte bu durumda kesinlikle yola devam etmemek gerekiyor.
Bu konu hakkında özellikle Peugeot, Citroen ve Ford.un PSA HDI motorunu kullanan otomobil kullanıcılarını bilgilendirmek istedim.
Sizinde basiniza gelebilir arkadaslar paylasayim dedim..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)